DZIAŁ HANDLOWY
Godziny pracy Pn-Pt: 9:00 - 17:00
KONTA BANKOWE
60 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 365287
Dane do przelewu:Netbajt Robert Żabskiul. Oleska[zasłonięte]117 451 OpoleW tytule przelewu proszę podać nick z Allegro
WAŻNE INFORMACJE
- Wszystkie sprzedawane produkty są nowe!!!
Nie sprzedajemy produktów używanych, po serwisowych i po wystawowych bez wyraźnie podanej informacji o tym w opisie przedmiotu.
- Nie wszystkie produkty posiadamy na miejscu w sklepie, dlatego przed odbiorem osobistym skontaktuj się z nami w celu ustalenia terminu odbioru towaru.
- Wystawiamy faktury VAT wraz z kosztami wysyłki, wszystkie podane ceny są cenami brutto.
- Gdy na jednej aukcji jest pokazanych kilka modeli jednego produktu to oznacza to, że są to modele dostępne do wyboru i w przypadku chęci zakupu konkretnego produktu konieczny jest kontakt w sprawie dostępności danego modelu. Jeżeli tego nie zrobisz przed zakupem to wyślemy model wybrany losowo.
|
DEFCON PC
tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 CD tryb multiplayer: LAN / Internet liczba graczy: 1 - 6 wymagania wiekowe: 12+ wymagania sprzętowe: Pentium III 600 MHz, 256 MB RAM, karta graficzna 32MB (GeForce 2 lub lepsza), 60 MB HDD
Defcon to już trzeci projekt developerów ze studia Introversion Software, którzy stoją za stworzeniem Uplink: Trust is a Weakness („symulacja” życia hackera, pracującego dla wielkich międzynarodowych korporacji) oraz Darwinii (niekonwencjonalna strategia czasu rzeczywistego). Inspiracją do powstania opisywanej gry bez wątpienia był film Gry wojenne (WarGames) z 1983 roku, a konkretniej sceny, gdzie tamtejszy superkomputer przeprowadzał liczne symulacje globalnego konfliktu nuklearnego.
Całość najkrócej można opisać jako grę taktyczną rozgrywaną w czasie rzeczywistym, w której osoby siedzące przed komputerami przejmują kontrolę nad państwami posiadającymi broń nuklearną i walczą o całkowitą dominację nad naszym globem. W Defcon punkty zdobywa się głównie za unicestwienie obywateli kraju przeciwnika. Gracze decydują o wszystkim „z góry”, obserwując jedynie uproszczoną mapę Ziemi przedstawiającą aktualny rozwój wydarzeń. Największe znaczenie odgrywają tutaj atomowe silosy, gdzie znajdują się głowice jądrowe, a także rakietowe systemy obronne zdolne zniszczyć nadlatujące pociski wroga. Dużą rolę przypisano również okrętom podwodnym (możliwość przeprowadzania niespodziewanych ataków), flocie nawodnej (tropienie wspomnianych łodzi podwodnych) i lotnictwie (strategiczne bombowce przenoszą pociski nuklearne). Zwycięstwo zależy od planu działania - w momencie, gdy nasze rakiety znajdą się w powietrzu, przeciwnik zaczyna widzieć na swojej mapie położenie wyrzutni, które je odpaliły i może skutecznie kontratakować.
Pojedyncza potyczka w Defcon trwa zazwyczaj około 30-40 minut, przy czym w trybie jednoosobowym zaimplementowano możliwość przyspieszania upływu czasu nawet do dwudziestu razy. Aby zapobiec zbyt szybkiemu zakończeniu starcia, twórcy wprowadzili do zmagań pięciopoziomową skalę warunków obrony rywalizujących państw (Defense Condition, w skrócie DEFCON) - każda zmiana stanu zajmuje kilka minut. Rozgrywka rozpoczyna się na poziomie piątym, który oznacza brak jakichkolwiek akcji zaczepnych. Później skala zmienia się na 4 (można naruszać granice wrogiego kraju), 3 (możliwość przeprowadzania ataków na obszarze kontrolowanym przez oponenta), 2 (nasilenie działań ofensywno-defensywnych, ale bez użycia broni atomowej) i - ostatecznie - staje na Defcon 1 (dozwolone bombardowanie nuklearne).
Opisywana produkcja nastawiona jest głównie na potyczki w trybie wieloosobowym. Ogólnie, rywalizacja podzielona jest na dwie strony konfliktu, jednak w jednym meczu może wziąć udział maksymalnie nawet sześć osób. W takiej sytuacji gracze zawierają ze sobą sojusze, teoretycznie dążąc do pokonania wspólnego oponenta. W praktyce okazuje się jednak, że owe umowy bardzo łatwo można złamać, zdecydować się na zdradzieckie posunięcia itd. Globalna wojna nuklearna nigdy nie okazuje się być wygrana tylko dla jednej strony – w grze należy starać się być ostatnim przegranym. Z kolei w opcji singleplayer gracze mają możliwość zmierzenia się z botami sterowanymi przez komputer, lub też przejścia tutoriala, jaki w dość przystępny sposób uczy zasad rządzących rozgrywką.
Jako, że Defcon jest tytułem z akcją rozgrywaną w czasie rzeczywistym, pracownicy Introversion Software zaimplementowali opcję szybkiego przeniesienia się do Windowsa (gra działa „w tle” innych programów). Rozwój wydarzeń należy wówczas śledzić na specjalnej ikonie systemowej - jeżeli dzieje się coś ważnego (np. ktoś z graczy wystrzeli bombę atomową), to zmienia ona swój wygląd i można szybko wrócić do zmagań.
Oprawa graficzna omawianej produkcji jest dość prosta, przywodzi na myśl wspomniane na wstępie symulacje superkomputera z filmu Gry wojenne (niebieskie tło, czarne kontynenty, jednostki USA zaznaczone kolorem zielonym, wojska ZSRR - czerwonym etc.). Za ścieżkę dźwiękową odpowiada zaś duet Alistair Lindsay - Michael Maidment, czyli te same osoby, które stworzyły muzykę do Darwinii.
Dostawa i termin realizacji
Kurier Siódemka. Niezawodność i błyskawiczne doręczenie paczki - w większości przypadkach paczka dociera następnego dnia od nadania.
Paczkomaty InPost. Nowoczesne rozwiązanie w zakresie doręczania i odbierania przesyłek. Szybkość i niezawodność, odbierasz kiedy chcesz - dostępność non stop, również w nocy i w weekendy.
Przesyłka listowa. Tradycyjny i tani sposób doręczenia drobnego produktu.
Szczegóły w zakładce "Dostawa i płątność" Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 4 dni roboczych. W szczególnych przypadkach może się wydłużyć do 7 dni.
|