Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DASIEWICZ-TOBIASZ - RYTMIKA w klasach I-III

13-04-2015, 7:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 13 zł      Aktualna cena: 9.99 zł     
Użytkownik net-mart
numer aukcji: 5235015170
Miejscowość Opole
Wyświetleń: 5   
Koniec: 13-04-2015 07:41:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

"RYTMIKA w klasach I-III" , A.DASIEWICZ-TOBIASZ , A.KĘPSKA; WSiP; stan : db : brak strony tytułowej ; przesyłka polecona : 8,50 zł.



SPIS TREŚCI :


Wstęp.................5

I. Główne założenia rytmiki Emila Jaques-Dalcroze'a...... 7

II. Ćwiczenia słuchowo-ruchowe uwrażliwiające na agogikę, dynamikę, artykulację i element melodyczny........... 31
— Ćwiczenia agogiczne....... 12
— Ćwiczenia uwrażliwiające na różnice dynamiczne ........ 15
— Ćwiczenia uwrażliwiające na różnice artykulacyjne..... 22
— Ćwiczenia uwrażliwiające na element melodyczny...... 30

III. Wprowadzanie i utrwalanie wartości i grup rytmicznych..... 06
— Ćwierćnuty.......... . 36
— Ósemki.................. 38
— Półnuty.................. 41 *
— Całe nuty.................. 45
— Szesnastki................. 49
— Półnuta z kropką ............. 53
— Ćwierćnuta z kropką i ósemka........... 56
— Tribla ósemkowa............... 59
— Grupy drobnych wartości rytmicznych złożone z ósemek i szesnastek 63
— Synkopy................. 68
— Pauzy.................. 74

IV. Wprowadzanie i utrwalenie metrum..... . . 73
— Takty 2 3 4................ 73
— Takty ósemkowe............... 87

V. Realizacja tematów rytmicznych........... 91

VI. Ćwiczenia polirytmiczne.............. 98

VII. Łańcuch realizacji tematów rytmicznych......... 101

VIII. Kanon.................. . 105

IX. Rytmy uzupełniające (ćwierćnutowe i ósemkowe)....... 109

X. Podwójna szybkość tematów rytmicznych w metrum parzystym . . 113

XI. Ćwiczenia inhibicyjno-incytacyjne........... 116

XII. Wykorzystanie piosenek dziecięcych w opracowywaniu zagadnień metrorytmicznych................. 122

XIII. Dziecięca interpretacja ruchowa utworów muzycznych . 134