| | Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24 tel. 501 [zasłonięte] 370 519 [zasłonięte] 288 504 [zasłonięte] 187 [zasłonięte]@tlen.pl
| | | |
Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto. Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT. W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji. Odbiór osobisty: Księgarnia PIM, Tychy ul. Jana Pawła II 24 | | | | Wpłata na konto: Invest Bank o/Katowice 92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406 lub mBank 23 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 555118 | | | | Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
| | | Defraudacja i korupcja Zapobieganie i wykrywanie (oryginalnie: Fraud and Corruption. Prevention and Detection) Iyer Nigel Samociuk Martin
wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN wydanie 2007 r. ISBN:[zasłonięte]978-83-15159-1 Tłumaczenie: Małgorzata Nosorowska Format: 16.5x24.0cm, 240 stron Oprawa: Twarda z obwolutą Wydanie: 1
Opis książki Defraudacja i korupcja Zapobieganie i wykrywanie : Przeciętna organizacja ponosi straty finansowe na poziomie 6% rocznego przychodu, na skutek działań defraudacyjnych i korupcyjnych. Jak się przed tym bronić? Korupcja i defraudacja są jednym z najmniej rozpoznanych i kontrolowanych form ryzyka, a prowadzą do wielomilionowych strat. Jeśli chcesz poznać: mechanizmy, które sprzyjają korupcji i defraudacji; narzędzia, które pomogą ocenić, na ile Twoja firma jest na nie narażona; praktyki, dzięki którym zbudujesz "system odporności"organizacji na defraudację i korupcję – sięgnij po tę książkę. W pierwszej części autorzy przedstawiają proces dochodzeniowy, a w szczególności trudności na jakie jest on narażony. Świetnie skomponowana fabuła wprowadza czytelnika do korporacji, w której główny bohater prowadzi śledztwo mające wyjaśnić czy przy realizacji pewnego projektu, którego budżet został znacznie przekroczony, doszło do korupcji i defraudacji. Opowiadanie to znakomicie pokazuje techniczną stronę wykrywania, badania i zapobiegania takim zdarzeniom, ale także wzbudza apetyt na konkretne wskazówki – jak firma może bronić się przed korupcją. Odpowiedź na to pytanie czytelnik znajdzie w drugiej części książki, która jest najlepszym podręcznikiem do zbudowania i wdrożenia "systemu odporności organizacji". System ten pomoże obniżyć poziom indywidualnej motywacji pracownika do popełnienia oszustwa, a także wprowadzi takie bariery, zabezpieczenia i rozwiązania organizacyjne, które uniemożliwią lub w znacznym stopniu utrudnią przeprowadzenie działań korupcyjnych lub defraudacji.
| |