Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dell LATITUDE D600 na części BCM!!

19-01-2012, 9:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 122.50 zł      Aktualna cena: 122.50 zł     
Użytkownik czterykafki
numer aukcji: 2048665778
Miejscowość Ślemień
Licytowało: 5    Wyświetleń: 437   
Koniec: 18-01-2012 19:10:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam!!!

Mam do sprzedania używany laptop DELL LATITUDE D600.

Po podłączeniu zasilania laptop uruchamia się , można wejść do biosu lecz nie da się zmienić ustawień biosu.Można zbootować laptopa z napędu. Laptop niekiedy nie chce się uruchomić , przycisk "power" trzeba dość mocno nacisnąć. Na laptopie instalowany był system Win XP,napęd miał problemy z odczytem płyty CD. Po instalacji laptop po naciśnięciu obudowy zwiesza się. Dalej nie testowany. Klapa matrycy posiada rysy i wgniecenia(zdjęcia). Matryca dość ładnie świeci jak na używany sprzęt. Zawiasy posiadają minimalne luzy. Stan wizualny jak na zdjęciach. Obudowa posiada drobne rysy. Laptopa sprzedaję bez dysku,zasilacza, Brak kilku śrubek.

Parametry:

  • Procesor Pentium M 1,6 GHz
  • Pamięć DDR 256 MB , jeden slot wolny
  • Dysk IDE BRAK jest przelotka i kieszeń
  • grafika ATI Radeon  32MB (1400x1050)
  • Napęd DVD ma problemy z odczytem płyt
  • Bateria jest - trzyma dokładnie nie sprawdzana
  • Porty:2xUSB,LAN,Modem,wejście słuchawkowe,mic,VGA,S-Video,1 x PCIMCIA,LPT,Irda,COM
  • zasilacz - BRAK potrzebny 19,5 V DC 4,62 A

Laptopa wystawiam w dziale uszkodzone i nie udzielam na niego gwarancji jak również nie przyjmuję zwrotów ani reklamacji!!!

Wystawiam fakturę VAT - proszę zaraz po wygraniu aukcji przed dokonaniem przelewu o e-mail z danymi. Cena wylicytowana jest ceną brutto. 
 
Proszę o zapoznanie się z warunkami transakcji na stronie "o mnie".
 
UWAGA ! przesyłki prosimy otwierać przy kurierze i sprawdzać czy towar został dostarczony bez uszkodzeń, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia proszę zażądać sporządzenia protokołu reklamacyjnego, będzie to podstawą do uwzględnienia reklamacji !
Nie uwzględniamy reklamacji bez sporządzenia protokołu reklamacyjnego!!!