AVT-Korporacja sp. z o.o.
ul. Leszczynowa 11
03 - 197 Warszawa
pn.-pt. 8-16:45
sob. 10-13:45
Płatność gotówką przy odbiorze. Obsługa allegro pn-pt 8-14
tel. 022 [zasłonięte] 57
Odbiór osobisty wyłącznie po kontakcie telefonicznym
|
|
|
|
Do każdej paczki dołączony jest dokument sprzedaży - standardowo paragon fiskalny, oraz karta reklamacyjna. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT, poinformuj nas o tym mailem i prześlij wszystkie niezbędne dane do wystawienia faktury. Wysyłkę towaru realizujemy po potwierdzeniu przez naszą księgowość wpływu pieniędzy na konto. Stan konta jest sprawdzany raz dziennie w godzinach porannych. Nie akceptujemy printscreenów, faksów oraz skanów dowodów wpłat. Przesyłki wysyłamy od poniedziałku do piątku raz dziennie do godziny 14.00. Zamówienie wieloprzedmiotowe pakujemy do jednej paczki (za wyjątkiem przedmiotów, których gabaryty na to nie pozwalają). Towar wysyłamy Pocztą Polską (przesyłka priorytetowa polecona) lub firmą kurierską UPS.
|
|
|
|
DIGITAL CAMERA POLSKA 10/2010
Producent: AVT
Polska edycja uznanego miesięcznika skierowanego do pasjonatów fotografii cyfrowej – Digital Camera Polska – jest wydawana na licencji przez wydawnictwo AVT.
Digital Camera jest miesięcznikiem brytyjskim o zasięgu globalnym, którego wersje licencyjne wydawane są w dwudziestu krajach i na wszystkich lokalnych rynkach jest uznanym liderem w segmencie pism fotograficznych.
DC to poradnik dla pasjonatów cyfrowego fotografowania, zwłaszcza tych zainteresowanych lustrzankami cyfrowymi. Magazyn skierowany jest do osób doskonalących swój warsztat fotograficzny, głównie zaawansowanych amatorów i półprofesjonalistów.
Spis treści:
Strefa sprzętu
* Nasze testy. Opis procedur testowych.
* Sony NEX-5. Recenzja małej hybrydy.
* Foto News. Przedstawiamy nowości sprzętowe.
* Statywy. Przegląd lekkich statywów podróżnych.
* Test Grupowy. Testujemy 8 obiektywów do każdego rodzaju lustrzanek.
* Rynek Lustrzanek. Mały przewodnik dla kupujących.
* Rewizja osobista. Co ma w torbie Adam Burton.
O fotografowaniu
* Wywiad - Philip Lee Harvey. Philip Lee Harvey specjalista od zdjęć podróżniczych zdradza tajniki swojego warsztatu.
* 10 rzeczy do spróbowania od zaraz. Znajdziecie tam kilka ciekawych pomysłów na sesje zdjęciowe.
* Pocztówka z adrenaliną. Fotograf i łowca burz Jim Reed opowiada o swojej pełnej wyzwań pracy.
* Kreatywne obiektywy. Czterech topowych fotografów odkrywa przed Wami tajniki fotografowania optyką różnego typu.
* Shoot! 14 stron porad ekspertów dla użytkowników lustrzanek.
* Foto Sztuczki. Pokazujemy jak uporać się z problemami pojawiającymi się w trakcie fotografowania.
* Szkoła Photoshopa. Praktyczny przewodnik po photoshopie, który pokazuje jak szybko i skutecznie poprawić wygląd zdjęć.
* Wywiad DCP. Wywiad z fotografem Markiem Arcimowiczem.
Stałe rubryki
* Historia z okładki. Christopher Schlaf i jego jaszczurka.
* Listy od czytelników. Strona tworzona przez Was.
* Hotshot. Inspirujące zdjęcia czytelników.
* Prenumerata. Jak? Gdzie? Za ile?
* W następnym numerze. Sprawdź, co za miesiąc...
* Życie w obiektywie. O swojej pracy opowiada Steve Bloom.
* Ankieta. Ankieta dla Czytelników.
|
|
Firma AVT-Korporacja powstała w 1991 roku i jest wydawcą kilkunastu poczytnych miesięczników dla elektroników, krótkofalowców, informatyków czy audiofili.
Znana jest również nasza działalność handlowa, przede wszystkim w branży elektronicznej. Jesteśmy bezpośrednim importerem i dystrybutorem belgijskiej firmy Velleman. Asortyment oferowanych przez nas towarów to kilkanaście tysięcy pozycji.
Czytaj dalej
|
|
|
|
Fortis Bank
54 1600 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0680303 [zasłonięte] 030551
AVT-Korporacja Sp. z o.o.
ul. Leszczynowa 11
03-197 Warszawa
W tytule przelewu proszę podać swój nick i nr. aukcji
|
|
|
|
Klientowi przysługuje prawo do zwrotu towaru w stanie niezmienionym w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania. Wyjątkiem są ŹRÓDŁA ŚWIATŁA, które ustawowo nie podlegają zwrotowi. Wysyłając zwracany towar należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W przypadku składania reklamacji należy wypełnić kartę reklamacyjną (zgodnie z zawartą w niej informacją) i opisać swoje roszczenia. Towar wraz z kartą reklamacyjną i paragonem fiskalnym (lub kopią faktury) należy odesłać koniecznie z dopiskiem "REKLAMACJA". Po otrzymaniu zwrotu i zapoznaniu się z problemem Dział Reklamacji kontaktuje się z klientem i ustala dalszy sposób postępowania.
|
|
|
|