Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dekoder jazdy i oświetlenia Zimo MX623 DCC 9-kabli

17-04-2015, 0:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 129 zł     
Użytkownik karol_mar
numer aukcji: 5245191770
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 15   
Koniec: 17-04-2015 00:37:16

Dodatkowe informacje:
Firma: Fleischmann
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Zimo MX623 - dekoder jazdy i oświetlenia 0,8A, 4 wyjść funkcyjnych, 2 wyjścia logiczne, 9-kabli bez złącza.

Nowy dekoder miniaturowy Zimo. Oferuje szeroką gamę funkcji w przystępnej cenie.

OPIS

Wymiary

20 x 8,5 x 3,5 mm

Skala

H0+TT+N

Złącze dekodera

Brak (tylko przewody)

Max obciążenie przez silnik

0,8 A

Max obciążenie przez silnik (chwilowe do 20s)

1,5 A

Liczba wyjść funkcyjnych wzmacnianych

4

Liczba wyjść funkcyjnych logicznych

2 (lub S.U.S.I.)

Liczba wyjść servo

2 (lub S.U.S.I.)

Max obciążenie wyjść funkcyjnych

0,5 A łącznie

Interfejs S.U.S.I

TAK

WIĘCEJ INFORMACJI

Ogólna charakterystyka wszystkich dekoderów Zimo

PODSTAWOWE PARAMETRY: 

·         obsługa adresów: DCC 1-10239, adresy grupowe (consist) do sterowania pojazdami w trakcji wielokrotnej 1-127, Motorolla-Märklin 1-80,

·         obsługa funkcji F0-F12

·         obsługa 14, 28 lub 128 kroków prędkości oraz 256 lub 1024 wewnętrznych stopni prędkości

·         programowanie zmiennych CV w trybie serwisowym (na torze do programowania) oraz w trybie POM (na makiecie)

·         praca bez przerw oraz resetu dekodera, przy utracie zasilania, do 1-2 sekund nawet bez zewnętrznego źródła zasilania (kondensatora)

·         możliwość podłączenia zewnętrznego zasilania (kondensatora UPS) w celu zapewnienia bezprzerwowej pracy na zabrudzonych torach lub przy przejeździe przez rozjazdy bez zasilanej krzyżownicy (np Piko A-Gleis)

·         możliwość sterowania modelem przy zasilaniu analogowym DC z automatycznym wykrywaniem tego typu zasilania

·         automatyczne wykrywanie zasilania analogowego (AC Märklin) z możliwością jazdy oraz zmiany kierunku (poprzez impuls w systemie Marklina)

·         możliwość aktualizacji oprogramowania dekodera bez potrzeby wyjmowania dekodera z modelu za pomocą oprogramowania Zimo oraz jednego z urządzeń: MXDECUP, MXULF, MXULFA, MX31ZL, MX10 oraz Roco / Fleischmann Z21

ZABEZPIECZENIA: 

·         zabezpiecznie przeciw przeciążeniom na wszystkich wyjściach (proszę zwrócić uwagę na maksymalne ociążenie wyjść w poszczególnych typach dekoderów)

·         zabezpieczenie temperaturowe

·         zabezpieczenie przed impulsami napięcia generowanymi przez silniki w modelach

·         dopuszczalne napięcie wejściowe 35V pozwala na bezpieczne stosowanie dekoderów w systemach bez stabilizacji napięcia w torach, takich jak Roco / Fleischmann Multimaus, czy boostery Uhlenbrock.

STEROWANIE SILNIKIEM: 

·         wysoka częstotliwość sygnału sterującego silnikiem, 20 lub 40 kHz, zapewniająca cichą pracę silnika

·         obsługa wszystkich typów silników DC, także bezrdzeniowych (Faulhaber, Maxxon), łącznie z silnikami na prąd przemienny AC (po zastosowaniu dodatkowych diód)

·         obsługa starszych silników takich jak "okrągłe" silniki Fleischmanna lub silniki dostosowane do niskiej częstotliwości sygnału zasilającego

·         "ZIMO Motor Control" - funkcja automatycznego dostrajania parametrów sterowania silnikiem z możliwością ręcznej konfiguracji wielu parametrów

·         programowalna krzywa prędkości poprzez 3 zmienne CV, lub tabelę prędkości złożoną z 28 niezależnych poziomów, zgodnie ze standardem NMRA

·         alternatywna kontrola prędkości w km/h z możliwością ustawienia prędkości na poziomach 1/2 km/h, 1 km/h lub 2 km/h na każdy krok prędkości

·         regulowana bezwładność przyspieszania / zwalniania podczas startu, hamowania lub zmiany kierunku w celu wyeliminowania szarpania

·         tryb jazdy manewrowej ze zredukowaną prędkością oraz z wyłączoną lub ograniczoną bezwładnością przyspieszania / hamowania (aktywowane przez F3 i F4)

FUNKCJE ORAZ WYJŚCIA FUNKCYJNE:

·         pełne mapowanie funkcji zgodne ze standardem NMRA dla F0 - F12

·         przyciemnianie, miganie, tryby pracy oświetlenia dla modeli amerykańskich oraz inne efekty takie jak: miękki start, światła stopu, automatyczne wyłączanie i inne

·         światła długe / krótkie przełączane za pomocą klawisza funkcyjnego

·         sterowanie sprzęgami elektromagnetycznymi z utomatycznym rozsprzęganiem oraz podjeżdżaniem / odjeżdżaniem od składu

·         interfejs S.U.S.I. dla czterożyłowego połączenia z zewnętrznymi modułami np dźwiękowymi

KONTROLA JAZDY ORAZ INFORMACJA ZWROTNA:

·         zatrzymanie na odcinkach zasilanych DC, zatrzymanie przy niesymetrycznym sygnale DCC (ABC), zatrzymanie na sekcjach hamowania w systemie Marklina

·         kontrola prędkości jazdy (w pieciu poziomach) w zależności od podawanageo sygnału  oraz zatrzymywanie na czerwonym świetle (Zimo HLU)

·         identyfikacja numeru pociągu w systemie Zimo

·         hamowanie na ustalonym dystansie w dwóch wariantach (natychmiastowe hamowanie lub opóźnione hamowanie przy niższych prędkościach)

·         RailCom: odczyt prędkości pociągu km/h, odczyt CV, odczyt adresu, kontrola parametrów dekodera oraz wiele innych dostępnych w nowych wersjach oprogramowania