warunki:
- jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
- jeśli adres wysyłkowy jest taki sam jak adres z ustawień Allegro
- jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
- jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł
Deontologia Mediów - Claude-Jean Bertrand [KSIĄŻKA]
autor: Claude-Jean Bertrand
rok wydania: 2007
nośnik: KSIĄŻKA
okładka: broszurowa
ilość stron: 272
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1771-3
wymiary: 12 x 17 cm
Opis
Najnowsza pozycja w serii "Z busolą" poświęcona jest etycznym aspektom funkcjonowania mediów.
- Czy mediom jest potrzebny kodeks etyczny? - Jak daleko może się posunąć dziennikarz, na przykład pokazując ludzkie cierpienie i śmierć? - Czy prezenter telewizyjny powinien brać udział w reklamach? - Czy wolność prasy, radia i telewizji ma jakieś granice?
Coraz częściej zadajemy sobie podobne pytania. Książka Claude'a-Jeana Bertranda, profesora Université de Paris II, ukazuje różne systemy zasad i reguł, które mają się przyczyniać do lepszego wypełniania przez media ich funkcji społecznej. Autor pisze o wartościach, na których opierają się obecne i dawniejsze kodeksy etyczne mediów, cytuje niektóre zapisy, wskazuje braki. Wymienia także stosowane w różnych krajach środki, skłaniające media do większej odpowiedzialności.
stan produktu: Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
Dane kontaktowe
email: [zasłonięte]@dvdmax.pl
tel.: +48 63 [zasłonięte] 85 | +48 63 [zasłonięte] 77
poniedziałek - piątek od 9:00 do 17:00
UWAGA!
Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
|