Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Demontaż polityki w społeczeństwie Hans

28-02-2012, 14:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.40 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 2030435724
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 12   
Koniec: 30-01-2012 17:55:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Demontaż polityki w społeczeństwie informacyjnym

Autor: Hans Mathias Kepplinger

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2381-5

Liczba stron: 217

Format: 17.0x23.0cm

Oprawa: Miękka

Data Wydania: 2007 r.

Cena:

tylko 26,40 zł

Opis przedmiotu

Niniejsza książka jest dogłębną, wieloaspektową i historyczną analizą zawartości niemieckich mediów (głównie prasy), przeprowadzoną pod kątem wykrycia związków między treścią mediów a pozycją polityki w społeczeństwie. Głównym przedmiotem dociekań autora jest zjawisko tzw. Politikverdrossenheit (ang. Video-Malaise-Effect – Robinson, Lipset, Lichters i inni), czyli niechęci do czynnego bądź biernego uczestnictwa politycznego ze strony obywateli. […]
Kepplinger wraz ze swoimi współpracownikami przebadał treść mediów, głównie prasy z lat 1951–1995, dokonując doboru próby reprezentatywnej na podstawie dzienników i czasopism o różnych opcjach politycznych. […] Powstała pewna wartość historyczno-dokumentacyjna, opis zawartości czołowych pism europejskich o charakterze opiniotwórczym. […] Ale ta wartość nie jest jedyną zaletą książki. Być może ważniejsza jest w niej warstwa teoretyczno-opisująca i teoretyczno-wyjaśniająca. Na podstawie zgromadzonego materiału empirycznego autor stworzył wiele definicji, schematów i propozycji rozumienia procesów wynikających ze współistnienia systemów politycznego i medialnego. Kepplinger ani na chwilę nie odchodzi od najważniejszego pytania, czyli co z tego ma i rozumie społeczeństwo. I tutaj wyłania się trzecia (obok empirycznej i diagnostycznej) wartość książki – prognostyczna: jaka może być perspektywicznie rola polityki w warunkach społeczeństwa informacyjnego (medialnego).
Z recenzji dr. hab. Stanisława Michalczyka



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.