Zdjęcia kolumn przednich podłogowych:
Zdjęcia kolumny centralnej:
Zdjęcia kolumn tylnych podstawkowych:
Subwoofer Yamaha SW012:
PRAWDZIWA Gwarancja 36 miesięcy Yamaha !!!!!! (wymagana bezpłatna rejestracja)
Jedynym oficjalnym dystrybutorem produktów marki Yamaha na Polskę jest firma Audio Klan
http://www.audioklan.com.pl/index.php
produkty tylko tej dystrybucji są przyjmowane do napraw w jedynym autoryzowanym serwisie Yamaha na terenie Polski.
Do produktu dołączona jest oryginalna, unikalna karta gwarancyjna, żadna inna typu "gwarancja producenta", "gwarancja sklepowa", "gwarancja pisemna" "polska gwarancja" itp nie są respektowane w serwisie Yamaha na terenie Polski.
W przypadku wystąpienia wady fabrycznej towar jest zabierany z twojego domu przez kuriera na koszt serwisu, na koszt serwisu również jest odsyłany do ciebie po naprawie.
UWAGA na dystrybucje Yamahy niewiadomego pochodzenia!
Na internecie można napotkać się na wiele ofert firm handlujących produktami marki Yamaha nie pochodzącymi z oficjalnej dystrybucji na teren Polski, kupując w takiej firmie często oszczędza się kilka procent ceny, z tym że w razie wystąpienia wady fabrycznej klient naraża się na koszty i problemy, ponieważ z gwarancją musi zwrócić się do sklepu a nie do serwisu Yamaha na terenie Polski, serwis Yamaha Polska przyjmuje do napraw tylko sprzęt dystrybucji Audio Klan.
Większość firm które handlują sprzętem z poza oficjalnej dystrybucji, przy sprzedaży zapewnia klienta o sprawnej ochronie gwarancyjnej, natomiast w przypadku wystąpienia wady fabrycznej, gdy pojawiają się znaczne koszty naprawy, wymiany, wysyłek itp, istnieje duże ryzyko że klient zostanie w takiej sytuacji poszkodowany, to sklep w takiej sytuacji jest twoim gwarantem, dlatego nigdy nie możesz mieć pewności jak w takiej sytuacji się zachowa, w przypadku oficjalnej dystrybucji Yamahy każdy klient ma pewność 100% ochrony gwarancyjnej.
PRAWDZIWA Gwarancja 36 miesięcy Denon !!!!!! (wymagana bezpłatna rejestracja)
Jedynym oficjalnym dystrybutorem produktów marki Denon na Polskę jest firma Horn
produkty tylko tej dystrybucji są przyjmowane do napraw w jedynym autoryzowanym serwisie Denon na terenie Polski.
Do produktu dołączona jest oryginalna, unikalna karta gwarancyjna, żadna inna typu "gwarancja producenta", "gwarancja sklepowa", "gwarancja pisemna" "polska gwarancja" itp nie są respektowane w serwisie Denon na terenie Polski.
W przypadku wystąpienia wady fabrycznej towar jest zabierany z twojego domu przez kuriera na koszt serwisu, na koszt serwisu również jest odsyłany do ciebie po naprawie.
UWAGA na dystrybucje Denona niewiadomego pochodzenia!
Na internecie można napotkać się na wiele ofert firm handlujących produktami marki Denon nie pochodzącymi z oficjalnej dystrybucji na teren Polski, kupując w takiej firmie często oszczędza się kilka procent ceny, z tym że w razie wystąpienia wady fabrycznej klient naraża się na koszty i problemy, ponieważ z gwarancją musi zwrócić się do sklepu a nie do serwisu Denon na terenie Polski, serwis Denon Polska przyjmuje do napraw tylko sprzęt oficjalnej dystrybucji firmy Horn.
Większość firm które handlują sprzętem z poza oficjalnej dystrybucji, przy sprzedaży zapewnia klienta o sprawnej ochronie gwarancyjnej, natomiast w przypadku wystąpienia wady fabrycznej, gdy pojawiają się znaczne koszty naprawy, wymiany, wysyłek itp, istnieje duże ryzyko że klient zostanie w takiej sytuacji poszkodowany, to sklep w takiej sytuacji jest twoim gwarantem, dlatego nigdy nie możesz mieć pewności jak w takiej sytuacji się zachowa, w przypadku oficjalnej dystrybucji Denona każdy klient ma pewność 100% ochrony gwarancyjnej.