Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dejnaka Agnieszka-Budowanie lojalności Klientów

28-01-2014, 3:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3838717238
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 7   
Koniec: 28-01-2014 03:05:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Dejnaka Agnieszka-Budowanie lojalności Klientów
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46046
Wymiar: 145 x 215 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 207
Ocena: Bardzo dobry -
Waga: 0,37 kg
Indeks: 0185/44/0029
Rok wydania: 2007
Autor: Dejnaka Agnieszka
Wydawca: Helion
Rodzaj okładki: Twarda
Stan: Używana

Opis książki


Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą, jest sporym wyzwaniem nie tylko dla agencji reklamowej, ale również dla osoby koordynującej ten proces z ramienia zleceniodawcy. Wybór odpowiedniej grupy docelowej oraz mediów wykorzystywanych przy promocji to kluczowe elementy skutecznej kampanii reklamowej.

Książka opisuje szczegółowo wszystkie zagadnienia związane z kampaniami reklamowymi. Czytając ją dowiesz się, jakie miejsce w działaniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wpływa na postrzeganie firmy i jej produktów. Poznasz różne rodzaje przekazu reklamowego i nauczysz się dobierać odpowiednią formę reklamy do promowanych towarów lub usług. W książce znajdziesz również praktyczne porady dotyczące przygotowywania schematu identyfikacji wizualnej firmy i materiałów promocyjnych oraz planowania skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych mediów.
* Modele i funkcje reklamy
* Określenie potrzeb klienta
* Slogany reklamowe i reklama wizualna
* Identyfikacja wizualna firmy -- logotyp, liternictwo i kolorystyka
* Projektowanie reklam prasowych
* Reklama internetowa i multimedialna
* Kampanie reklamowe w radiu i telewizji
* Reklama zewnętrzna
* Projektowanie kompleksowych kampanii reklamowych

Uwagi:


Delikatnie zarysowana oprawa, minimalnie zabrudzone brzegi stron.
Zobacz także...