Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dekada Wal-Marta. Jak następcy... [nowa]

02-06-2012, 15:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.40 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2286782646
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 15   
Koniec: 18-05-2012 14:15:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Dekada Wal-Marta. Jak następcy przekształcili dziedzictwo Sama Waltona w największą firmę świata
Robert Slater

Dekada Wal-Marta. Jak następcy przekształcili dziedzictwo Sama Waltona w największą firmę świata
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64100
  • liczba stron: 221
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Wymiary: 158 x 230 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Sam Walton nie lubił wydawać pieniędzy. Jego filozofią było przemyślane decydowanie o każdym cencie, ponieważ rozumiał, że dzięki temu zarządzanie dolarami będzie dużo łatwiejsze. W chwili śmierci był drugim pod względem bogactwa człowiekiem na świecie - po sułtanie Brunei. Okazał się jednym z największych artystów zarządzania. Uważał, że kupujący szukają przede wszystkim niskich cen, a było już jasne, że musiała za nimi iść satysfakcjonująco wysoka jakość towarów. Hasło firmy - niskie ceny każdego dnia. Na takiej filozofii opierała się największa w Ameryce, a obecnie na świecie sieć handlowa Wal-Mart. W książce czytelnik znajdzie odpowiedź na jedno z najbardziej intrygujących w amerykańskim biznesie pytań - w jaki sposób udało się kolejnemu pokoleniu liderów Wal-Marta doprowadzić do takiego sukcesu - pomimo odejścia założyciela firmy Sama Waltona. Autor pokazał, jak nowi menedżerowie zebrali pomysły Sama Waltona w kapitalną całość i dobrze je wykorzystali. W rozwoju firmy Sam Walton ryzykował miliony dolarów, jego następcy, kolejni prezesi firmy David Glass i Lee Scott, miliardy. Poznacie sekrety ich sukcesu.

    Spis treści:
    Część I. Wal-Mart dzisiaj
    Rozdział 1. Święto w hali widowiskowej
    Mógł robić to, co go cieszyło
    Obrady i obchody
    Czyż Sam nie byłby dumny?
    Nastanie nowej ery
    Bez Sama Waltona
    Część II. Założyciel i jego spuścizna
    Rozdział 2. Człowiek z Kingfisher
    Praktyka w J.C. Penney
    Narodziny Wal-Marta
    Dusza przedsiębiorcy
    Wybieranie nowych lokalizacji - widoki z nieba
    Notatki w żółtym notesie
    Zalety wywiadu rynkowego
    Rozdział 3. Zróbcie mi zakrętasa, czyli kultura firmy Sama Waltona
    Unikanie harówki
    Notatka w szufladzie
    Kto jest numerem jeden?
    Trzy podstawowe założenia
    Rozdział 4. Unikaj komplikacji i ozdóbek
    Chodzi o sklepy, głupcze
    Tylko prosta organizacja
    Nie było wyboru
    Brutalny wstrząs
    Część III. Nowy Wal-Mart, nowy zespół
    Rozdział 5. Nowy zespół zarządzający idzie w ślady Sama
    Trzy decyzje
    Dzieci to rozumieją
    Niezastąpiony
    Charakter szefa
    Bez lęku przed rozwojem
    Rozdział 6. Strategia rozwoju
    Szybcy i wściekli
    Prawdziwy gejzer
    Wątpliwości
    Wszystko po kolei
    Nietypowa prognoza
    Słoń w składzie porcelany
    Część IV. Wal-Mart jako samonapędzająca się maszyna
    Rozdział 7. Rozbudowany Wal-Mart nowych czasów
    Inny Wal-Mart
    Nie uda się zahamować rozwoju
    Po jednym sklepie na raz
    Strata czasu
    Rozmowa w wyobraźni
    Rozdział 8. Klimat firmy w każdym sklepie
    Wiara w tradycje
    Ryzyko podziału władzy
    Pierwsze usprawnienia
    Do sklepu!
    Sobotnie poranki
    Polityka otwartych drzwi
    Przesyłka dla dyrektora naczelnego
    Rozdział 9. Ponad morzami: nowy impuls rozwoju
    W dziewięciu krajach
    Nie wszystko poszło gładko
    Lepsze wieści
    Koniec wbijania flag na mapie
    Interes roku
    Rozdział 10. Żywe węże i wyścigi żółwi: Wal-Mart podbija Chiny
    Chińczycy w autobusach
    Trzy tysiące chińskich Wal-Martów
    W służbie klientowi - w chińskim stylu
    Część V. Kto decyduje a Wal-Marcie?
    Rozdział 11. Pan Logistyk przejmuje stery
    Co jest dobre dla firmy?
    Diagnoza
    Odbicie
    Na pełnym gazie
    Powód do świętowania
    Rozdział 12. Problemy z reputacją - nic do ukrycie
    Z pozycji słabszego
    W amerykańskim stylu
    Początek walki
    Nowy kłopotliwy temat
    Pełne poparcie
    Rozdział 13. Strategia na XXI wiek: nowe otwarcie
    W nowym pejzażu
    Nie będziemy otwartą księgą
    Kierownicy sklepów jako dobrzy obywatele
    Tylko potyczka w wielkiej kampanii
    Koniec konfliktu interesów
    Część VI. Dokąd zmierza Wal-Mart?
    Rozdział 14. Co przyniesie przyszłość?
    Podziękowania
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa