Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DECYZJE WIELOWYMIAROWE STRATEGIE ich PODEJMOWANIA

04-07-2014, 9:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł      Aktualna cena: 9.99 zł     
Użytkownik net-mart
numer aukcji: 4362575077
Miejscowość Opole
Wyświetleń: 1   
Koniec: 04-07-2014 09:19:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

"DECYZJE WIELOWYMIAROWE i STRATEGIE ich PODEJMOWANIA" , M.ŁUKASIAK-GOSZCZYŃSKA ; OSSOLINEUM; nakład : 1 500 ;  stan : db : pieczątki; przesyłka polecona : 8,50 zł.


SPIS TREŚCI :

Rozdział 1. Ocenianie użyteczności wielowymiarowej.................         5
1.1.  Wprowadzenie     .   ............................         5
1.2.  Definicja decyzji wielowymiarowej     ....................         6
1.3.  Fazowa struktura procesu oceny użyteczności wielowymiarowej.......         8
A.  Faza ważenia wymiarów — ocena użyteczności cząstkowych........         9
B.  Faza integrowania „ważonych" wymiarów................        10

Rozdział 2. Formalne modele strategii oceniania użyteczności wielowymiarowej.....        12
2.1.  Model strategii liniowej (kompensacyjnej)..................        12
2.2.  Model strategii koniunkcyjnej     ......................        14
2.3.  Model strategii alternatywnej........................        15
2.4.  Modele strategii interakcyjnych......................        16

Rozdział 3. Badania dotyczące przydatności modeli.................        19
3.1.  Przydatność modelu liniowego......................       19
3.2.  Predyktywność modeli nieliniowych....................       21
3.3.  Ocena wyników     ............................       23

Rozdział 4. Problem i hipotezy pracy........................        25
4.1.  Uzasadnienie wyboru problemu......................       26
4.2.  Hipotezy................................       27

Rozdział 5. Metoda badania...........................        30
5.1.  Ogólny opis metody...........................       30
5.2.  Materiał do badań    ...........................       31
5.3.  Podstawowe zmienne..........................       32
5.4.  Dobór osób badanych i warunki badania..................       32
5.5.  Przeprowadzenie eksperymentu......................       33

Rozdział 6. Analiza wyników badań    .......................       36
6.1.  Dane pomocnicze............................        36
A.  Współczynniki wagowe........................       36
B.  Użyteczności kandydatów (charakterystyk)................       37
6.2.  Wyniki badań..............................        37
6.3 Średnie wartości wag jako wskaźnik różnic międzygrupowych.........        38
6.4.  Wyniki dotyczące decyzji 0-1......................   .       39
6.5.  Wyniki dotyczące decyzji porządkujących (rangowanie)...........       42
6.6.  Wyniki dotyczące decyzji komparatywnych (porównywanie parami).......       44
6.7.  Ostateczna klasyfikacja osób badanych oraz analiza zgodności transsytuacyjnej . .       46

Rozdział 7. Dyskusja wyników i wnioski......................       50
7.1.  Predyktywność modeli a rodzaj relacji między cechami............       50
7.2.  Reakcja decyzyjna a stosowanie określonej strategii.............       52
7.3.  Wpływ metody określania wag na predyktywność modeli..........        52
7.4.  Dyskusja................................       53
7.5.  Wnioski końcowe............................       55

Załączniki....................................       57
Bibliografia...................................       67
Summary....................................        69