Nasze zadanie polega na odkryciu prawdy i ukaraniu winnych.
Akcja poszczególnych misji Darksiders II rozgrywa się w zupełnie nowych, znacznie większych lokacjach, wśród których przeważają olbrzymie lochy. Rozgrywka stanowi połączenie dynamicznej walki z przeciwnikami (w tym również bossami) z rozwiązywaniem zagadek logicznych – ponadto gracz może rozwijać swoją postać.
Przed nastaniem czasu Aniołowie otrzymali dominium jasności, mroczne królestwo przypadło we władanie Demonom, a światem zawładnęła Ludzkość. Rada Spopielonych wypracowała rozejm między wojującymi legionami Nieba i Piekła, by wstrzymać Ostateczną Bitwę do Ostatnich Dni, gdy królestwo ludzi będzie gotowe, by wziąć udział w odwiecznym konflikcie. Jednak Wojna, Jeździec Apokalipsy, zniszczył Ziemię zanim nadeszła wyznaczona jej godzina. Przynajmniej tak się zdawało. Aby odkupić winy brata i oszczędzić go przed zapomnieniem, pojawia się drugi jeździec, a imię jego Śmierć…
Obudzony pod koniec Ostatnich Dni Śmierć, najstraszniejszy spośród legendarnych Czterech Jeźdźców, wyrusza na wyprawę, aby cofnąć skutki Armageddonu. W trakcie swojej wędrówki – równoległej do wydarzeń z pierwszej części Darksider – Śmierć odkryje, że istnieją rzeczy o wiele groźniejsze niż ziemska Apokalipsa, i że starożytny konflikt zagraża wszelkiemu Stworzeniu.
Stań się przerażającą siłą, której wszyscy się boją i przed którą nic nie może uciec. Śmierć Żyje w Darksiders II.
kontynuacja gry akcji z elementami cRPG
gracz wciela się w Śmierć
akcja rozgrywa się w zupełnie nowych lokacjach