|
kontakt
Nateck Vision
Autoryzowany Partner
ul. Staszica 1
82-500 Kwidzyn
gsm: +48 [zasłonięte] 666 665
gsm: +48 [zasłonięte] 726 606
tel/fax: +48 55 [zasłonięte] 84
e-mail: [zasłonięte]@delle.pl
konsultant pn-pt: 9:00 - 19:00
dostawa i zwrot
Wszystkie wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej ups. każda przesyłka jest ubezpieczona.
Wysyłki następują w ciągu 24h od momentu potwierdzenia zakupionego towaru w przypadku płatności za pobraniem oraz w ciągu 24h od momentu zaksięgowanej wpłaty w przypadku płatności przelewem lub place z allegro.
Zapraszamy również do osobistego odbioru towaru w naszym salonie.
przelew/place z allegro:
przedpłata 25 zł
pobranie:
przy odbiorze 35 zł
Na zakupiony towar wystawiamy dokument sprzedaży w postaci Faktury VAT lub Paragonu
Zgodnie z prawem konsumenta towar można zwrócić w ciągu 10 dni od daty sprzedaży. Towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i oryginalnie zapakowany. koszt zwrotu pokrywa kupujący.
płatności
przelewy:
gotówka:
system ratalny:
gwarancje
Wszystkie produkty marki DELL sprzedawane przez nas na aukcjach objęte są gwarancją producenta i realizowane tylko i wyłącznie przez serwis firmy DELL, chyba, że w aukcji wyraźnie jest napisane, że jest inaczej.
Gwarancja na każdy towar jest imienna, tzn, iż DELL w swojej bazie danych przechowuje informacje o właścicielu sprzętu, tym samym nie ma konieczności stosowania tradycyjnych papierowych gwarancji. "Przepisanie" praw gwarancyjnych, tj. poinformowanie DELL'a o nowym właścicielu dokonujemy my po w pełni sfinalizowanej transakcji kupna-sprzedazy za pomocą specjalnego formularza na stronie transferów
W aukcjach wyróżniamy kilka typów gwarancji (oprócz czasu trwania), które znacząco mają wpływ na jej realizację:
NBD lub On-Site - naprawa realizowana następnego dnia roboczego od zgłoszenia pod adresem wskazanym przez klienta
CAR lub Door-to-door - naprawa realizowana w ciągu 5 dni roboczych w siedzibie serwisu firmy DELL
ProSupport -stosuje się przy gwarancjach NBD w uwzględnieniem obsługi gwarancyjnej oprogramowania zakupionego ze sprzętem komputerowym
RS - w przypadku uszkodzenia, następuje wymiana na nowy (głównie monitory)
|
DELL PowerVault MD 3220i
Specyfikacja:
| Model:: |
PV MD3220i External iSCSI RAID 24 Bays Array with
Dual Controllers (4 Ports per Controller)
|
|
| Components: |
|
| PowerVault MD3220i ramka |
| 8x 600GB SAS 6Gb/s 10tys.obr./min 2,5-calowy dysk twardy |
| Nadmiarowy zasilacz (2 jednostki) 600W |
| Zapasowy przewód zasilania 2 stopy |
| Szyny Rapid Rails do szaf serwerowych firmy Dell i innych, z kwadratowymi otworami |
|
| Service: |
|
| EEC Remote Implementation Dell PowerVault MD1xxx/MD3000 Subsystem |
| Base Warranty |
| 3Yr Basic Warranty - Next Business Day - Minimum Warranty |
| 3Yr ProSupport and 4hr Mission Critical |
Dostępność::
Towar dostępny od ręki i gotowy do wysyłki/odbioru
Dodatkowe informacje:
Zaufało nam już ponad 1000 klientów, dołącz do nich i Ty. Dajemy Ci gwarancję pewności i satyskfakcji , a tekże pełnego prawa konsumenta do zwrotu towaru, gdy uznasz, że nie spełnia Twoich oczekiwań. Zawsze masz możliwość sprawdzenia zakupionego towaru w naszym salonie. Każda sprzedaż udokumentowana jest zawsze FV 23% lub paragonem. Każdy towar przy wysyłce jest należycie zapakowany, a przesyłka jest ubezpieczona. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy doTwojej dyspozycji
Opis modelu wg producetna:
Konsolidacja to wydajność
Ograniczenie nakładów pracy związanych z przechowywaniem danych i zarządzaniem nimi. Macierze MD3200i/MD3220i zapewniają wyższą wydajność, elastyczność i skalowalność.
- Obsługa do 32 serwerów fizycznych po podłączeniu do jednego lub wielu przełączników Ethernet
- Opcja skalowania pojemności do 192 dysków twardych dzięki obudowom PowerVault MD1200 i MD1220
- Pojedynczy interfejs zarządzania ogranicza złożoność
- Czterokrotnie większa pojemność podstawowa w porównaniu z poprzednią generacją
- Sześciokrotnie większa pojemność w porównaniu z poprzednią generacją
Obecnie można w prosty sposób poprawić poziom wykorzystania pamięci masowej dzięki łączeniu zasobów w pule. Wyższa dostępność dzięki nadmiarowemu sprzętowi oraz uproszczonym procesom zarządzania i tworzenia kopii zapasowych.
Pamięci masowe iSCSI — doskonałe rozwiązania do środowisk serwerów zwirtualizowanych
Macierze MD3200i/MD3220i oferują wiele korzyści
- Gigabit Ethernet to dojrzała, dobrze znana i mniej skomplikowana technologia
- Sprzęt do sieci Ethernet jest niedrogi i łatwo dostępny.
- Powszechna znajomość technologii Ethernet pozwala skrócić czas wdrożenia i ograniczyć koszty.
Łatwe zarządzanie systemem
Macierze MD3200i/MD3220i są zarządzane przy użyciu oprogramowania MD Storage Manager nowej generacji, czyli intuicyjnej, łatwej w obsłudze aplikacji klienckiej.
- Dwie różne ścieżki zarządzania ułatwiają obsługę nawet w przypadku użytkowników z podstawową znajomością systemów pamięci masowej.
- Funkcja okna przedsiębiorstwa monitoruje wiele systemów w ramach jednego interfejsu.
- Zarządzanie macierzami oparte na kreatorach upraszcza procedurę konfiguracji.
Oprogramowanie wykrywa problemy i przesyła odpowiednie alerty, a następnie uruchamia automatyczny mechanizm odzyskiwania w celu wyeliminowania trudności.
Zgodność z rosnącymi wymaganiami dotyczącymi wydajności
Macierze MD3200i/MD3220i zapewniają znakomity stosunek wydajności do ceny.
- Cztery porty iSCSI na kontroler umożliwiają uzyskanie przepływności dwukrotnie wyższej niż w przypadku poprzednich modeli macierzy iSCSI Dell MD3000i.
- Pamięć podręczna o pojemności do 2 GB na kontroler pozwala spełnić wymagania dotyczące dużych aplikacji do obsługi baz danych.
- Obsługa napędów SSD umożliwia optymalizację systemu pod względem najbardziej wymagających zastosowań we/wy.
Nowy poziom elastyczności i dostępności
Macierze MD3200i/MD3220i umożliwiają łączenie i dopasowywanie składników w celu wdrożenia optymalnego środowiska warstwowej pamięci masowej.
Możliwość instalacji do 192 dysków twardych przez dołączenie obudów PowerVault MD1200 i PowerVault MD1220 do macierzy MD3200i. Oznacza to, że system można skalować przy użyciu różnych dysków twardych 3,5 cala i 2,5 cala.
- Czterokrotnie większa pojemność podstawowa w porównaniu z poprzednią generacją macierzy
- Sześciokrotnie większa pojemność w porównaniu z poprzednią generacją dzięki opcjonalnej funkcji PFK dotyczącej dysków twardych
Rodzina macierzy MD została przetestowana i zweryfikowana, dzięki czemu gwarantuje zgodność z wytycznymi organizacji ASHRAE (American Society of Heating, Refrigerating and Air-Conditioning Engineers) w zakresie najwyższej temperatury i wilgotności operacyjnej — urządzenia mogą pracować przy krótkoterminowych skokach do 113°F (45°C). Ze względu na właściwości termiczne i niezawodność urządzeń z tej oferty klienci mogą jeszcze bardziej podnieść temperaturę w centrach danych, co pozwala ograniczyć koszty konserwacji i infrastruktury, a jednocześnie zmniejszyć ogólne zużycie energii.
Opcjonalna ochrona danych
Migawki
Każdy z dysków wirtualnych obsługuje do ośmiu migawek — łącznie 256 migawek na system. Są one zazwyczaj używane, gdy dane muszą zostać zapisane w stanie z danego momentu w czasie.
Kopie dysków wirtualnych
Kopiowanie dysków wirtualnych polega na pełnej replikacji istniejącego dysku wirtualnego w danym momencie, często w przypadku podejmowania decyzji i testowania opracowywanych aplikacji.
Napędy samoszyfrujące
W przypadku usunięcia dysku funkcja SED, która szyfruje zapisywane dane i odszyfrowuje je z dysku, uniemożliwia nieautoryzowany dostęp.
Warstwa wysokiej wydajności (HPT)
Spełnia najwyższe wymagania w zakresie wydajności w celu utrzymania produktywności i konkurencyjności.
Dodatkowa funkcja premium dotycząca dysków twardych
Możliwość dodania maksymalnie 192 dysków twardych w celu zapewnienia większej pojemności macierzy z serii MD.
Plany pomocy technicznej w zakresie sprzętu
Usługi firmy Dell dotyczące infrastruktury — profesjonalizm bez kompromisów:
Firma Dell zapewnia maksymalny profesjonalizm usług informatycznych. Jedynie w taki sposób można planować, wdrażać i utrzymywać infrastrukturę informatyczną klientów. Niższa jakość może wpłynąć na produktywność użytkowników i zasoby informatyczne, a w konsekwencji na reputację przedsiębiorstwa. Dzięki swojemu doświadczeniu, popartemu doskonałymi procesami, firma Dell jest w stanie lepiej sprostać wymaganiom klientów. To właśnie Dell.
Pakiet Gold dla przedsiębiorstw:
Zapewnia szybką reakcję przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i rozwiązywanie poważnych problemów, w tym zarządzanie eskalacją i realizację na miejscu u klienta2 procedur awaryjnych w celu szybkiego przywrócenia działania systemu. Ten poziom pomocy jest odpowiedni dla serwerów obsługujących systemy poczty elektronicznej, aplikacje bazodanowe i rozwiązania zwirtualizowane.
Pakiet Silver dla przedsiębiorstw:
Wygodny dostęp przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu do telefonicznej pomocy technicznej w zakresie problemów ze sprzętem i podstawowym oprogramowaniem. Ponadto obejmuje 4-godzinny2 pakiet usług serwisowych na miejscu u klienta dostępny całodobowo, z którego można skorzystać po podjęciu próby rozwiązania problemu przez telefon. Ten poziom pomocy jest odpowiedni dla serwerów plików i wydruku oraz innych środowisk nieprodukcyjnych używanych do testowania i rozwoju.
Nowy poziom wsparcia technicznego
Pakiet Platinum Plus dla przedsiębiorstw
Najbardziej zaawansowana pomoc techniczna dla systemów pamięci masowej w ofercie firmy Dell. Charakteryzuje się krótkim czasem reakcji, szybkim rozwiązywaniem krytycznych problemów, a także indywidualnym podejściem do klienta i możliwością proaktywnego zgłaszania potencjalnych problemów w celu wydłużenia czasu nieprzerwanej pracy systemów. W pakiecie Platinum Plus klienci uzyskują bezpośredni dostęp do Globalnej Sieci Centrów Dyspozycyjnych z wyznaczonym opiekunem klienta ds. technicznych, dzięki czemu mogą korzystać z dwóch nowatorskich funkcji:
- Porównawcze testy wydajności: innowacyjne narzędzia i procesy z zakresu zarządzania zapewniają użytkownikom wyjątkowy wgląd w operacje informatyczne oraz mechanizm umożliwiający ich ciągłe udoskonalanie.
- Śledzenie w czasie rzeczywistym przez Globalną Sieć Centrów Dyspozycyjnych: to internetowe narzędzie służące do monitorowania w czasie rzeczywistym umożliwia klientom bieżące śledzenie lokalizacji i stanu każdej awarii występującej w dowolnym miejscu systemu na całym świecie, bez konieczności nawiązywania kontaktu telefonicznego.
Oferta usług dodatkowych
W dzisiejszym świecie funkcjonowanie firmy zależy od perfekcyjnego działania zaawansowanych serwerów i systemów pamięci masowej. Maksymalny czas nieprzerwanej pracy jest najważniejszy. Sukces i wiarygodność informatyków zależą od tego, czy są oni w stanie zapewnić niezawodne działanie systemów o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorstwa i od możliwości szybkiego rozwiązywania problemów, gdy się pojawią. Ważna jest też dla nich możliwość elastycznego dopasowania wsparcia technicznego do zróżnicowanych wymagań użytkowników oraz środowisk aplikacji i odpowiednie wyważenie jakości oraz kosztów.
Tworzenie kopii zapasowych i przywracanie danych
Firma Dell oferuje kompleksowe usługi w zakresie zarządzania projektami, których celem jest optymalizacja technologii, poprawa efektywności i skrócenie do minimum czasu przestojów przez zastosowanie ściśle dostosowanych do potrzeb rozwiązań w zakresie archiwizacji, tworzenia kopii zapasowych i przywracania danych, opracowanych z myślą o podniesieniu poziomu elastyczności, skalowalności i łatwości zarządzania.
Konsolidacja serwerów i systemów pamięci masowej
Usługi konsolidacji zapewniają utworzenie jednolitej platformy przydzielania rosnących obciążeń pamięci masowej do przechowywania danych i zarządzania nimi oraz ograniczenie zakresu prac administracyjnych dzięki zastosowaniu jednej konsoli zarządzania. Całościowe podejście firmy Dell do konsolidacji pamięci masowej i serwerów pomaga w zwiększaniu produktywności. Oferowane dostosowane systemy, aplikacje i usługi ułatwiają zarządzanie i mogą wpływać na obniżenie całkowitych kosztów użytkowania. Konsolidacja może przynieść następujące podstawowe korzyści:
- Usprawnienie pracy
- Zwiększenie stopnia wykorzystania infrastruktury
- Ekonomiczna skalowalność
Kompleksowa oferta szkoleń i certyfikacji w zakresie pamięci masowej
Zapewnij pracownikom dostęp do wiedzy i umiejętności, których potrzebują, aby maksymalnie zwiększyć swoją produktywność. Firma Dell oferuje kompleksowe usługi szkoleniowe w zakresie sprzętu i oprogramowania, a także dotyczące umiejętności pracy z komputerem i rozwoju zawodowego. Szkolenia firmy Dell mogą wpłynąć na zwiększenie niezawodności systemu, zmaksymalizowanie produktywności, zmniejszenie liczby zgłoszeń klienta oraz skrócenie przestojów.
Usługi instalacji na miejscu u klienta i instalacji zdalnej
Zdalne konfigurowanie
- Pomoc przy pierwszej konfiguracji lub instalacji systemu operacyjnego na nowym serwerze
- Elastyczność dzięki zdalnemu „kierowaniu” instalacją za pośrednictwem sesji online usługi Web-Ex lub przez telefon
- Ekonomiczne rozwiązanie zapewniające szybką instalację i uruchomienie systemu operacyjnego serwera
Instalacja na miejscu u klienta: sprzęt i system operacyjny
- Technik firmy Dell oddelegowany do klienta zapewni właściwą konfigurację i funkcjonalność sprzętu oraz systemu operacyjnego Windows w środowisku biznesowym
- Pomoc przy instalacji nowego serwera w szafie serwerowej zgodnej ze sprzętem firmy Dell
- Skrócony czas potrzebny na całkowite skonfigurowanie i uruchomienie nowego serwera
wszystkie zdjęcia są tylko poglądowe, na życzenie wyślemy "real-foto"
HKXOQLDCHII
|