Numery kont bankowych :
MBANK - 92 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 612560
LUKAS
BANK - 75 1940 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0762719 [zasłonięte] 000000
ALIOR BANK
- 28 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 268187
1. Wysyłka pocztą (priorytet) Towary o wartości do 300
zł.
Możemy wysłać pocztą
priorytet - koszt wysyłki 16 zł,
paczka pobraniowa - 25 zł
2. Wysyłka kurierem DPD - ubzpieczenie na wartość
towaru w cenie
Koszt przesyłki kurierskiej ubezpieczonej przy płatnosci przelewem 25
zł
Koszt przesyłki kurierskiej ubezpieczonej za pobraniem(płatność przy
kurierze 40 zł)
3. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o
kontakt:
GG
[zasłonięte]46871
email: [zasłonięte]@MPCOMP.PL
tel: 792 [zasłonięte] 126
SKYPE : WWW.MPCOMP.PL
WITAM SERDECZNIE NA
MOJEJ AUKCJI
MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU NA
RATY DENON AVR 1311B
+ 5 GŁOŚNIKÓW
ELTAX UNIVERSE
WIŚNIA
WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT, PARAGONY.
Do zaoferowania
mam 2 nowe zestawy DENON AVR 1311B
+ 5 GŁOŚNIKÓW
ELTAX UNIVERSE
WIŚNIA
Na urządznie udzielana jest 36 miesieczna
gwarancja
POLSKA
(po zarejestrowaniu
produktu)
Ogólne |
|
|
Model na rok |
2010, 2011 |
|
|
Linia |
NIE |
|
|
Kolor |
Czarny |
|
|
Załączone wyposażenie |
Pilot |
|
|
Gwarancja |
12 miesięcy, 36 miesięcy po zarejestrowaniu
produktu |
|
|
Techniczne |
|
|
Przetwornik C/A dźwięk |
192 kHz/24 bit |
|
|
Dekodery dźwięku |
Dolby Digital, System cyfrowego kodowania dźwięku
dookólnego na płytach DVD. Cyfrowy dźwięk dookólny oferuje
wrażenia kinowe u nas w domu, dzięki sześciu kanałom
dźwiękowym o jakości płyty CD. Każdy z kanałów przekazuje
osobny dżwięk w zależności od kierunku z którego ma on
dochodzić tak, by odpowiadał najwierniej aktualnie oglądanej
scenie. Przedni głośnik lewy, centralny oraz prawy wraz z
tylnymi odtwarzają tony wysokie, średnie oraz basowe poprzez 5
pełnozakresowych kanałów dźwięku dookólnego. Basy, eksplozje
oraz drgania które odczuwamy są przekazywane poprzez szósty
kanał przeznaczony dla subwoofer-a. Dolby ProLogic II,
Dolby ProLogic II pozwala
na zapis w sygnale stereo pełnej ścieżki 5.1 (lewy, centralny,
prawy, lewy surround, prawy surround i głośnik niskotonowy
subwoofer). Wykorzystując znacznie udoskonalony system
sterowania, pozwala na uzyskanie wysokiej separacji kanałów i
otrzymanie wyjątkowo stabilnego pola dźwięku. Dostępne są dwa
tryby: Movie mode (tryb filmowy) optymalny dla filmów i
programów ze ścieżkami Dolby Surround, i Music mode (tryb
muzyczny) dla stworzenia bogatej atmosfery dźwięku ze źródeł
stereo takich jak płyty CD. Dolby ProLogic IIx,
Rozwinięcie standartu
Dolby Prologic II do standartu 6.1 lub 7.1.
DTS, Digital Theatre System. DTS jest to
jeden z najnowocześniejszych systemów dźwięku wywodzących się
z kina. Ma podobne cechy jak Dolby Digital, choć ma inny
sposób kompresji danych (dużo mniejsza kompresja) i może dać
jeszcze lepsze efekty dźwiękowe. DTS-ES, Technologia DTS-ES jest rozszerzonym
standardem DTS, dodającym jeden kanał matrycowany, tylny
środkowy (SB) - do systemu 5.1 kanałów. DTS-ES dzieli się na
dwa formaty ze względu na sposób nagrywania dźwięku
przestrzennego w studio: DTS-ES Discrete 6.1 i DTS-ES Matrix
6.1. DTS-NEO:6, W trybie DTS-NEO 6 konwencjonalny,
2-kanałowy sygnał przesyłany jest do wysoce precyzyjnego
cyfrowego dekodera macierzowego, który przetwarza go na
6.1-kanałowe brzmienie przestrzenne. Wysoce precyzyjny układ
wykrywania sygnału wejściowego i obróbka macierzowa
umożliwiają pełnopasmową reprodukcję wszystkich 6.1 kanałów i
polepszenie ich separacji. W trybie DTS-NEO:6 Cinems podczas
dekodowania sygnału największy nacisk kładziony jest na
separację kanałów, tak aby z 2-kanałowymi źródłami nagranymi w
konwencjonalnych formatach przestrzennych uzyskać tę samą
atmosferę, co w formacie 6.1-kanałowym. W trybie DTS-NEO:6
Music sygnały kanału przedniego omijają dekoder i są
odtwarzane bezpośrednio, stąd nie dochodzi do najmniejszej
nawet utraty jakości dźwięku. DTS 96kHz/24bity,
Ulepszona wersja systemu
DTS oparta o kompresję i transmisję danych próbkowanych
96kHz/24 bity. Dźwięk odtwarzany ze zwykłych nagrań DVD jest
ograniczony do jedynie dwóch kanałów z ograniczeniami w
jakości obrazu. Nagrania zapisane w formacie DTS 96/24
umożliwiają odtwarzanie wysokiej jakości dźwięku 5.1
kanałowego z najwyższej jakości ruchomym obrazem. DTS 96/24
pozwala korzystać jednocześnie z cyfrowego wyjścia audio i
wyjścia wideo z odtwarzacza DVD. DTS Discrete 6.1,
DTS-ES Discrete 6.1 jest
formatem 6.1 -kanałowym z prawdziwego zdarzenia, z dodatkowym
tylnym kanałem surround dyskretnie zakodowanym w strumieniu
danych DTS, tak aby użytkownik odczuł pogłębioną
przestrzenność brzmienia w pełnym kącie 360 stopni i mógł
uzyskać pełną, dźwiękową panoramę przestrzenną. Z kolei
dekodery kompatybilne z formatem DTS-ES Discrete 6.1 odczytują
wskaźniki zawarte w sygnale i mówiące, że zawiera on
informacje o dodatkowym, dyskretnym tylnym kanale surround.
System ten jest kompatybilny wstecz, ponieważ sprzęt pracujący
w systemie DTS 5.1 po prostu ignoruje informacje o tylnym
kanale surround zawarte w sygnale formatu DTS-ES Discrete 6.1.
Największą zaletą DTS-ES jest ekspresja mocy. Od momentu gdy
kanały SL, SR i SB są całkowicie niezależne, możliwe jest
precyzyjne zaplanowanie ścieżki dźwiękowej tak, by efekty
mogły być przekazywane swobodnie i przestrzennie w każdym
kierunku bez żadnych zniekształceń. DTS Matrix 6.1,
System DTS w którym tylny
kanał surround jest zakodowany w prawym i lewym kanale
surround. W trakcie odtwarzania te trzy kanały są odtwarzane
oddzielnie. Dekodowanie ES Matrix opracowane przez DTS,
odtwarza dźwięki w konfiguracji 6.1 poprzez stworzenie
informacji dla Surround Back z sygnałów Surround Left i
Surround Right. Jest to metoda o wiele bardziej skomplikowana
niż zwykłe odtwarzanie. Funkcja ES Matrix wykorzystuje
profesjonalny algorytm dekodowania DTS-ES, który używany jest
w instalacjach kinowych. Dolby Digital Plus,
Dolby Digital Plus to
kodek bazujący na rozwiązaniach Dolby Digital. Pozwala na
obsługę kanałów o większej ilości niż np 7.1. W porównaniu z
Dolby Digital wyróżnia się większą przepustowością (strumień
danych dla Dolby Digital wynosi 640 Kb, w Dolby Digital Plus
został poszerzony do 6 Mb), przez co wzrasta jakość
dźwięku. Dolby TrueHD, System dźwięku przestrzennego
przygotowany dla formatów Blu-Ray oraz HD-DVD. Dolby TrueHD
wyróżnia się na tle wcześniejszych systemów bezstratnym
kodowaniem informacji, w jednej ścieżce może teoretycznie
zostać zapisanych osiem kanałów (tyle uwzględniają standardy
Blu-Ray i HD-DVD, choć sam Dolby TrueHD może nieść nawet
więcej informacji), każdy o parametrach 24bit/96kHz. Łączna
maksymalna przepływność danych wynosi 18Mbps, mogą być one
przesyłane kablem HDMI. Dolby Pro Logic IIz,
Dolby Pro Logic IIz wnosi
trzeci wymiar do reprodukcji kina domowego wprowadzając dwa
nowe kanały przednie górne. Głównym przeznaczeniem nowego
standardu jest odtwarzanie dźwięku towarzyszącego, koncertom,
filmom akcji i grom wideo. Umożliwia elastyczność przy
rozszerzaniu ze ścieżki 5.1 do 7.1 lub do 9.1.
DTS-HD
DTS-HD (High Definition)
jest rozwinięciem systemu DTS dla dźwięku wysokiej
rozdzielczości z maksymalnie 8 kanałami przy rozdzielczości do
24 bitów i częstotliwości próbkowania do 192kHz. Rozróżniamy
jego dwie odmiany: DTS-HD High Resolution Audio - format
działa podobnie do DTS redukując objętość danych przez ich
kompresję, jednak używa nowszych, bardziej efektywnych
algorytmów więc relatywnie niski bit-rate z oryginału jest
wystarczający do osiągnięcia wysokiej jakości dźwięku.; DTS HD
Master Audio - format jest zapisywany bez jakichkolwiek strat
na drodze kompresji danych. Od momentu kodowania sygnału z
oryginalną 100 procentową sekwencją bitów otrzymujemy
najlepszą możliwą jakość. |
|
|
Zastosowane technologie |
Cinema Equalizer, Filmowe ścieżki dźwiękowe na DVD, które
pierwotnie były przeznaczone dla normalnych kin, uwzględniały
tłumienie tonów wysokich przez ekran, za którym były ustawione
głośniki, i specjalną akustykę sali kinowej. W pokoju
mieszkalnym powoduje to nienaturalne podbicie sopranów.
Korektor Cinema Equalizer redukuje nadmiar tonów wysokich do
naturalnego poziomu i zapewnia wierną reprodukcję filmów (dla
Dolby Digital, Dolby Pro Logic II i DTS). Personal Memory Plus
Inteligentna funkcja
Personal Memory Plus automatycznie dla każdego źródła programu
zapamiętuje ostatnio wybrany tryb odsłuchu, poziom głośności i
czasy opóźnienia. Funkcja Personal Memory Plus sprawia, że nie
trzeba dokonywać ponownych ustawień przy zmianie źródła
sygnału i w ten sposób przyczynia się do polepszenia komfortu
obsługi. |
|
|
Głośniki |
|
|
Ilość głośników |
5 |
|
|
Głośniki przednie |
TAK |
|
|
Głośniki surround |
TAK |
|
|
Głośnik centralny |
TAK |
|
|
Głośnik basowy |
NIE |
|
|
Moc głośników [W] |
2 x 100 W, 2 x 40 W, 1 x 70 W |
|
|
Moc subwoofera [W] |
Nie dotyczy |
|
|
Inne |
Głośniki Eltax Universe, Głośniki w kolorze:
wiśnia, Pasmo przenoszenia głośników przednich: 45-20000Hz,
Pasmo przenoszenia głośników surround: 70-20000Hz, Pasmo
przenoszenia głośnika centralnego: 80-20000Hz, Skuteczność
głośników przednich: 90 dB, Skuteczność głośników surround i
centralnego: 88 dB |
|
|
Funkcje |
|
|
Radio |
Tuner z RDS, Pamięć 56 stacji |
|
|
OSD |
TAK |
|
|
Timer |
TAK |
|
|
Pilot |
TAK |
|
|
Zastosowane technologie |
Glo-Key Najważniejsze przyciski w pilocie
zdalnego sterowania są samoświecące. Są to przyciski
fluorescencyjne, które samoczynnie świecą w ciemności i w ten
sposób ułatwiają obsługę amplitunera AV i odtwarzacza
DVD. |
|
|
Inne |
Niezależna regulacja opóźnienia sygnałów w
poszczególnych kanałach:
L/C/R/SL-A/SR-A/SBL/SBR/SL-B/SR-B/Sub, Ściemnianie
wyświetlacza, Wyciszanie dźwięku |
|
|
Złącza |
|
|
Panel przedni |
TAK |
|
|
Wejście/wyjście audio |
4/b.d. |
|
|
Wejście/wyjście koaksjalne |
Tak/Tak |
|
|
Wejście/wyjście optyczne |
Tak/Tak |
|
|
Wyjście słuchawkowe |
TAK |
|
|
Zastosowane technologie |
HDMI, High Definition Multimedia Interface
(HDMI) jest technologią zdolną do przesłania nieskompresowanej
wiązki sygnału oraz dźwięku w formacie 7.1. Sygnał jest
przesyłany w formie cyfrowej, więc różnego typu zakłócenia nie
wpływają na jakość sygnału. Obsługuje sygnały video o
standardowej, zwiększonej oraz dużej rozdzielczości, jak
również standardowe i wielokanałowe sygnały audio. Zalety
interfejsu HDMI to nieskompresowany cyfrowy sygnał video,
przepustowość do 5 gigabajtów, pojedyncze złącze (zamiast
kilku gniazd) oraz komunikacja pomiędzy źródłem obrazu, a
telewizorem cyfrowym. Component Video Złącze Component oferuje wyższą jakość
przesyłanego sygnału niż standardowe złącze RGB. Poprzez
wykorzystanie tego typu gniazd możliwe jest przesyłanie
sygnału z jak najmniejszymi stratami. W tym wypadku mamy do
czynienia z trzema niezależnymi kanałami, rozdzielającymi
zarówno sygnał luminacji każdej ze składowych koloru jak i
samą kolorowość, czyli Y, Y-R, Y-B. Dodatkowo informacje dla
każdego ze składowych koloru przesyłane są w oddzielnych
kablach, dzięki czemu nie występują interferencje (nakładanie
się fal) pomiędzy kanałami. W rezultacie otrzymujemy obraz w
najczystszej postaci, bez zakłóceń, wyjątkowo szczegółowy. Do
tej pory tego rodzaju rozwiązania były stosowane tylko w
sprzęcie profesjonalnym wykorzystywanym w telewizji.
|
|
|
Inne |
Interfejs iPod |
|
|
|