ESU 54615 - LokPilot V4.0 DCC - dekoder jazdy i oświetlenia, specjalnie dostosowany do modeli EU07 EP07 Schlesienmodelle®.
Dekoder został zaprogramowany do obsługi modelu Schlesienmodelle®, dostosowane zostały parametry sterowania silnikiem oraz skonfigurowane wszystkie możliwe do uzyskania kombinacje świateł PKP.
Na życzenie istnieje możliwość podłączenia kondensatora USP.
OPIS
|
Wymiary
|
21,3 x 15,5 x 5,5 mm
|
|
Skala
|
H0+TT
|
|
Złącze dekodera
|
21MTC 21-pin
|
|
Max obciążenie przez silnik
|
1,1 A
|
|
Liczba wyjść funkcyjnych wzmacnianych
|
4
|
|
Liczba wyjść funkcyjnych logicznych
|
2
|
|
Max obciążenie wyjść funkcyjnych
|
0,5 A łącznie, 0,25 A pojedyńcze wyjście
|
|
Interfejs S.U.S.I
|
TAK
|
WIĘCEJ INFORMACJI
Realizowane funkcje:
·F0 włączenie / wyłączenie świateł białych zmiennych kierunkowo
·F1 światła długie / krótkie
·F2 czerwone światła zmienne kierunkowo
·F3 jazda manewrowa (zredukowana prędkość oraz czasy rozpędzania i hamowania) + światła manewrowe zmienne kierunkowo oraz wyłączenie świateł białych i czerwonych
·F4 światła do jazdy po torze niewłasciwym (Pc2)
·F5 oświetlenie kabiny maszynisty zmienne kierunkowo
·F7 sygnał czoła pociągu z jednoosobową obsadą, zatrzymanego z niewiadomej przyczyny na szlaku (Pc6)
Ogólna charakterystyka dekoderów LokPilot V4.0 DCC
Tryby pracy
·Pełne wsparcie dla standardu DCC oraz możliwość pracy z dowolnym systemem sterowania cyfrowego, zgodnym z NMRA DCC.
·14, 28 lub 128 kroków prędkości
·Możliwość pracy w systemie analogowym przy zasilaniu napięciem stałym DC.
·Automatyczna detekcja analog / digital.
·Obsługa adresów DCC 0 - 9999
·Obsługa wszystkich typowych standardów hamowania, takich jak Zimo ® HLU oraz Lenz® ABC oparty na asymetrycznym sygnale DCC.
·Pełna obsługa protokołu RailCom®
·Programowanie CV we wszystkich trybach.
·możliwość podłączenia zewnętrznego zasilania (kondensatora UPS) w celu zapewnienia bezprzerwowej pracy na zabrudzonych torach lub przy przejeździe przez rozjazdy bez zasilanej krzyżownicy (np Piko A-Gleis)
Sterowanie silnikiem
·Ulepszona, piąta genracja funkcji kontroli obciążenia
·Częstotliwość sterowania silnikiem 20kHz lub 40kHz, co zapenia cichą i płynną pracę silnika
·Obsługa starszych silników trójpolowych
·Obsługa silników bezrdzeniowych
·Obsługa silników AC ze stałym magnesem
Budowa
Mimo wszystkich swoich nowych funkcji, nowe dekodery LokPilot V4.0 DCC są o 9% mniejsze niż ich poprzednik, a tym samym łatwiejsze w montażu. Dekodery oferowane są z 8-pinowym lub 6-pinowym złączem NEM, złączem 21MTC oraz nowym PluX22.
Funkcje i wyjścia funkcyjne
·Dekoder LokPilot V4.0 DCC posiada 4 wyjścia funkcyjne, o wydajności 250mA każde (w wersji Plux22 jest aż 9 wyjść funcyjnych !).
·Każde z wyjść ma możliwość ustawienia efektów specjalnych, takich jak: przyciemnianie, migające światło, efekt paleniska, światła stroboskopowe, itp.
·w wersji 21MTC, dwa wyjścia logiczne, które mogą być wykorzystane przy użyciu adaptera ESU 51968.
·Obsługa automatycznego rozprzęgania poprzez sprzęgi elektromagnetyczne Roco®, Krois® i Telex®
·Nowa funkcja "długich świateł"
·"Tryb LED" zapewnia, że efekty świetlne są prawidłowo ustawione przy użyciu diód LED.
·Elastyczne i wygodne mapowanie funkcji z możliwością ustawienia wielu zależności i wykluczeń.
Programowanie
LokPilot V4.0 DCC obsługuje wszystkie tryby programowania DCC, w tym POM (Programowanie na makiecie). Szczególnie proste jest programowanie zmiennych konfiguracyjnych CV dla użytkowników centralki ESU eCos: wszystkie opcje są wyświetlane w prostym języku, na dużym ekranie i można je łatwo edytować - nawet podczas pracy na makiecie.
Dekodery ESU mogą być w łatwy sposób programowane lub aktualizowane przy użyciu interfejsuESU LokProgrammer oraz komputera PC z zainstalowanym darmowym oprogramowaniemLokProgramer. Oprogramowanie pomaga skonfigurować dekoder bez konieczności studiowania wszystkich zawiłości w konfiguracji poszczególnych funkcji dekodera.
Zabezpieczenia
·zabezpieczenie przeciwzwarciowe
·zabezpieczenie przeciw przeciążeniom