Słowo w nazwie „Cross” zdradza po części charakter tego modelu – który powstał z myślą o narciarkach, które niedawno zaczęły przygodę z narciarstwem ale nie zadowolą się nartami które po pewnym czasie będą hamowały dalszy progres w umiejętnościach. „Cross” oznacza również przeznaczenie tych nart sprawdzą się zarówno na super przygotowanej trasie, zmrożonym śniegu jak i w rozjeżdżonych wiosennych firnach. Konstrukcja Viva Cross to połączenie profilu bocznego pionowych ścianek Sidewall pod butem, która daje niezrównane trzymanie krawędzi oraz konstrukcji Cap – z przodu i z tyłu nart – łatwe inicjowanie i wychodzenie ze skrętu.
Seria nart Viva to modele które łączą w sobie zarówno sportowy potencjał nart zawodniczych, łatwą kontrolę i prowadzenie, zaawansowaną konstrukcję i wyjątkowe wzornictwo. O ile sprawa design`u i kolorów w nartach kobiecych jest oczywista – trzeba nadmienić, że od strony technicznej są to konstrukcje zupełnie różne od znanych dotychczas nart, które można określić jako „męskie” lub „unisex”. Po pierwsze - z uwagi na tendencję do przenoszenia środka ciężkości na tyły nart przez narciarski - Blizzard we wszystkich modelach z tej grupy oferuje dwa miejsca (środki montażu) wiązań, dzięki czemu można wydłużyć o 2 cm krawędź efektywną z tyłu. Oczywiście różne modele w kolekcji nart kobiecych , to nie tylko inna szata graficzna, ale przede wszystkim inne przeznaczenie i charakterystyka prowadzenia.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie SportXXL posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta .Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
Jeżeli produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta, wówczas dołączana jest karta gwarancyjna serwisu SportXXL (najczęściej faktura lub paragon). Sklep SportXXL działa na zasadzie "door to door", co oznacza, że pokrywamy koszty dostawy uszkodzonego produktu do naszego serwisu oraz koszty odesłania naprawionego produktu na adres Klienta. Sprzęt wraz z kopią faktury/paragonu, wnioskiem reklamacyjnym, w którym należy opisać zauważoną usterkę oraz kompletem akcesoriów należy wysłać w fabrycznym opakowaniu na adres:
Magazyn Sport XXL Sp. Z o.o.,
ul. Krawczyka 1,
43-190 Mikołów.
Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania naszego numeru klienta.
Produkt należy odesłać do nas firmą kurierską DHL, powołując się na nasz numer klienta, zamawiając "standardową, krajową usługę kurierską z doręczeniem do odbiorcy na następny dzień roboczy". Przy zamawianiu kuriera prosimy pamiętać, że firmy kurierskie pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Przesyłki dostarczone do nas w innym trybie nie będą przez nas odbierane.
Numer telefonu do najbliższego oddziału firmy kurierskiej można odnaleźć na stronie: www.dhl