Dartmoor 2014 Rikku BMX
Po sukcesie pierwszej wersji Rikku, przedstawiamy topowy model BMX na rok 2014. Rama została wykonana ze stali cr-mo i posiada utwardzane termicznie haki. Rower wyposażono w korby z najwyżej jakości stali Cr-Mo 4130 z suportem Spanish i aluminiową zębatką Zulu 7075, stery zintegrowane Neco, cieniowaną i utwardzaną termicznie kierownicę Rikku, combo siodełko i sztycy Sticky oraz gripy Shamann. Lekkie koła zbudowane są w oparciu o obręcze Shining oraz piastę Sector z 5 łożyskami i 6 zapadkami na tyle i piastę Rikku również na łożyskach maszynowych na przedzie. Koła uzbrojone są w popularne i bardzo lekkie opony Maxxis Grifter.
Specyfikacja
Rama: Dartmoor Rikku Cr-Mo;
Widelec: Dartmoor Rikku Cr-Mo;
Korby: Samox tubular, Cr-Mo 4130;
Suport: Dartmoor Spanish 19mm;
Zębatka: Zulu 25T alu 7075;
Łańcuch: Dartmoor Core;
Pedały: Dartmoor Cookie;
Kierownica: 100% Cr-Mo 4130;
Mostek: aluminiowy 50 mm;
Stery: Neco Integrated Comp 45/45;
Obręcze: Shining dwuścienne 36H;
Szprychy: stalowe, czarne;
Opony: Maxxis Grifter 2.1”/ 1.85”;
Piasta tył: Dartmoor Sector OEM Cassette, oś 14 mm;
Piasta przód: oś 10 mm;
Hamulec tył/Dźwignia: Dartmoor Mana OEM;
Siodełko/sztyca: Dartmoor Sticky Combo;
Gripy: Dartmoor Shamann;
Pegi: stalowe (2 szt.)
|