Opis produktu:
Stan płyty: 6- 1 - fatalny (bardzo dużo rys bądź pęknięcia, wartość wyłącznie kolekcjonerska) 2 - kiepski (liczne rysy, mogące mieć wpływ jakość odtwarzania, zwłaszcza w odtwarzaczu z czułym laserem) 3 - dostateczny (kilkanaście niegroźnych rys, które nie powinny mieć wpływu na odtwarzanie) 4 - dobry (kilkanaście nieszkodliwych rys, płyta czyta bez zarzutu) 5 - bardzo dobry (drobne, powierzchowne ryski i zabrudzenia) 6 - idealny (płyta nowa lub prawie jak nowa, brak rys lub jedna mikroskopijna)
Stan pudełka: 5 1 - fatalny (pudełko połamane w przynajmniej dwóch częściach) 2 - kiepski (pudełko całe, kilka pęknięć) 3 - dostateczny (maksymalnie 3 pęknięcia, możliwe przytarcia i zarysowania) 4 - dobry (brak pęknięć, normalne ślady użytkowania, możliwe przytarcia i zarysowania ) 5 - bardzo dobry (nikłe ślady użytkowania) 6 - idealny (w folii lub brak folii, niewidoczne ślady użytkowania)
Wymagane połączenie z internetem
Instrukacja w polskiej wersji językowej
Opis gry:
Digital Combat Simulator: Black Shark to efekt pracy studia deweloperskiego Eagle Dynamics, którego członkowie w przeszłości brali udział przy produkcji symulatora lotniczego Lock On: Modern Air Combat. DCS miał być początkowo dodatkiem do wspomnianej produkcji, jednak już w trakcie prac okazało się, iż m.in. nowe funkcjonalności oraz struktura misji i kampanii wymagają tak dużych zmian w istniejącym już kodzie, iż postanowiono stworzyć całkiem nową linię gier.
Black Shark jest symulatorem rosyjskiego śmigłowca szturmowego Ka-50 i stanowi pierwszą odsłonę cyklu Digital Combat Simulator - w kolejnych częściach ujrzymy m.in. takie maszyny jakA-10 Thunderbolt II „Warthog” czy AH-64A „Apache”. Zmiany w kodzie tworzącym szkielet gier serii Lock On, jak również nowa szata graficzna zaowocowały niespotykanie realistycznym przedstawieniem samolotów i śmigłowców dostępnych w grze. Realizm ten dotyczy również dynamiki lotu, modeli instrumentów pokładowych czy systemów awioniki i uzbrojenia (szczegółowy system zniszczeń, zaawansowana fizyka pocisków, rakiet itp.).
W stosunku do serii Lock On ulepszeniu, i to znacznemu, uległy algorytmy sztucznej inteligencji (szczególnie jeśli chodzi o pojazdy naziemne oraz śmigłowce). Poszczególne modele broni także bardziej przypominają swoje rzeczywiste odpowiedniki, i to zarówno pod względem wizualnym jak i technicznym (działanie, skuteczność etc). Do zalet opisywanej produkcji zaliczyć należy również szczegółowe odwzorowanie ponad 330,000 km kwadratowych zachodniego Kaukazu, misje dla jednego gracza zebrane w kampanie (nowy system odpowiada za dynamiczną zmianę linii frontu w zależności od porażek bądź też sukcesów gracza), jak również możliwość walk w trybie wieloosobowym.
Jeżeli chcesz otrzymać więcej zdjęć przedmiotu napisz do nas.
|