Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DE-TESTING AND DE-GRADING SCHOOLS Bower, Thomas

26-09-2014, 2:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 202.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4551952073
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 26-09-2014 02:06:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89377, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39555, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92461, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>31223, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65401, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89377, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39555, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92461, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>31223, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65401

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

De-testing and De-grading Schools: Authentic Alternatives to Accountability and Standardization (Counterpoints: Studies in the Postmodern Theory of Education)

DE-TESTING AND DE-GRADING SCHOOLS Bower, Thomas

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Joe Bower, P. Thomas
Language: English
Publisher: Peter Lang Publishing Inc
Publication Date: 20 Jun 2013
Dimensions: 1.8 x 14.5 x 21.8 cm
Format: Paperback
Pages: 292
Condition: NEW
Product_ID: 14CC1BB391

 

 

A century of education and education reform along with the last three decades of high-stakes testing and accountability reveals a disturbing paradox: Education has a steadfast commitment to testing and grading despite decades of research, theory, and philosophy that reveal the corrosive consequences of both testing and grading within an education system designed to support human agency and democratic principles. This edited volume brings together a collection of essays that confronts the failure of testing and grading and then offers practical and detailed examinations of implementing at the macro and micro levels of education teaching and learning free of the weight of testing and grading. The book explores the historical failure of testing and grading; the theoretical and philosophical arguments against testing and grading; the negative influence of testing and grading on social justice, race, class, and gender; and the role of testing and grading in perpetuating a deficit perspective of children, learning, race, and class. The chapters fall under two broad sections: Part I: Degrading Learning, Detesting Education: The Failure of High-Stake Accountability in Education includes essays on the historical, theoretical, and philosophical arguments against testing and grading; Part II: De-Grading and De-Testing in a Time of High-Stakes Education Reform presents practical experiments in de-testing and de-grading classrooms for authentic learning experiences.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.