Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Decoding Advertisments. Ideology ... J. Williamson

28-01-2014, 19:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 80 zł     
Użytkownik ZuzannaSerafin
numer aukcji: 3896972116
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 28-01-2014 19:01:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1987
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Decoding Advertisments.

  Ideology and Meaning in Advertising.

Judith Williamson

wyd. Marion Boyars, 1987, stan b. dobry, dodatkowo karteczki ze słówkami

Klasyk literatury socjologicznej na temat reklamy. Rzadkość w Polsce, sprowadzany specjalnie zza granicy. Niezbędny do pracy licencjackiej czy magisterskiej na studiach socjologicznych, marketingowych czy filologiach kulturowych. Zawsze aktualny jako fundament wiedzy na temat komunikacji w reklamie.

 

Sama książka szybko "się czyta", przystępny angielski, ilustracje i wykresy ułatwiają przyswajanie wiedzy.

 

 

Darmowa przesyłka. Możliwy odbiór własny po przedpłacie w Warszawie. Miejsce do uzgodnienia.

 

Zapraszam :-).