Wysyłka
Zakupiony u nas towary wysyłamy codziennie, od poniedziałku do piątku. Wysyłki realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej . Zakupiony towar wysyłamy w dniu w którym zostaną zaksięgowane środki na rachunku W przypadku zapłaty za towar przelewem, należy uregulować płatność zawierającą cenę towaru oraz koszty przesyłki podane w opisie aukcji. Numery rachunków dostępne są w opsie aukcji. Kupując jednorazowo większą ilość korzystając z naszych aukcji, prosimy o kontakt w celu uzgodnienia szczegółów transakcji Możliwa jest wysyłka na inny adres niż podany w szablonie Allegro. Kupujący zobowiązany jest poinformować nas o tym e-mailem wysłanym z adresu zarejestrowanego w serwisie Allegro lub wysyłając wiadomość bezpośrednio z szablonu aukcji. W przypadku zagubienia paczki lub zniszczenia zawartości, odszkodowanie wypłacane jest do wysokości: * pełnej wartość towaru (przesyłka kurierska oraz ubezpieczona przesyłka pocztowa), * odszkodowania wypłaconego przez Pocztę Polską (przesyłki pocztowe nie ubezpieczone).
Koszty przesyłki każdego przedmiotu podaliśmy w opisie każdego przedmiotu.
Prosimy o wcześniejszy kontakt celem ustalenia kosztów wysyłki większej ilości przedmiotów zakupionych na jednej lub kilku aukcjach.
Ubezpieczenie przesyłki kurierskiej wliczone jest w cenę
Wszystkie przesyłki pocztowe nadajemy jako PRIORYTET
Dokument Zakupu
Do każdej transakcji wystawiamy dokument zakupu fakturę VAT lub paragon.
W przypadku wysyłki przedmiotu prosimy o przesłanie danych do faktury bezpośrednio po dokonanym zakupie.
W przypadku braku informacji od Kupującego, fakturę wystawimy zgodnie z danymi podanymi w szablonie Allegro.
Ceny podane w szablonie Allegro są cenami brutto (cena zawiera podatek VAT).
Gwarancja
Poniższe warunki dotyczą towarów, na które gwarancji udziela sprzedawca
(Negustor Plus).
Długość gwarancji określona jest w opisie akcji.
Gwarancji podlegają usterki uniemożliwiające działanie zakupionego towaru.
Sprzedający dołoży wszelkich starań aby usunąć usterkę w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu, w przypadku konieczności naprawy towaru w specjalistycznych, zewnętrznych serwisach czas ten może ulec wydłużeniu.
Kupujący zobowiązany jest dostarczyć sprzęt na własny koszt do serwisu firmy na adres: jak podany na aukcjach allegro
Niezbędne jest dołączenie kopii dokumentu zakupu oraz opisu usterki. Towary bez dołączonych dokumentów nie będą przyjmowane do serwisu.
W przypadku gdy reklamowany towar okaże się sprawny wszelkie koszty przesyłki pokryje kupujący.
Kupujący traci gwarancję w przypadku uszkodzenia mechanicznego sprzętu oraz użytkowania go niezgodnie z przeznaczeniem.
W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami gwarancji zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Reklamacjom nie podlegają przedmioty sprawne oraz nie spełniające oczekiwań klienta jednak zgodne z opisem towaru.
Sprzedający nie odpowiada za kompatybilność zakupionych towarów z innymi podzespołami, przedmiotami kupującego.
|