Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dekoder jazdy i oświetlenia Zimo MX630 DCC 9-kabli

02-04-2015, 10:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 143 zł     
Użytkownik karol_mar
numer aukcji: 5190902350
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 16   
Koniec: 02-04-2015 10:00:42

Dodatkowe informacje:
Firma: Fleischmann
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Nowy Zimo MX630 - dekoder jazdy i oświetlenia 1A, 6 wyjść funkcyjnych, 2 wyjścia logiczne, 9-kabli bez złącza.

     

    Najbardziej popularny uniwersalny dekoder DCC Zimo. Oferuje szeroką gamę funkcji w przystępnej cenie.

     

    OPIS

    Wymiary

    20 x 11 x 3,5 mm

    Skala

    H0+TT

    Złącze dekodera

    Brak (tylko przewody)

    Max obciążenie przez silnik

    1 A

    Max obciążenie przez silnik (chwilowe do 20s)

    2,5 A

    Liczba wyjść funkcyjnych wzmacnianych

    6

    Liczba wyjść funkcyjnych logicznych

    2 (lub S.U.S.I.)

    Liczba wyjść servo

    2 (lub S.U.S.I.)

    Max obciążenie wyjść funkcyjnych

    0,8 A łącznie

    Interfejs S.U.S.I

    TAK

    WIĘCEJ INFORMACJI

    Ogólna charakterystyka wszystkich dekoderów Zimo

    PODSTAWOWE PARAMETRY:

    ·         obsługa adresów: DCC 1-10239, adresy grupowe (consist) do sterowania pojazdami w trakcji wielokrotnej 1-127, Motorolla-Märklin 1-80,

    ·         obsługa funkcji F0-F12

    ·         obsługa 14, 28 lub 128 kroków prędkości oraz 256 lub 1024 wewnętrznych stopni prędkości

    ·         programowanie zmiennych CV w trybie serwisowym (na torze do programowania) oraz w trybie POM (na makiecie)

    ·         praca bez przerw oraz resetu dekodera, przy utracie zasilania, do 1-2 sekund nawet bez zewnętrznego źródła zasilania (kondensatora)

    ·         możliwość podłączenia zewnętrznego zasilania (kondensatora UPS) w celu zapewnienia bezprzerwowej pracy na zabrudzonych torach lub przy przejeździe przez rozjazdy bez zasilanej krzyżownicy (np Piko A-Gleis)

    ·         możliwość sterowania modelem przy zasilaniu analogowym DC z automatycznym wykrywaniem tego typu zasilania

    ·         automatyczne wykrywanie zasilania analogowego (AC Märklin) z możliwością jazdy oraz zmiany kierunku (poprzez impuls w systemie Marklina)

    ·         możliwość aktualizacji oprogramowania dekodera bez potrzeby wyjmowania dekodera z modelu za pomocą oprogramowania Zimo oraz jednego z urządzeń: MXDECUP, MXULF, MXULFA, MX31ZL, MX10 oraz Roco / Fleischmann Z21

    ZABEZPIECZENIA:

    ·         zabezpiecznie przeciw przeciążeniom na wszystkich wyjściach (proszę zwrócić uwagę na maksymalne ociążenie wyjść w poszczególnych typach dekoderów)

    ·         zabezpieczenie temperaturowe

    ·         zabezpieczenie przed impulsami napięcia generowanymi przez silniki w modelach

    ·         dopuszczalne napięcie wejściowe 35V pozwala na bezpieczne stosowanie dekoderów w systemach bez stabilizacji napięcia w torach, takich jak Roco / Fleischmann Multimaus, czy boostery Uhlenbrock.

    STEROWANIE SILNIKIEM:

    ·         wysoka częstotliwość sygnału sterującego silnikiem, 20 lub 40 kHz, zapewniająca cichą pracę silnika

    ·         obsługa wszystkich typów silników DC, także bezrdzeniowych (Faulhaber, Maxxon), łącznie z silnikami na prąd przemienny AC (po zastosowaniu dodatkowych diód)

    ·         obsługa starszych silników takich jak "okrągłe" silniki Fleischmanna lub silniki dostosowane do niskiej częstotliwości sygnału zasilającego

    ·         "ZIMO Motor Control" - funkcja automatycznego dostrajania parametrów sterowania silnikiem z możliwością ręcznej konfiguracji wielu parametrów

    ·         programowalna krzywa prędkości poprzez 3 zmienne CV, lub tabelę prędkości złożoną z 28 niezależnych poziomów, zgodnie ze standardem NMRA

    ·         alternatywna kontrola prędkości w km/h z możliwością ustawienia prędkości na poziomach 1/2 km/h, 1 km/h lub 2 km/h na każdy krok prędkości

    ·         regulowana bezwładność przyspieszania / zwalniania podczas startu, hamowania lub zmiany kierunku w celu wyeliminowania szarpania

    ·         tryb jazdy manewrowej ze zredukowaną prędkością oraz z wyłączoną lub ograniczoną bezwładnością przyspieszania / hamowania (aktywowane przez F3 i F4)

    FUNKCJE ORAZ WYJŚCIA FUNKCYJNE:

    pełne mapowanie funkcji zgodne ze standardem NMRA dla F0 - F12

    ·         przyciemnianie, miganie, tryby pracy oświetlenia dla modeli amerykańskich oraz inne efekty takie jak: miękki start, światła stopu, automatyczne wyłączanie i inne

    ·         światła długe / krótkie przełączane za pomocą klawisza funkcyjnego

    ·         sterowanie sprzęgami elektromagnetycznymi z utomatycznym rozsprzęganiem oraz podjeżdżaniem / odjeżdżaniem od składu

    ·         interfejs S.U.S.I. dla czterożyłowego połączenia z zewnętrznymi modułami np dźwiękowymi

    KONTROLA JAZDY ORAZ INFORMACJA ZWROTNA:

    ·         zatrzymanie na odcinkach zasilanych DC, zatrzymanie przy niesymetrycznym sygnale DCC (ABC), zatrzymanie na sekcjach hamowania w systemie Marklina

    ·         kontrola prędkości jazdy (w pieciu poziomach) w zależności od podawanageo sygnału  oraz zatrzymywanie na czerwonym świetle (Zimo HLU)

    ·         identyfikacja numeru pociągu w systemie Zimo

    ·         hamowanie na ustalonym dystansie w dwóch wariantach (natychmiastowe hamowanie lub opóźnione hamowanie przy niższych prędkościach)

    ·         RailCom: odczyt prędkości pociągu km/h, odczyt CV, odczyt adresu, kontrola parametrów dekodera oraz wiele innych dostępnych w nowych wersjach oprogramowania