Wszystkie wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej
ups. każda przesyłka jest
ubezpieczona. Wysyłki następują w ciągu
24h od momentu potwierdzenia zakupionego towaru w przypadku płatności za pobraniem oraz w ciągu
24h od momentu zaksięgowanej wpłaty w przypadku płatności przelewem lub place z allegro.
Zapraszamy również do osobistego odbioru towaru w naszym
salonie.
przelew/place z allegro:
przedpłata 25 zł
pobranie:
przy odbiorze 35 zł
Na zakupiony towar wystawiamy dokument sprzedaży w postaci
Faktury VAT lub
Paragonu Zgodnie z prawem konsumenta towar można zwrócić w ciągu 10 dni od daty sprzedaży. Towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i oryginalnie zapakowany. koszt zwrotu pokrywa kupujący.
Wszystkie produkty marki DELL sprzedawane przez nas na aukcjach objęte są gwarancją producenta i realizowane tylko i wyłącznie przez serwis firmy DELL, chyba, że w aukcji wyraźnie jest napisane, że jest inaczej.
Gwarancja na każdy towar jest imienna, tzn, iż DELL w swojej bazie danych przechowuje informacje o właścicielu sprzętu, tym samym nie ma konieczności stosowania tradycyjnych papierowych gwarancji. "Przepisanie" praw gwarancyjnych, tj. poinformowanie DELL'a o nowym właścicielu dokonujemy my po w pełni sfinalizowanej transakcji kupna-sprzedazy za pomocą specjalnego formularza na stronie
transferów W aukcjach wyróżniamy kilka typów gwarancji (oprócz czasu trwania), które znacząco mają wpływ na jej realizację:
NBD lub On-Site - naprawa realizowana następnego dnia roboczego od zgłoszenia pod adresem wskazanym przez klienta
CAR lub Door-to-door - naprawa realizowana w ciągu 5 dni roboczych w siedzibie serwisu firmy DELL
ProSupport -stosuje się przy gwarancjach NBD w uwzględnieniem obsługi gwarancyjnej oprogramowania zakupionego ze sprzętem komputerowym
RS - w przypadku uszkodzenia, następuje wymiana na nowy (głównie monitory)