kontakt
Nateck Vision Autoryzowany Partner
ul. Staszica 1 82-500 Kwidzyn gsm: +48 [zasłonięte] 666 665 gsm: +48 [zasłonięte] 726 606 tel/fax: +48 55 [zasłonięte] 84 e-mail: [zasłonięte]@delle.pl konsultant pn-pt: 9:00 - 19:00
dostawa i zwrot
Wszystkie wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej ups. każda przesyłka jest ubezpieczona. Wysyłki następują w ciągu 24h od momentu potwierdzenia zakupionego towaru w przypadku płatności za pobraniem oraz w ciągu 24h od momentu zaksięgowanej wpłaty w przypadku płatności przelewem lub place z allegro. Zapraszamy również do osobistego odbioru towaru w naszym salonie.
przelew/place z allegro: przedpłata 25 zł
pobranie: przy odbiorze 35 zł
Na zakupiony towar wystawiamy dokument sprzedaży w postaci Faktury VAT lub Paragonu Zgodnie z prawem konsumenta towar można zwrócić w ciągu 10 dni od daty sprzedaży. Towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i oryginalnie zapakowany. koszt zwrotu pokrywa kupujący.
płatności
przelewy: gotówka: system ratalny:
gwarancje
Wszystkie produkty marki DELL sprzedawane przez nas na aukcjach objęte są gwarancją producenta i realizowane tylko i wyłącznie przez serwis firmy DELL, chyba, że w aukcji wyraźnie jest napisane, że jest inaczej. Gwarancja na każdy towar jest imienna, tzn, iż DELL w swojej bazie danych przechowuje informacje o właścicielu sprzętu, tym samym nie ma konieczności stosowania tradycyjnych papierowych gwarancji. "Przepisanie" praw gwarancyjnych, tj. poinformowanie DELL'a o nowym właścicielu dokonujemy my po w pełni sfinalizowanej transakcji kupna-sprzedazy za pomocą specjalnego formularza na stronie transferów W aukcjach wyróżniamy kilka typów gwarancji (oprócz czasu trwania), które znacząco mają wpływ na jej realizację: NBD lub On-Site - naprawa realizowana następnego dnia roboczego od zgłoszenia pod adresem wskazanym przez klienta CAR lub Door-to-door - naprawa realizowana w ciągu 5 dni roboczych w siedzibie serwisu firmy DELL ProSupport -stosuje się przy gwarancjach NBD w uwzględnieniem obsługi gwarancyjnej oprogramowania zakupionego ze sprzętem komputerowym RS - w przypadku uszkodzenia, następuje wymiana na nowy (głównie monitory)
|
DELL PowerEdge R710
Specyfikacja:
Model: |
PowerEdge R710 Rack Chassis, Up to 8x 2.5 HDDs, C2, TPM |
|
|
Komponenty: |
|
|
2x Procesor Intel Xeon E5645 (2,40GHz, 6C, 12MB pamięci podręcznej, 5,86 GT/s QPI, 80W TDP,Turbo, HT), DDR3-1333MHz |
|
Riser with 2 PCIe x8 + 2 PCIe x4 Slots |
|
PE R710 Rack Bezel |
|
48GB Memory for 2CPU (12x4GB Dual Rank LV RDIMMs running at SV) 1333MHz |
|
3x 146GB SAS 6Gb/s 15tys.obr./min 2,5-calowy dysk twardy Hot Plug |
|
PERC 6/i zintegrowany kontroler RAID, 256MB pamięci podręcznej, 2x4 zĄcza, do pyty montażowej x8 |
|
16X DVD+/-RW ROM napęd SATA |
|
2x 2M Rack Power Cord C13/C14 12A |
|
Wysokowydajny nadmiarowy zasilacz sieciowy (2 PSU) 870W, ustawienia BIOS zwiększające |
|
Wbudowana karta Gigabit Ethernet firmy Broadcom z funkcją TOE i odciążaniem iSCSI klucz sprzętowy |
|
iDRAC6 Express |
|
Sliding Ready Rack Rails with Cable Management Arm |
|
C2 MSS macierz R0 dla kontrolera PERC 6i/H700, od 2 do 6/8 dysk˘w, maks. liczba zaleľy od wybranej wersji obudowy |
|
|
Oprogramowanie: |
|
|
Microsoft SQL Server 2008 R2 Standard Edition, 1 procesor, wersja angielska, zawiera nośnik, |
|
Windows Server 2008 R2 SP1, Enterprise Edition, wersja angielska, zawiera 10 licencji CAL, 64-bitowa |
|
50 User CALs : 10x 5-pack of Windows Server 2008 User CALs (Standard, Enterprise or Datacenter) |
|
PE R710 Electronic System Documentation and OpenManage DVD |
|
|
Serwis i Gwarancja |
|
|
Base Warranty |
|
3Yr Basic Warranty - Next Business Day - Minimum Warranty |
|
3Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service |
Dostępność:
Towar dostępny od ręki i gotowy do wysyłki/odbioru
Dodatkowe informacje:
Zaufało nam już ponad 1000 klientów, dołącz do nich i Ty. Dajemy Ci gwarancję pewności i satyskfakcji , a tekże pełnego prawa konsumenta do zwrotu towaru, gdy uznasz, że nie spełnia Twoich oczekiwań. Zawsze masz możliwość sprawdzenia zakupionego towaru w naszym salonie. Każda sprzedaż udokumentowana jest zawsze FV 22% lub paragonem. Każdy towar przy wysyłce jest należycie zapakowany, a przesyłka jest ubezpieczona. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy doTwojej dyspozycji
Opis modelu wg producetna:
Przemyślany projekt zainspirowany uwagami i życzeniami klientów
Serwer nowej generacji Dell™ PowerEdge™ R710 został zainspirowany uwagami i życzeniami klientów. Słuchając ich i skupiając się na szczegółach, stworzyliśmy produkt inspirujący, zapewniający prostą obsługę i innowacyjne funkcje.
Ponadto najnowsze serwery Dell PowerEdge zawierają graficzny, interaktywny wyświetlacz CD, umożliwiający monitorowanie stanu systemu, wyświetlanie alarmów i podstawowe konfigurowanie urządzenia. W serwer wbudowano miernik zasilania i temperatury otoczenia, umożliwiający klientom monitorowanie tych wartości bez konieczności zastosowania oprogramowania.
Nowy projekt oferuje wytrzymałe materiały, w tym obudowę, szyny, ramiona do kabli, kieszenie na dyski twarde i zatrzaski. Nowy serwer PowerEdge R710 zapewnia doskonałe możliwości zarządzania systemem dzięki zaawansowanemu, wielowarstwowemu dostępowi LCD i KVM.
Zwiększona wydajność wirtualizacji
Serwer PowerEdge R710 został zaprojektowany z większą o 25% ilością pamięci i zwiększoną liczbą zintegrowanych opcji we/wy w porównaniu z serwerem poprzedniej generacji — PowerEdge 2950 III. Zwiększona ilość pamięci jest niezwykle istotna z punktu widzenia wirtualizacji i skalowalności. Serwer R710 umożliwia szybkie wdrażanie wirtualizacji przy użyciu kart SD lub wewnętrznych portów USB, dzięki wbudowanym monitorom maszyny wirtualnej wiodących producentów.
Narzędzie Intel® VT FlexMigration integruje różne generacje serwerów opartych na procesorach Intel® Xeon® , zapewniając elastyczność i ochronę inwestycji.
Nowa pamięć DDR3 zapewnia wyższą przepustowość i niższe zużycie energii niż starsze technologie FBD i DDR2. Większa liczba gniazd pamięci umożliwia zastosowanie mniejszych i tańszych modułów DIMM, zapewniając korzystny stosunek wydajności do ceny.
Uproszczone zarządzanie systemem
Zestaw narzędzi nowej generacji Dell OpenManage™ oferuje większe możliwości działania i polecenia oparte na standardach, zapewniające integrację z istniejącymi systemami i efektywną kontrolę.
Kontroler cyklu eksploatacji to zintegrowany z serwerem mechanizm zaawansowanego zarządzania systemami. Kontroler cyklu eksploatacji ułatwia administratorowi wdrażanie i aktualizowanie systemów, a także konfigurowanie i diagnostykę urządzeń przy użyciu jednego intuicyjnego interfejsu uniwersalnego konfiguratora serwerów (USC) w środowisku pozasystemowym. Pozwala to na wyeliminowanie konieczności korzystania i obsługi wielu różnorodnych nośników CD/DVD.
Nowa konsola zarządzania Dell, działająca pod kontrolą oprogramowania Altiris firmy Symantec, zapewnia pojedynczy punkt zarządzania i wspólne źródło danych dla całej infrastruktury. Konsola zarządzania Dell została stworzona na podstawie platformy Symantec™ Management Platform (dawniej Altiris® Notification Server), modułowej platformie z możliwością rozszerzania, zapewniającej zarówno możliwość podstawowego zarządzania urządzeniami, jak i zaawansowane funkcje, takie jak zarządzanie zasobami i bezpieczeństwem. Konsola zarządzania Dell ułatwia redukcję i eliminację procedur wykonywanych ręcznie, zapewniając oszczędność czasu i pieniędzy wydawanych na obsługę, dzięki czemu można wykorzystać je do inwestycji strategicznych.
Projekt energooszczędny
Serwer PowerEdge R710 został wyposażony w technologie Energy Smart™ , zaprojektowane pod kątem redukcji zużycia energii przy jednoczesnym zwiększaniu wydajności. Energooszczędność projektu obejmuje oszczędne zasilacze dopasowane do wymagań urządzenia, innowacyjne technologie zapewniające wydajność na poziome systemu, funkcje zarządzania zasilaniem i temperaturą na podstawie reguł oraz niezwykle wydajne elementy Energy Smart, zbudowane zgodnie z obowiązującymi standardami. Wszystkie te elementy zostały zaprojektowane pod kątem zwiększenia wydajności energetycznej wszystkich naszych najnowszych serwerów dla centrów danych, przy zachowaniu wydajności wymaganej przez klientów.
Testy prowadzone przez inżynierów firmy Dell wykazały, że procesory w porównywalnym serwerze HP DL380 mogą mieć o 17% wyższą temperaturę niż w modelu PowerEdge R710 ze względu na mniejszy przepływ powietrza — przekraczając znacznie zalecenia projektowe firmy Intel niezależnie od temperatury otoczenia.
Usługi i pomoc techniczna firmy Dell
Integracja naszych urządzeń, oprogramowania i usług zapewnia minimalizację kosztów i czasu związanego ze zmianą urządzeń, pomoc w zwiększeniu wydajności firmy i większy wzrost z inwestycji. Nasze nowe serwery 11G posiadają wbudowane narzędzia diagnostyczne oraz kontroler cyklu eksploatacji, pomagający w szybkim lokalizowaniu i rozwiązywaniu problemów — często wręcz bez wiedzy i konieczności interwencji użytkownika. Podczas procesu przejścia na nową platformę lub system operacyjny, wbudowany kontroler cyklu eksploatacji systemu operacyjnego kieruje przenoszeniem systemów operacyjnych/obrazów serwerów w sposób niestandardowy i najlepszy z punktu widzenia ekonomii.
Usługi Dell ProConsulting
Globalne usługi konsultacyjne firmy Dell dotyczące infrastruktury obejmują pomoc architektów, innowacyjne narzędzia, automatyczne analizy i naszą własną wiedzę i doświadczenie, zapewniając klientom szybki wgląd w podstawowe przyczyny niepotrzebnej złożoności. Poszukujemy rozwiązań lepszych niż tradycyjne modele usługowe, ponieważ wierzymy, że rozwiązywanie problemów nie powinno wymagać zatrudniania armii pracowników. Celem naszej strategii jest pomaganie klientom w szybkiej identyfikacji ważnych, krótkoterminowych projektów, zapewniających zwrot z inwestycji i umożliwiających zwolnienie zasobów w celu uzyskania przewagi nad konkurencją. Wynikiem tego są praktyczne, zorientowane na działanie plany i konkretne, przewidywalne, mierzalne wyniki. Więcej informacji
Usługi Dell ProManaged
Usługi Dell ProManage różnią się od tradycyjnego modelu usług uniwersalnych. Oferujemy usługi modułowe, umożliwiając klientom wybór elementów potrzebnych ich firmom. Funkcje takie jak ImageDirect, personalizacja urządzeń i odzyskiwanie zasobów zapewniają klientom wyniki na czas. Nasze usługi instalacyjne dla serwerów, wykonywane w zakładach produkcyjnych, oddziałach i u klientów, zapewniają efektywne wykorzystanie czasu pracowników klienta, pomagając im w ograniczeniu czasu poświęcanego na konfigurację i wdrażanie oraz pozwalając na koncentrację na usprawnianiu pracy firmy. Usługi personalizacji urządzeń mogą wyeliminować problemy z instalacją, zapewniając systemy gotowe do pracy bezpośrednio po zakupie. Usługi odzyskiwania i utylizacji zasobów pomagają w odzyskiwaniu i utylizacji własnego i leasingowanego sprzętu komputerowego, w sposób zgodny z wytycznymi agencji EPA.
Usługi Dell ProSupport
Dell ProSupport to kompleksowy, konfigurowalny zestaw usług, stworzony w celu uproszczenia i optymalizacji środowiska IT klienta. Od komputerów stacjonarnych po centra danych, usługi Dell ProSupport ułatwiają rozwiązywanie codziennych i wyjątkowych kwestii związanych z IT, poprzez opcje takie jak odpowiedzi w dniu awarii, w dniu następnym i dla zasobów krytycznych, ochrona zasobów i danych, aktywna konserwacja i zarządzanie częściami zamiennymi oraz porady zdalne — wspierane przez globalne centra zarządzania i centra eksperckie na całym świecie.
Rozwiązania firmy Dell dla biznesu
Optymalne korzystanie z technologii dzięki nowatorskiemu oprogramowaniu firmy Dell – jedno źródło kompleksowych rozwiązań spełniające wszystkie potrzeby informatyczne. wszystkie zdjęcia są tylko poglądowe, na życzenie wyślemy "real-foto"
CLFQWSRQVGM
|
WBUDOWANY SYSTEM ZARZĄDZANIA
Wprowadzając na rynek najnowsze serwery PowerEdge™ , firma Dell oferuje wbudowane systemy zarządzane. Wbudowany system zarządzania umożliwia korzystanie z narzędzi i funkcji uruchamiania bezpośrednio na serwerze, pozwalając na przeprowadzanie rutynowych czynności administracyjnych, takich jak instalacja i aktualizowanie systemów operacyjnych, konfigurowanie sprzętu czy diagnostyka systemów, przy pomocy jednego, intuicyjnego interfejsu użytkownika. Pozwala to na wyeliminowanie konieczności korzystania i obsługi wielu różnorodnych nośników danych. Wbudowany system zarządzania został zaprojektowany w celu zapewnienia zintegrowanych, dostępnych bezpośrednio przez jeden punkt dostępu narzędzi zarządzania, charakteryzujących się bezpieczeństwem, wydajnością i wygodą obsługi.
Zintegrowane zarządzanie
Otwarte, elastyczne, zintegrowane — zarządzaj infrastrukturą, nie konsolami zarządzania. Wprowadzenie na rynek konsoli zarządzania Dell, działającej pod kontrolą systemu operacyjnego ™ Altiris® firmy Symantec™ , oznacza rewolucję podobną do tej, która firma Dell wywołała na rynku sprzętu komputerowego. Firma Dell przekształciła zaawansowaną technologię w proste, wygodne i modularne rozwiązanie dopasowane do specyficznych potrzeb klientów. |
|
Optymalizacja pod kątem oprogramowania Microsoft SQL Server 2005
Firma Dell dostarcza kompletne, zintegrowane rozwiązanie z obsługą baz danych SQL Server 2005. W skład tego rozwiązania wchodzą serwery, pamięć masowa, systemy operacyjne oraz zarządzanie systemami – wszystko to zestrojone w celu zapewnienia wydajności, łatwości zarządzania i wartości, wymaganych w środowisku baz danych.
Więcej informacji |
|
Optymalizacja pod kątem oprogramowania Oracle Database 11g
Firma Dell współpracuje z inżynierami firmy Oracle w celu zapewnienia zgodności ze wszystkimi sprawdzonymi sposobami postępowania w branży informatycznej. Dostarcza rozwiązania integrujące oprogramowanie, zarządzanie systemami, usługi i systemy pamięci masowej liderów branży: firm Dell, Oracle® i EMC® . Cały pakiet rozwiązań został wstępnie przygotowany, przetestowany i zweryfikowany. Rozwiązania baz danych Oracle są dostępne z systemami operacyjnymi Red Hat Linux® oraz Microsoft® Windows® Server 2003.
Więcej informacji |
|
Rozwiązania w zakresie wirtualizacji
Dodatek zarządzania firmy Dell do programu VMware vCenter Czy nie byłoby świetnie zarządzać infrastrukturą fizyczną z poziomu konsoli wirtualnej? Czy nie byłoby świetnie móc szybko i spójnie przydzielać składniki sprzętowe oraz wdrażać maszyny wirtualne z poziomu programu VMware vCenter? Czy nie byłoby świetnie móc uprościć wdrażanie infrastruktury wirtualnej?
Zainstalowanie w środowisku VMware dodatku zarządzania firmy Dell do programu VMware vCenter daje wiele możliwości:
- Bardzo szczegółowe informacje z serwerów firmy Dell dotyczące inwentarza, monitorowania i alertów — wszystkie dostępne w programie vCenter.
- Wdrażanie aktualizacji systemu BIOS i oprogramowania wewnętrznego na serwerach firmy Dell z poziomu programu vCenter.
- Tworzenie profili sprzętowych i profili monitora maszyny wirtualnej oraz wdrażanie dowolnej ich kombinacji na pozbawionych systemu serwerach Dell PowerEdge bez środowiska PXE.
- Automatyczne podejmowanie w programie vCenter zalecanych przez firmę Dell działań na podstawie alertów sprzętowych.
- Dostęp przez Internet do informacji o gwarancji na sprzęt firmy Dell.
Aby zapewnić jeszcze większe możliwości, dodatek jest dostępny jako urządzenie wirtualne. Ułatwia to jego wdrażanie i konfigurację oraz pozwala zintegrować go bezpośrednio z konsolą vCenter, co daje więcej informacji bezpośrednio w tym programie. Większość konkurencyjnych rozwiązań umożliwia zintegrowanie z programem vCenter tylko łączy uruchamiających ich własne konsole.
Połączenie dodatku zarządzania firmy Dell do programu VMware vCenter z nowatorskimi wbudowanymi funkcjami zarządzania oferowanymi przez kontroler iDRAC i kontroler cyklu eksploatacji w serwerach Dell PowerEdge zapewnia niezrównany poziom integracji między programem vCenter a sprzętowymi składnikami serwera. |
|