SKLEP GAME OVER
JUDYTA Ewa Konarska UL. BAZAROWA 10 91-053 ŁÓDŹ
Od pon. do piątku od 9.00 do 18:30, w soboty od 10.00 do 14.00 Nip:947[zasłonięte]178-06 Regon:101[zasłonięte]100 Tel:511 [zasłonięte] 750 (042)[zasłonięte]653 03 GG: [zasłonięte]60767 Email: [zasłonięte]@gameover.pl Do każdej sprzedaży dołączamy paragon lub fakturę VAT
Wpłaty prosimy dokonywać na konto: 23 1020 [zasłonięte] 3[zasłonięte]4080002 [zasłonięte] 028839
JUDYTA Ewa Konarska ul. Św. Teresy 180 91-222 Łódź W tytule należy podać nick allegro oraz adres wysyłkowy.
Wysyłka - List polecony priorytetowy - Pobranie pocztowe priorytetowe(obecnie niedostępne) - Przesyłka kurierska (standard i pobranie, dostawa na sobote ) Jeśli w opisie aukcji nie pisze innaczej wysyłka następuje zwykle w przeciagu 24 godzin od wpłynięcia wpłaty na nasze konto, bądź wyboru formy wysyłki "za pobraniem". W przypadku niezaplanowanych opóźnień w wysyłce kupujący będą informowani droga mailowa. Firma Game Over nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez Pocztę Polska oraz firmy kurierskie. UWAGA! Nie wysyłamy za pobraniem osobom bez żadnych pozytywnych komentarzy, oraz bez pełnej aktywacji konta
|
Dead Space 2 - PS3
Dead Space 2 to kontynuacja wysoko ocenianego survival horroru studia Visceral Games z 2008 roku, przygotowanego na zlecenie Electronic Arts. Gra oferuje zarówno tryb dla jednego gracza, jak i wariant rozgrywki sieciowej. Akcja opisywanej produkcji rozgrywa się trzy lata po wydarzeniach z pierwowzoru. Główny bohater, Isaac, leczy swoje skołatane nerwy na ogromnej stacji kosmicznej "Sprawl" zlokalizowanej w pobliżu jednego z księżyców Saturna. Niestety, mimo iż wspomniany inżynier jeszcze nie doszedł całkiem do siebie, to znów przyjdzie mu się zmierzyć z Necromorphami. Paskudztwa ponownie zaatakowały i postanowiły wybić wszystkich mieszkańców tej uroczej koloni. Przez całą grę Isaac będzie naocznym świadkiem rozprzestrzeniania się potworów i postępującej czystki. Nowe otoczenie będzie ma zupełnie inny charakter, niż statek znany z Dead Space. Sprawl to kolonia, więc znajdują się na niej takie pomieszczenia jak sklepy, kościół czy szpital. Poza tym większość lokacji nie jest, jak wcześniej, zamknięta. Poważne zmiany zaszły w temacie serwowania kolejnych dawek horroru prosto do bielizny gracza. W Dead Space, Isaac cały czas był nękany - w "dwójce" ekipa Visceral Games postanowiła zmienić podejście i zastosować teorię rollercoastera. Podczas zwiedzania Sprawl Isaac będzie miał chwile, gdy kolejne potwory będą padać przed nim jak muchy i sytuacja będzie wydawała się być pod kontrolą. Wszystko to tylko po to, aby uśpić czujność gracza i nagle przyprzeć go do ściany, zmusić go do walki o przeżycie oraz rozpaczliwej obrony każdego punktu zdrowia. W Dead Space 2 bohater stał się konkretnym człowiekiem z charakterem - rozmawia z innymi postaciami i komentuje sytuacje. Na pokładzie Sprawl spotkamy wiele osób, które zlecą nam zadania. Początkowo Isaac chętnie będzie pomagać potrzebującym, jednak z czasem zacznie go to irytować, co zaowocuje złośliwymi tekstami z jego strony. Projektanci Visceral Games przygotowali nową galerię deformacji ludzkich ciał. Jednym z nowych stworów są... małe dzieci z oderwanymi ustami, zamkniętymi oczami i długimi szponami. W ciemności będą zdradzać je jedynie błyszczące zęby ułożone w złowieszczy uśmiech. W kolejce czeka też stwór wyglądający z daleka na sam szkielet z przerośniętym pazurami. Jednak jeżeli zbliżymy się do niego, szybko przekonamy się o jego ukrytej broni - przełyku. Tak, właśnie zwisającym luźno przełykiem Isaac może zostać złapany przez tego Necromorpha i zostać przyciągniętym do swojego oprawcy. Na koniec zostali Stalkerzy - istoty, które nieśmiałym ćwierkaniem zwabiają do siebie swoje przyszłe ofiary. Ich sztuczka polega na tym, że zazwyczaj w pobliżu jednego z nich czai się cała chmara jego pobratymców, którzy tylko czekają, aby przebić na wylot jakieś biedne ludzkie ciało... Wielu graczy narzekało, że w poprzedniej części przygód Isaaca Plasma Cutter zbyt bardzo wyróżniał się mocą spośród pozostałych broni. Twórcy postanowili ulepszyć resztę arsenału, pozostawiając Cutter takim, jakim był. Ponadto w rękach Isaaca znajdą się takie nowe zabawki jak chociażby Javelin Gun, który pozwala na przybijanie Necromorphów do ścian. W Dead Space 2 pukawki nie służą tylko do unicestwiania kolejnych przeciwników, lecz także od walki z grawitacją. Isaac oprócz odbijania się, może także dryfować w przestrzeni. W takiej sytuacji, aby wrócić do ściany będziemy musieli strzelać w przeciwnym kierunku i zdać się na powstałą przy tym siłę odrzutu.
Stan: nowa, zafoliowana Język: angielski Język na okładce: angielski Dostępność: od ręki
|
|