Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DENIAL Richard Tedlow

10-04-2015, 0:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 95.55 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5166371157
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 10-04-2015 00:41:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18439, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92559, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23443, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33466, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76244, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18439, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92559, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23443, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33466, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76244

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Denial: Why Business Leaders Fail to Look Facts in the Face - And What to Do About It

DENIAL Richard Tedlow

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Richard Tedlow
Language: English
Publisher: Penguin
Publication Date: 26 May 2011
Dimensions: 2 x 13.9 x 21.1 cm
Format: Paperback
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: 1591D4C91X

 

 


Denial is the unconscious determination that a certain reality is too terrible to contemplate, so therefore it cannot be true. We see it everywhere, from the alcoholic who swears he's just a social drinker to the president who declares "mission accomplished" when it isn't. In the business world, countless companies get stuck in denial while their challenges escalate into crises.
Harvard Business School professor Richard S. Tedlow tackles two essential questions: Why do sane, smart leaders often refuse to accept the facts that threaten their companies and careers? And how do we find the courage to resist denial when facing new trends, changing markets, and tough new competitors?
Tedlow looks at numerous examples of organisa­tions crippled by denial, including Ford in the era of the Model T and Coca-Cola with its abortive attempt to change its formula. He also explores other companies, such as Intel, Johnson & Johnson, and DuPont, that avoided catastrophe by dealing with harsh realities head-on.
Tedlow identifies the leadership skills that are essential to spotting the early signs of denial and taking the actions required to overcome it.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.