WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:
1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem" lub 2) skan przelewu albo 3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"
DEBIUTY NAUKOWE STUDENTÓW WSB W POZNANIU Nr 2
25.05.2012 Stan książki/ek: BARDZO DOBRY, książka czysta, spójna i kompletna Wydawnictwo: WSB POZNAŃ
Spis treści Wstęp Hanna Brzęk Karty płatnicze w Polsce Rozdział III: Polcard centrum autoryzacji ..... Dorota Czeraniuk Wybór kredytu faktoringowego i kredytu w rachunku bieżącym na podstawie kosztów Rozdział III: Funkcjonowanie faktoringu w banku komercyjnym ................. SLawomir Drapiński Faktoring jako forma finansowania działalności podmiotów gospodarczych na przykładzie pierwszego Komercyjnego Banku SA w Lublinie 11 Oddział w Poznaniu Wstęp Rozdział I: Faktoring jako usługa finansowa hirudina Rozdział V: System wykupu wierzytelności w formie faktoringu .................. Jadwiga Drozda Działalność depozytowa Banku Spółdzielczego w Śmiglu w latach 1[zasłonięte]994-19 Rozdział I: 4. Działalność Banku Spółdzielczego w Śmiglu Rozdział II: 1.2. Rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe 2. Lokaty terminowe.......... Mirosław Drzewiecki Polski system bankowy w okresie transformacji 3.2. Operacje otwartego rynku 4. Polityka rezerwy obowiązkowej ....................................... Tadeusz Filapek Bankowa ocena zdolności kredytowej podmiotów gospodarczych na przykładzie wybranego banku komercyjnego Wprowadzenie Rozdział I: Działalność kredytowa banku komercyjnego ....................... Jacek Kaczorek Cele działalności banku komercyjnego (na przykładzie Banku Pocztowego SA w Bydgoszczy) Rozdział III: Cele działalności banku pocztowego SA w Bydgoszczy ............... Łukasz Kasprzyszak Kredyty bankowe dla rolnictwa objęte dopłatami z Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (na przykładzie III Oddziału Banku Cukrownictwa „CUKROBANK" SA we Wrocławiu) Wybrane fragmenty ............. Eliza Anna Kempińska Mareketingowe aspekty ofert kredytowych świadczonych przez Wielkopolski Bank Kredytowy SA w Poznaniu Rozdział IV: Rola marketingu w działalności kredytowej banku Magdalena Lech Kampania reklamowa w środkach masowego przekazu jako produkt agencji reklamowej Rozdział III: Dobór środka i formy przekazu do rodzaju produktu ............... 141 Beata Lingo Obligacje w Polsce Rozdział IV: Obligacje podmiotów polskich na rynkach zagranicznych ............. 155 Dorota Marek Czynniki kształtujące jakość usług bankowych Wybrane fragmenty ........................ 165 Magdalena Matecka Wyniki działalności depozytowej Banku Staropolskiego SA w latach 1[zasłonięte]994-19 Rozdział III: Działalność depozytowa Banku Staropolskiego SA ................. 181 Maria Robaczewska Problem bezrobocia wśród młodzieży (na przykładzie rejonu brodnickiego) Rozdział II: Bezrobocie a młodzież ...... 195 Rafał Rokicki Oferta kart płatniczych Banku Depozytowo-Kredytowego SA Grupa Kekao SA Oddział w Chełmie Rozdział I: Charakterystyka produktów karłowych Rozdział II: Karty funkcjonujące w banku Rozdział III: Rozwiązania techniczne bankomatów ........ 209 Zuzanna Sobków Postrzeganie reklamy ruchomej przez konsumentów (na przykładzie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Poznaniu) Rozdział II: Reklama ruchoma na przykładzie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji w Poznaniu Rozdział 111: Postrzeganie reklam przez odbiorców ............... 231 Piotr Spytek Leasing w polskiej rzeczywistości gospodarczej Rozdział III: Wrocławski rynek usług leasingowych ....... 245 Wojciech Stefański Marketing bankowy na przykładzie Kredyt Banku SA Rozdział II: Kredyt Bank SA w Warszawie i jego marketingowe otoczenie .......... 257 Ireneusz Suszek Pranie brudnych pieniędzy w sektorze bankowym Rozdział III: Sposoby identyfikacji klientów uczestniczących w procesie prania pieniędzy 265 Elżbieta Szymczak Nadzorcze normy ostrożnego działania banków w Polsce w okresie przemian strukturalnych Rozdział II: Nadzorcze regulacje ostrożności owe ............................. 273 Jerzy Świta Marketing w banku jako metoda na pozyskanie klienta i wdrażanie nowych produktów Rozdział I: Zmiany w sektorze bankowym w Posce na przestrzeni lat 1[zasłonięte]989-19 ...... 293 Marlena Urbaniak Produkty GBW SA w Ostrowie Wielkopolskim na tle oferty banków konkurencyjnych Wybrane fragmenty ........ 307 Jan Wojtczak Działalność Związku Banków Polskich 4. Związki Banków w Polsce w okresie II RP Rozdział II: Powstanie Związku Banków Polskich Sylwetka Mariana Krzaka ............ 319 Grażyna Woronowska-Kozak Analiza rentowności sprzedaży energii elektrycznej Rozdział V: Zysk ............ 331 Absolwenci Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu w roku akademickim 1996/1997 ......... 345 Prace dyplomowe wypromowane w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu w roku akademickim 1996/1997 ............... 363
CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ DARMOWY FRAGMENT!!!
Zobacz nasze pozostałe oferty: ![Panelealle](http://llog.pl/views/74312/<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44104/1/)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![Komentarze](http://llog.pl/usbflash/74312_kom.gif) |
Panelealle ![panel allegro](http://www.panelealle/grafika/panele-allegro.png)
|
|
|
|