Kontakt
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 17:00
tel. 61[zasłonięte]627-10
Dokumenty sprzedaży
Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę (imienną lub VAT). Nie wystawiamy klasycznych paragonów ze względu na ich nietrwałość, a w trosce o środowisko naturalne wprowadziliśmy fakturę elektroniczną. Dokument sprzedaży w postaci piliku PDF wyślemy na podany w zamówieniu adres email, gdy tylko otrzymamy potwierdzenie, że zamówienie zostało przez Ciebie odebrane. Przekazanie tej informacji do naszego systemu zajmuje kilka, kilkanaście godzin od momentu odbioru przesyłki.
Dokument sprzedaży generowany jest automatycznie z datą wysyłki towaru. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Faktura zawiera zestawienie rzeczywiście zakupionych produktów, koszt transportu oraz warunki gwarancji. Wyszczególniona jest również nazwa produktu, model oraz kod producenta. System nie umożliwia ingerowania w treść poszczególnych pozycji.
Nie ma możliwości wystawienia kilku dokumentów sprzedaży do jednego zamówienia. W takim przypadku prosimy o kontakt przed zakupem.
Po zakupie bezwzględnie prosimy o prawidłowe wypełnienie formularza dostawy Allegro. Ma to szczególnie istotne znaczenie w przypadku, gdy dane na fakturze lub adres dostawy mają być inne, niż dane podane w ustawieniach konta Allegro. Adres dostawy należy zmienić za pomocą opcji inny adres dostawy a dane do faktury podać po zaznaczeniu opcji faktura VAT. Do w/w celów nie służy pole wiadomość dla sprzedającego. Informacje tam zawarte nie będą brane pod uwagę. Wyjątek stanowi wybór punktu odbioru osobistego.
Płatność za przedmioty
Najszybszą i najbezpieczniejszą formą płatności jest płatność PayU. Twoje zamówienie zostaje przekazane do realizacji po zakończeniu płatności. Czas na zrealizowanie płatności to 10 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
Wybierając przelew tradycyjny, wszelkie niezbędne dane do jego sporządzenia otrzymasz w mailu od Allegro potwierdzającym zakup. Twoje zamówienie trafi do realizacji po faktycznym zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie. Czas na zrealizowanie płatności to 10 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
Pobranie, płatne jest wyłącznie gotówką. Maksymalna kwota pobrania, jaką może przyjąć kurier to 5000 PLN
Dzięki ratom PayU możesz dokonać zakupu na Allegro, nawet gdy nie posiadasz wystarczających środków. Raty są dostępne dla większości użytkowników Allegro. Wystarczy wybrać tylko odpowiednią opcję w formularzu dostawy Allegro. Minimalna wartość zakupu to 300 PLN. Kliknij tutaj i dowiedz się więcej
Dostawa przedmiotów
Wszystkie zamówienia są realizowane za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich - DHL, UPS. Podczas realizacji zamówień nie korzystamy z usług Poczty Polskiej.
Dla większości produktów małogabarytowych dostępna jest również usługa odbioru zamówienia w Paczkomatach InPost lub odbiór osobisty. Szczegóły wszystkich dostępnych sposobów dostawy dla danego produktu podane są w zakładce Dostawa i płatność widocznej w opisie danego przedmiotu.
Każde zamówienie możemy dostarczyć tylko do jednego wybranego miejsca. W innym przypadku prosimy o wypełnienie osobnych formularzy dostawy dla poszczegślnych zamówień.
Jeżeli zamówienie zostanie złożone po godzinie 15:00, jego realizacja rozpocznie się następnego dnia roboczego. Jesli zakupiłeś jeden produkt a dane podane w formularzu dostawy są poprawne, to możesz samodzielnie zaakceptować swoje zamówienie za pomocą linku przesłanego przez nasz system.
Dostawa jest bezpieczna w 100%, bowiem wszystkie wysyłane przesyłki są ubezpieczone do pełnej wartości na nasz koszt.
Przybliżony czas realizacji podany jest w każdej ofercie. Wyrażony jest w dniach roboczych. Składa się na niego czas potrzebny na wysyłkę zamówienia z naszego magazynu, jak również czas niezbędny na jego dostawę. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów z różnym czasem realizacji, to liczy się najdłuższy z podanych terminów. Czas realizacji dotyczy również zamówień z odbiorem osobistym.
Szczegółowy cennik koszt w dostawy z uwzględnienie wszystkich dostępnych sposob w dostawy danego produktu podany jest w zakładce Dostawa i płatność widocznej w opisie każdego przedmiotu.
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty jest bezpłatny. Odbiór osobisty możliwy jest tylko dla wybranych produktów małogabarytowych, nie dotyczy zatem całego sprzedawanego przez nas asortymentu.
Nasze punkty odbioru osobistego nie są sklepami detalicznymi, ani magazynami. Nie ma tam ekspozycji towaru.
Kupione produkty możesz odebrać w wybranym punkcie wyłącznie po ich wcześniejszym zamówieniu na Allegro. Zamówienia są wysyłane do wybranego POO z magazynu centralnego. Przybliżony czas realizacji, wyrażony w dniach roboczych, podany jest w każdej ofercie.
O możliwości odbioru zamówienia w wybranym POO zawsze powiadomimy Cię mailem. Wcześniej nie ma tam możliwości odbioru zamówienia.
Istnieje możliwość płatności przy odbiorze, ale tylko w formie gotówki.
Po zakupie bezwzględnie prosimy o wypełnienie formularza dostawy Allegro. Dzięki temu zamówienie zostanie dostarczone do wybranego przez Ciebie punktu a dokument sprzedaży będzie zawierać prawidłowe dane. Wybrany punkt odbioru osobistego prosimy podać w polu wiadomość dla sprzedającego.
Jeżeli do odbioru zamówienia ma być upoważniona osoba inna niż wskazana na dokumencie sprzedaży prosimy o podanie jej imienia i nazwiska w polu wiadomość dla sprzedającego Upoważniona może być więcej niż 1 osoba. W celu weryfikacji tożsamości osoby odbierającej zamówienie, pracownik POO może poprosić o okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem
Bezpieczeństwo zakupów
Każdy oferowany przez nas produkt pochodzi z legalnej, polskiej dystrybucji. Jest fabrycznie nowy i posiada oryginalne opakowanie.
Naszym Klientom zapewniamy bezpieczeństwo zarówno w zakresie jakości towarów, jak również przechowywania danych osobowych.
Dbamy o wysoką jakość obsługi posprzedażowej podczas trwania gwarancji zakupionych u nas produktów.
Zgodnie z obowiązującym prawem, w okresie 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny. Wskazane w ustawie prawo dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Wszelkie informacje dotyczące procedury zwrotu oraz reklamacji produktów zakupionych w Strefie marek Allegro dołączone są do maila potwierdzającego dany zakup, wysyłanego przez system Allegro.