|
|
26 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 739172
|
Odbiór osobisty w Łodzi
|
BIALASOWA24 Bartosz Karwas
Kościuszki 132
90-451 Łódź
NIP: 726[zasłonięte]7087
REGON: 101[zasłonięte]162
[zasłonięte]@bialasowa24.pl
(pon.-pt. w godz. 10-18)
|
|
|
DECYDUJĄCE PYTANIE JAK OSIĄGNĄĆ DOBRE ZYSKI I PRAWDZIWY WZROST
Autor: FRED REICHHELD
Data wydania: 2009
Rodzaj okładki: miękka
Ilość stron: 176
Format: 15 x 23 cm
Stan: Nowa
Cena rynkowa: 34,90 zł
Nasza Cena: 28,46 zł
Jedno proste pytanie może zadecydować o przyszłości twojej firmy. Czy znasz na nie odpowiedź?
Dyrektorzy generalni firm regularnie ogłaszają ambitne cele zakładające wzrost, a potem nie udaje im się ich osiągnąć. Powód? Zbyt wiele firm uzależnia się od złych zysków. Tacy "korporacyjni pakerzy" zachłannie zgarniają krótkoterminowe zyski, ale na końcu zostają z wypalonymi pracownikami i wyobcowanymi klientami. Same spowalniają swój rozwój, tworząc legiony destruktorów – klientów, którzy psują firmie reputację i przy pierwszej sposobności przechodzą do konkurencji.
Ekspert w zakresie lojalności Fred Reichheld pokazuje nam, jak odwrócić to równanie, jak z klientów uczynić orędowników, dzięki którym pojawią się prawdziwe zyski i towarzyszący im trwały wzrost. Kluczem jest proste pytanie – Czy polecisz nas swojemu przyjacielowi? Pozwala ono odróżnić orędowników od destruktorów i dostarcza jasnej miary osiągnięć organizacji w zakresie jej wizerunku w oczach klientów.
Ta dość prosta pojęciowo miara – Wskaźnik Orędownictwa Netto (Net Promotor Score – NPS) – wyjaśnia związek między jakością relacji firmy z klientami i jej szansami na wzrost i umożliwia radykalną zmianę w zarządzaniu tymi relacjami.
|