ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]74610 |
Wymiar: |
13.5x19.0cm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
0 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,08 kg |
Indeks: |
535[zasłonięte]01597CD |
Rok wydania: |
2011 |
Autor: |
Hsieh Tony |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Wydawca: |
MT Biznes |
Stan: |
Nowa |
Opis książki
Podtytuł: Ścieżka pasji, zysku i celu
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście.
Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu.
Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo.
Staraj się zmienić świat.
Aaa, i zarabiaj pieniądze…
Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia.
W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.