Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dark Souls:Limited Edition PS3 SWIAT-GIER.COM

23-01-2012, 23:45
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 209.90 zł     
Użytkownik SWIAT-GIER_COM
numer aukcji: 2055281176
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 17   
Koniec: 27-01-2012 13:45:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Angielska
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Projekt

OKŁADKA: ANG INSTRUKCJA: ANG GRA: ANG


- Gra Dark Souls

- Poradnik

- Znakomity soundtrack z gry

- Materiały video o tworzeniu Dark Souls

- Ekskluzywny artbook w twardej oprawie

Dark Souls to action/RPG osadzony w mrocznym świecie fantasy. Za jego opracowanie odpowiedzialne jest studio From Software, mające w dorobku Demon’s Souls, niezwykle wymagającego przedstawiciela tego samego gatunku, który zawładnął sercami posiadaczy konsoli PlayStation 3 w 2009/2010 roku.

Akcja Dark Souls toczy się w uniwersum utrzymanym w stylistyce średniowiecznego fantasy i inspirowanym kilkoma motywami. Ponownie są to takie aspekty jak rycerze i królowie, śmierć i podziemia, czy chociażby ogień i chaos. W odróżnieniu od poprzedniego dzieła studia From Software, świat Dark Souls nie został jednak podzielony na odrębne poziomy. Zamiast tego otrzymaliśmy płynne przejścia między strefami i sporymi połaciami terenu – gracz może dotrzeć do każdego miejsca widocznego na ekranie. Twórcy zwiększyli w ten sposób rolę eksploracji i stworzyli bardziej skomplikowane lokacje (rozciągające się nie tylko w poziomie, ale i pionie). W trakcie rozgrywki ponownie zagłębiamy się w mroczne korytarze zamków i opuszczone podziemia, nie dysponując przy tym żadnymi szczegółowymi mapami. Ukończenie produkcji zajmuje około 60 godzin.

W Dark Souls zastosowany został model rozgrywki niemal identyczny z tym znanym z Demon’s Souls. Zabawę rozpoczynamy zatem od stworzenia bohatera. Do wyboru, oprócz płci, imienia i wyglądu postaci, nie dostajemy jednak klas. W nowej produkcji studio From Software zastosowało bowiem bardzo elastyczny silnik kreacji herosa, pozwalający graczom samodzielnie decydować o kierunku jego rozwoju.

W czasie zabawy wykorzystujemy wiele różnych broni, w tym dziesiątki nowych. Dla każdej z nich zarezerwowane zostały unikalne rodzaje ataków i animacji postaci, przy czym wszystko zależne jest od biegłości naszego bezimiennego bohatera i tego, czy trzyma broń w obydwu rękach, czy w jednej. Twórcy usprawnili także silnik odpowiedzialny za odwzorowanie fizyki, który w wielu przypadkach pomaga osiągnąć przewagę nad nieprzyjacielem. Ponadto bohater po raz kolejny włada doskonale magią (zaklęciami i cudami). Środkiem płatniczym, a także źródłem punktów doświadczenia ponownie są dusze zabierane pokonanym przeciwnikom.