Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DASIEWICZ-TOBIASZ - RYTMIKA w klasach I-III

22-01-2015, 20:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł      Aktualna cena: 24.99 zł     
Użytkownik net-mart
numer aukcji: 4987757619
Miejscowość Opole
Wyświetleń: 1   
Koniec: 22-01-2015 19:30:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

"RYTMIKA w klasach I-III" ,  A.DASIEWICZ-TOBIASZ , A.KĘPSKA; WSiP;  stan : db : brak strony tytułowej ; przesyłka polecona : 8,50 zł.



SPIS TREŚCI :


Wstęp.................5

I. Główne założenia rytmiki Emila Jaques-Dalcroze'a......        7

II.  Ćwiczenia   słuchowo-ruchowe   uwrażliwiające   na   agogikę,   dynamikę, artykulację i element melodyczny...........      31
—  Ćwiczenia agogiczne.......           12
—  Ćwiczenia uwrażliwiające na różnice dynamiczne ........      15
—  Ćwiczenia uwrażliwiające na różnice artykulacyjne.....      22
—  Ćwiczenia uwrażliwiające na element melodyczny......      30

III.  Wprowadzanie i utrwalanie wartości i grup rytmicznych.....      06
—  Ćwierćnuty..........     .      36
— Ósemki..................      38
—  Półnuty..................      41 *
—  Całe   nuty..................      45
—  Szesnastki.................      49
—  Półnuta z kropką .............      53
—  Ćwierćnuta z kropką i ósemka...........      56
—  Tribla ósemkowa...............      59
—  Grupy drobnych wartości rytmicznych złożone z ósemek i szesnastek      63
—  Synkopy.................      68
—  Pauzy..................      74

IV. Wprowadzanie  i   utrwalenie   metrum.....     .     .      73
—  Takty   2 3 4................      73
— Takty   ósemkowe...............      87

V.  Realizacja   tematów   rytmicznych...........      91

VI.   Ćwiczenia polirytmiczne..............      98

VII.  Łańcuch  realizacji  tematów rytmicznych.........     101

VIII.  Kanon..................     .     105

IX.  Rytmy uzupełniające (ćwierćnutowe i ósemkowe).......     109

X.  Podwójna szybkość tematów rytmicznych w metrum parzystym  .     .     113

XI.   Ćwiczenia   inhibicyjno-incytacyjne........... 116

XII.  Wykorzystanie piosenek dziecięcych w opracowywaniu zagadnień metrorytmicznych.................     122

XIII. Dziecięca interpretacja ruchowa utworów muzycznych .         134