ZAMÓWIENIE
Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
a) przy zamówieniach płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail potwierdzający zamówienie,
b) przy zamówieniach płatnych przelewem - po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym.
Wysyłamy w ciagu 24 godzin od momentu przyjęcia zamówienia. Jest to czas orientacyjny, liczony w dniach roboczych. Czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu szczególnie w okresie przedświątecznym.
Produkty przez nas sprzedawane są prawie zawsze na stanie w naszym magazynie. Mogą się jednak zdarzyć tymczasowe braki -np. jeżeli producent lub importer spóźni się z dostawą.
W przypadku braku w magazynie części produktów objętych zamówieniem, wysyłamy informację, jaki towar i w jakich terminach jest dostępny. Wiadomość zawiera także prośbę o podjęcie decyzji, dotyczącej dalszego postępowania.
PŁATNOŚĆ
Zapłata przelewem na konto - Po licytacji serwis alle wysyła mail, w którym znajduje się numer konta i wszytskie inne informacje niezbędne do dokonania przelewu.
Zapłata za pobraniem - Napisz do nas mail z informacją o wyborze płatności za pobraniem w tytule maila koniecznie napisz "płatność przy odbiorze", w treści koniecznie napisz swój nick.
Zapłata gotówką - Możliwa w przypadku odbioru osobistego.
ZWROTY
1. Towary na aukcjach konta portfele-24 są fabrycznie nowe, pierwszego gatunku i objęte są gwarancją producenta.
2. Sklep gwarantuje możliwość zwrotu zamówionego towaru w terminie do 45 dni od daty jego otrzymania.
3. Zwrotowi lub wymianie podlega tylko towar bez widocznych oznak używania. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać oryginały dokumentów zakupu i dostawy.
3. Koszty przesyłki zwracanego towaru do sklepu w każdym przypadku ponosi Nabywca w całości.
4. Po odebraniu towaru sklep do 7 dni zwróci Nabywcy zapłaconą kwotę.
REKLAMACJE
1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych.
2. Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu.
3. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary.
4. Reklamacje rozpatrywane i załatwiane sa w terminie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego.