Jamo S426
Zdjęcia kolumn przednich podłogowych:
Zdjęcia kolumny centralnej:
Zdjęcia kolumn tylnych podstawkowych:
Zdjęcia subwoofera Jamo SUB210:
Specyfikacja Subwoofer Jamo J10:
Częstotliwość odcięcia (Hz) 40-120
Głosnik basowy 10" Aluminized Polyfiber
Impedancja (kOhm) brak danych
Kolor Black Ash, White Ash, Dark Apple
Konstrukcja Bass Reflex, głośnik skierowany do przodu
Moc wyjściowa (W) 150
Pasmo przenoszenia (Hz) 31-120
Pobór podczas czuwania (W) brak danych
Regulacja fazy (stopnie) 0-180
Waga (kg) 12
Wymiary (mm) 368.3 x 317.5 x 427
PRAWDZIWA Gwarancja 24 miesięcy Jamo !
Jedynym oficjalnym dystrybutorem produktów marki Jamo na Polskę jest firma Konsbud
http://www.konsbud-hifi.pl/index.aspx
produkty tylko tej dystrybucji są przyjmowane do napraw w jedynym autoryzowanym serwisie Jamo na terenie Polski!
Do produktu dołączona jest oryginalna, unikalna karta gwarancyjna, żadna inna typu "gwarancja producenta", "gwarancja sklepowa", "gwarancja pisemna" "polska gwarancja" itp nie są respektowane w serwisie Jamo na terenie Polski.
W przypadku wystąpienia wady fabrycznej usterkę można zgłaszać bezpośrednio w autoryzowanym serwisie Jamo, dane kontaktowe znajdują się na karcie gwarancyjnej.
PRAWDZIWA Gwarancja 36 miesięcy Denon !!!!!! (wymagana bezpłatna rejestracja)
Jedynym oficjalnym dystrybutorem produktów marki Denon na Polskę jest firma Horn
produkty tylko tej dystrybucji są przyjmowane do napraw w jedynym autoryzowanym serwisie Denon na terenie Polski.
Do produktu dołączona jest oryginalna, unikalna karta gwarancyjna, żadna inna typu "gwarancja producenta", "gwarancja sklepowa", "gwarancja pisemna" "polska gwarancja" itp nie są respektowane w serwisie Denon na terenie Polski.
W przypadku wystąpienia wady fabrycznej towar jest zabierany z twojego domu przez kuriera na koszt serwisu, na koszt serwisu również jest odsyłany do ciebie po naprawie.
UWAGA na dystrybucje Denona/Jamo niewiadomego pochodzenia!
Na internecie można napotkać się na wiele ofert firm handlujących produktami marki Denon/Jamo nie pochodzącymi z oficjalnej dystrybucji na teren Polski, kupując w takiej firmie często oszczędza się kilka procent ceny, z tym że w razie wystąpienia wady fabrycznej klient naraża się na koszty i problemy, ponieważ z gwarancją musi zwrócić się do sklepu a nie do serwisu Denon/Jamo na terenie Polski, serwis Denon/Jamo Polska przyjmuje do napraw tylko sprzęt oficjalnej dystrybucji firmy Horn/Konsbud
Większość firm które handlują sprzętem z poza oficjalnej dystrybucji, przy sprzedaży zapewnia klienta o sprawnej ochronie gwarancyjnej, natomiast w przypadku wystąpienia wady fabrycznej, gdy pojawiają się znaczne koszty naprawy, wymiany, wysyłek itp, istnieje duże ryzyko że klient zostanie w takiej sytuacji poszkodowany, to sklep w takiej sytuacji jest twoim gwarantem, dlatego nigdy nie możesz mieć pewności jak w takiej sytuacji się zachowa, w przypadku oficjalnej dystrybucji Denona/Jamo każdy klient ma pewność 100% ochrony gwarancyjnej.