GG [zasłonięte]46871
tel: 792 [zasłonięte] 126
mail: [zasłonięte]@mpcomp.pl
MPCOMP
UL.Chwałęcicka 40
44-290 JEJKOWICE - RYBNIK
OK.5KM OD CENTRUM RYBNIKA
NIP - 642[zasłonięte]263-71
Numery kont bankowych :
MBANK - 92 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 612560
LUKAS BANK - 75 1940 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0762719 [zasłonięte] 000000
ALIOR BANK - 28 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 268187
1. Wysyłka pocztą (priorytet) Towary o wartości do 300 zł.
Możemy wysłać pocztą
priorytet - koszt wysyłki 16 zł,
paczka pobraniowa - 25 zł
2. Wysyłka kurierem DPD - ubzpieczenie na wartość towaru w cenie
Koszt przesyłki kurierskiej ubezpieczonej przy płatnosci przelewem 25 zł
Koszt przesyłki kurierskiej ubezpieczonej za pobraniem(płatność przy kurierze 40 zł)
3. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:
GG[zasłonięte]46871
email: [zasłonięte]@MPCOMP.PL
tel: 792 [zasłonięte] 126
SKYPE : WWW.MPCOMP.PL
WITAM SERDECZNIE NA MOJEJ AUKCJI
MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU NA RATY
DENON AVR 1311B
+ 5 GŁOŚNIKÓW ELTAX UNIVERSE WIŚNIA
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT, PARAGONY.
Do zaoferowania mam 2 nowe zestawy DENON AVR 1311B
+ 5 GŁOŚNIKÓW ELTAX UNIVERSE WIŚNIA
|
Na urządznie udzielana jest 36 miesieczna gwarancja POLSKA
(po zarejestrowaniu produktu)
| Ogólne |
| Model na rok |
2010, 2011 |
| Linia |
NIE |
| Kolor |
Czarny |
| Załączone wyposażenie |
Pilot |
| Gwarancja |
12 miesięcy, 36 miesięcy po zarejestrowaniu produktu |
| Techniczne |
| Przetwornik C/A dźwięk |
192 kHz/24 bit |
| Dekodery dźwięku |
Dolby Digital, System cyfrowego kodowania dźwięku dookólnego na płytach DVD. Cyfrowy dźwięk dookólny oferuje wrażenia kinowe u nas w domu, dzięki sześciu kanałom dźwiękowym o jakości płyty CD. Każdy z kanałów przekazuje osobny dżwięk w zależności od kierunku z którego ma on dochodzić tak, by odpowiadał najwierniej aktualnie oglądanej scenie. Przedni głośnik lewy, centralny oraz prawy wraz z tylnymi odtwarzają tony wysokie, średnie oraz basowe poprzez 5 pełnozakresowych kanałów dźwięku dookólnego. Basy, eksplozje oraz drgania które odczuwamy są przekazywane poprzez szósty kanał przeznaczony dla subwoofer-a. Dolby ProLogic II, Dolby ProLogic II pozwala na zapis w sygnale stereo pełnej ścieżki 5.1 (lewy, centralny, prawy, lewy surround, prawy surround i głośnik niskotonowy subwoofer). Wykorzystując znacznie udoskonalony system sterowania, pozwala na uzyskanie wysokiej separacji kanałów i otrzymanie wyjątkowo stabilnego pola dźwięku. Dostępne są dwa tryby: Movie mode (tryb filmowy) optymalny dla filmów i programów ze ścieżkami Dolby Surround, i Music mode (tryb muzyczny) dla stworzenia bogatej atmosfery dźwięku ze źródeł stereo takich jak płyty CD. Dolby ProLogic IIx, Rozwinięcie standartu Dolby Prologic II do standartu 6.1 lub 7.1. DTS, Digital Theatre System. DTS jest to jeden z najnowocześniejszych systemów dźwięku wywodzących się z kina. Ma podobne cechy jak Dolby Digital, choć ma inny sposób kompresji danych (dużo mniejsza kompresja) i może dać jeszcze lepsze efekty dźwiękowe. DTS-ES, Technologia DTS-ES jest rozszerzonym standardem DTS, dodającym jeden kanał matrycowany, tylny środkowy (SB) - do systemu 5.1 kanałów. DTS-ES dzieli się na dwa formaty ze względu na sposób nagrywania dźwięku przestrzennego w studio: DTS-ES Discrete 6.1 i DTS-ES Matrix 6.1. DTS-NEO:6, W trybie DTS-NEO 6 konwencjonalny, 2-kanałowy sygnał przesyłany jest do wysoce precyzyjnego cyfrowego dekodera macierzowego, który przetwarza go na 6.1-kanałowe brzmienie przestrzenne. Wysoce precyzyjny układ wykrywania sygnału wejściowego i obróbka macierzowa umożliwiają pełnopasmową reprodukcję wszystkich 6.1 kanałów i polepszenie ich separacji. W trybie DTS-NEO:6 Cinems podczas dekodowania sygnału największy nacisk kładziony jest na separację kanałów, tak aby z 2-kanałowymi źródłami nagranymi w konwencjonalnych formatach przestrzennych uzyskać tę samą atmosferę, co w formacie 6.1-kanałowym. W trybie DTS-NEO:6 Music sygnały kanału przedniego omijają dekoder i są odtwarzane bezpośrednio, stąd nie dochodzi do najmniejszej nawet utraty jakości dźwięku. DTS 96kHz/24bity, Ulepszona wersja systemu DTS oparta o kompresję i transmisję danych próbkowanych 96kHz/24 bity. Dźwięk odtwarzany ze zwykłych nagrań DVD jest ograniczony do jedynie dwóch kanałów z ograniczeniami w jakości obrazu. Nagrania zapisane w formacie DTS 96/24 umożliwiają odtwarzanie wysokiej jakości dźwięku 5.1 kanałowego z najwyższej jakości ruchomym obrazem. DTS 96/24 pozwala korzystać jednocześnie z cyfrowego wyjścia audio i wyjścia wideo z odtwarzacza DVD. DTS Discrete 6.1, DTS-ES Discrete 6.1 jest formatem 6.1 -kanałowym z prawdziwego zdarzenia, z dodatkowym tylnym kanałem surround dyskretnie zakodowanym w strumieniu danych DTS, tak aby użytkownik odczuł pogłębioną przestrzenność brzmienia w pełnym kącie 360 stopni i mógł uzyskać pełną, dźwiękową panoramę przestrzenną. Z kolei dekodery kompatybilne z formatem DTS-ES Discrete 6.1 odczytują wskaźniki zawarte w sygnale i mówiące, że zawiera on informacje o dodatkowym, dyskretnym tylnym kanale surround. System ten jest kompatybilny wstecz, ponieważ sprzęt pracujący w systemie DTS 5.1 po prostu ignoruje informacje o tylnym kanale surround zawarte w sygnale formatu DTS-ES Discrete 6.1. Największą zaletą DTS-ES jest ekspresja mocy. Od momentu gdy kanały SL, SR i SB są całkowicie niezależne, możliwe jest precyzyjne zaplanowanie ścieżki dźwiękowej tak, by efekty mogły być przekazywane swobodnie i przestrzennie w każdym kierunku bez żadnych zniekształceń. DTS Matrix 6.1, System DTS w którym tylny kanał surround jest zakodowany w prawym i lewym kanale surround. W trakcie odtwarzania te trzy kanały są odtwarzane oddzielnie. Dekodowanie ES Matrix opracowane przez DTS, odtwarza dźwięki w konfiguracji 6.1 poprzez stworzenie informacji dla Surround Back z sygnałów Surround Left i Surround Right. Jest to metoda o wiele bardziej skomplikowana niż zwykłe odtwarzanie. Funkcja ES Matrix wykorzystuje profesjonalny algorytm dekodowania DTS-ES, który używany jest w instalacjach kinowych. Dolby Digital Plus, Dolby Digital Plus to kodek bazujący na rozwiązaniach Dolby Digital. Pozwala na obsługę kanałów o większej ilości niż np 7.1. W porównaniu z Dolby Digital wyróżnia się większą przepustowością (strumień danych dla Dolby Digital wynosi 640 Kb, w Dolby Digital Plus został poszerzony do 6 Mb), przez co wzrasta jakość dźwięku. Dolby TrueHD, System dźwięku przestrzennego przygotowany dla formatów Blu-Ray oraz HD-DVD. Dolby TrueHD wyróżnia się na tle wcześniejszych systemów bezstratnym kodowaniem informacji, w jednej ścieżce może teoretycznie zostać zapisanych osiem kanałów (tyle uwzględniają standardy Blu-Ray i HD-DVD, choć sam Dolby TrueHD może nieść nawet więcej informacji), każdy o parametrach 24bit/96kHz. Łączna maksymalna przepływność danych wynosi 18Mbps, mogą być one przesyłane kablem HDMI. Dolby Pro Logic IIz, Dolby Pro Logic IIz wnosi trzeci wymiar do reprodukcji kina domowego wprowadzając dwa nowe kanały przednie górne. Głównym przeznaczeniem nowego standardu jest odtwarzanie dźwięku towarzyszącego, koncertom, filmom akcji i grom wideo. Umożliwia elastyczność przy rozszerzaniu ze ścieżki 5.1 do 7.1 lub do 9.1. DTS-HD DTS-HD (High Definition) jest rozwinięciem systemu DTS dla dźwięku wysokiej rozdzielczości z maksymalnie 8 kanałami przy rozdzielczości do 24 bitów i częstotliwości próbkowania do 192kHz. Rozróżniamy jego dwie odmiany: DTS-HD High Resolution Audio - format działa podobnie do DTS redukując objętość danych przez ich kompresję, jednak używa nowszych, bardziej efektywnych algorytmów więc relatywnie niski bit-rate z oryginału jest wystarczający do osiągnięcia wysokiej jakości dźwięku.; DTS HD Master Audio - format jest zapisywany bez jakichkolwiek strat na drodze kompresji danych. Od momentu kodowania sygnału z oryginalną 100 procentową sekwencją bitów otrzymujemy najlepszą możliwą jakość. |
| Zastosowane technologie |
Cinema Equalizer, Filmowe ścieżki dźwiękowe na DVD, które pierwotnie były przeznaczone dla normalnych kin, uwzględniały tłumienie tonów wysokich przez ekran, za którym były ustawione głośniki, i specjalną akustykę sali kinowej. W pokoju mieszkalnym powoduje to nienaturalne podbicie sopranów. Korektor Cinema Equalizer redukuje nadmiar tonów wysokich do naturalnego poziomu i zapewnia wierną reprodukcję filmów (dla Dolby Digital, Dolby Pro Logic II i DTS). Personal Memory Plus Inteligentna funkcja Personal Memory Plus automatycznie dla każdego źródła programu zapamiętuje ostatnio wybrany tryb odsłuchu, poziom głośności i czasy opóźnienia. Funkcja Personal Memory Plus sprawia, że nie trzeba dokonywać ponownych ustawień przy zmianie źródła sygnału i w ten sposób przyczynia się do polepszenia komfortu obsługi. |
| Głośniki |
| Ilość głośników |
5 |
| Głośniki przednie |
TAK |
| Głośniki surround |
TAK |
| Głośnik centralny |
TAK |
| Głośnik basowy |
NIE |
| Moc głośników [W] |
2 x 100 W, 2 x 40 W, 1 x 70 W |
| Moc subwoofera [W] |
Nie dotyczy |
| Inne |
Głośniki Eltax Universe, Głośniki w kolorze: wiśnia, Pasmo przenoszenia głośników przednich: 45-20000Hz, Pasmo przenoszenia głośników surround: 70-20000Hz, Pasmo przenoszenia głośnika centralnego: 80-20000Hz, Skuteczność głośników przednich: 90 dB, Skuteczność głośników surround i centralnego: 88 dB |
| Funkcje |
| Radio |
Tuner z RDS, Pamięć 56 stacji |
| OSD |
TAK |
| Timer |
TAK |
| Pilot |
TAK |
| Zastosowane technologie |
Glo-Key Najważniejsze przyciski w pilocie zdalnego sterowania są samoświecące. Są to przyciski fluorescencyjne, które samoczynnie świecą w ciemności i w ten sposób ułatwiają obsługę amplitunera AV i odtwarzacza DVD. |
| Inne |
Niezależna regulacja opóźnienia sygnałów w poszczególnych kanałach: L/C/R/SL-A/SR-A/SBL/SBR/SL-B/SR-B/Sub, Ściemnianie wyświetlacza, Wyciszanie dźwięku |
| Złącza |
| Panel przedni |
TAK |
| Wejście/wyjście audio |
4/b.d. |
| Wejście/wyjście koaksjalne |
Tak/Tak |
| Wejście/wyjście optyczne |
Tak/Tak |
| Wyjście słuchawkowe |
TAK |
| Zastosowane technologie |
HDMI, High Definition Multimedia Interface (HDMI) jest technologią zdolną do przesłania nieskompresowanej wiązki sygnału oraz dźwięku w formacie 7.1. Sygnał jest przesyłany w formie cyfrowej, więc różnego typu zakłócenia nie wpływają na jakość sygnału. Obsługuje sygnały video o standardowej, zwiększonej oraz dużej rozdzielczości, jak również standardowe i wielokanałowe sygnały audio. Zalety interfejsu HDMI to nieskompresowany cyfrowy sygnał video, przepustowość do 5 gigabajtów, pojedyncze złącze (zamiast kilku gniazd) oraz komunikacja pomiędzy źródłem obrazu, a telewizorem cyfrowym. Component Video Złącze Component oferuje wyższą jakość przesyłanego sygnału niż standardowe złącze RGB. Poprzez wykorzystanie tego typu gniazd możliwe jest przesyłanie sygnału z jak najmniejszymi stratami. W tym wypadku mamy do czynienia z trzema niezależnymi kanałami, rozdzielającymi zarówno sygnał luminacji każdej ze składowych koloru jak i samą kolorowość, czyli Y, Y-R, Y-B. Dodatkowo informacje dla każdego ze składowych koloru przesyłane są w oddzielnych kablach, dzięki czemu nie występują interferencje (nakładanie się fal) pomiędzy kanałami. W rezultacie otrzymujemy obraz w najczystszej postaci, bez zakłóceń, wyjątkowo szczegółowy. Do tej pory tego rodzaju rozwiązania były stosowane tylko w sprzęcie profesjonalnym wykorzystywanym w telewizji. |
| Inne |
Interfejs iPod |
|
MOJE AUKCJE KOMENTARZE STRONA "O MNIE" KONTAKT
|