Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DECYDUJĄCE PYTANIE JAK OSIĄGNĄĆ DOBRE ZYSKI I

28-02-2012, 16:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.46 zł     
Użytkownik bialasowa24_pl
numer aukcji: 2032079784
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 6   
Koniec: 01-02-2012 00:01:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

bialasowa24_pl

26 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 739172

Odbiór osobisty w Łodzi

BIALASOWA24
Bartosz Karwas

Kościuszki 132
90-451 Łódź

NIP: 726[zasłonięte]7087
REGON: 101[zasłonięte]162


[zasłonięte]@bialasowa24.pl
(pon.-pt. w godz. 10-18)

DECYDUJĄCE PYTANIE JAK OSIĄGNĄĆ DOBRE ZYSKI I PRAWDZIWY WZROST

Autor: FRED REICHHELD
Data wydania: 2009
Rodzaj okładki: miękka
Ilość stron: 176
Format: 15 x 23 cm

Stan: Nowa
Cena rynkowa: 34,90 zł
Nasza Cena: 28,46 zł


Jedno proste pytanie może zadecydować o przyszłości twojej firmy. Czy znasz na nie odpowiedź? Dyrektorzy generalni firm regularnie ogłaszają ambitne cele zakładające wzrost, a potem nie udaje im się ich osiągnąć. Powód? Zbyt wiele firm uzależnia się od złych zysków. Tacy "korporacyjni pakerzy" zachłannie zgarniają krótkoterminowe zyski, ale na końcu zostają z wypalonymi pracownikami i wyobcowanymi klientami. Same spowalniają swój rozwój, tworząc legiony destruktorów – klientów, którzy psują firmie reputację i przy pierwszej sposobności przechodzą do konkurencji. Ekspert w zakresie lojalności Fred Reichheld pokazuje nam, jak odwrócić to równanie, jak z klientów uczynić orędowników, dzięki którym pojawią się prawdziwe zyski i towarzyszący im trwały wzrost. Kluczem jest proste pytanie – Czy polecisz nas swojemu przyjacielowi? Pozwala ono odróżnić orędowników od destruktorów i dostarcza jasnej miary osiągnięć organizacji w zakresie jej wizerunku w oczach klientów. Ta dość prosta pojęciowo miara – Wskaźnik Orędownictwa Netto (Net Promotor Score – NPS) – wyjaśnia związek między jakością relacji firmy z klientami i jej szansami na wzrost i umożliwia radykalną zmianę w zarządzaniu tymi relacjami.