Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dampers Elka System 5 Yamaha Raptor 700 Quady Śrem

20-01-2012, 9:45
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 2 648 zł     
Użytkownik QUADY-SREM
numer aukcji: 2019822386
Miejscowość Śrem
Wyświetleń: 51   
Koniec: 25-01-2012 11:01:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

o nas nasze aukcje nasze komentarze zadaj pytanie dodaj do ulubionych



OSŁONY NA AMORTYZATORY

KOMPLETY KÓŁ

FELGI ALUMINIOWE DWT

OPONY ATV

OPONY MOTOCYKLOWE

DYSTANSE

OSŁONY I AKCESORIA ALUMINIOWE

KIEROWNICE I AKCESORIA

LICZNIKI ATV i MOTOCYKLE

ELEKTRYKA I O¦WIETLENIE

SILNIKI ELEKTRYCZNE

AKCESORIA TUNINGOWE

NAKLEJKI OKLEINY

OLEJE, PŁYNY, SMARY

FILTRY

UKŁAD HAMULCOWY

UKŁAD NAPĘDOWY

UKŁAD WYDECHOWY

UKŁAD ZAWIESZENIA

ODZIEŻ

TORBY, KUFRY, POKROWCE

WYCIąGARKI

ZIMOWE AKCESORIA

POZOSTAŁE

CZĘśCI UŻYWANE
kontakt
QUADY ŚREM
Psarskie, ul. Sikorskiego 81
63-100 Śrem

PN-PT od 9:00 do 17:00
Sobota od 9:00 do 14:00

e-mail: [zasłonięte]@sklepatv.pl
tel. 0 664 [zasłonięte] 924
tel/fax 061 [zasłonięte] 28 357

GG:[zasłonięte]44345
Skype: quadysrem_info
wysyłka
Do 48h po wygraniu aukcji
Pocztą lub kurierem DPD.
Koszty wysyłki zawierają opakowanie i VAT.
Osoby posiadające negatyw za niesfinalizowanie transakcji nie mogą wybrać opcji za pobraniem

KOSZTY WYSYŁKI:
DPD (wpłata na konto) - 21zł
DPD (pobranie) - 26zł
faktura vat
Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT
UWAGA! Dane do faktury należy przesłać e-mailem zaraz po zakupie przedmiotu

002874


 Przedmiotem aukcji jest amortyzator skrętu - dampers ELKA SYSTEM 5
 z kitem montażowym do YAMAHA RAPTOR 700
(2[zasłonięte]006-20)



Dampers ELKA System 5 - nowa generacja amortyzatorów skrętu, oferujących możliwość kilkustopniowej regulacji w pięciu, różnych punktach. Dzięki temu możesz idealnie wyregulować te amortyzatory, odpowiednio do swoich preferencji - wagi, stylu jazdy i rodzaju terenu. Precyzyjne wyregulowanie amortyzatorów skrętu w znacznym stopniu podnoszą poziom kontroli nad pojazdem i minimalizują zmęczenie ramion.



OPCJE REGULACJI

I. REGULACJA AMORTYZATORÓW DLA MAŁYCH PRĘDKOŚCI
Te ustawienia mają na celu regulację poziomu oporu kierownicy przy małych prędkościach, takich jakie powstają przy skręcaniu lub poprawkach podczas jazdy na wprost. Ustawienia te zmniejszają wysiłek kierowcy wymagany do utrzymania równowagi podczas skręcania kierownicą, jazdy na zakręcie i jazdy na wprost.

CHARAKTERYSTYKA:
  • 38 poziomów regulacji (czerwone pokrętło)
  • Możliwość ustawienia bez amortyzacji (łatwy do skręcania kierownicą) do pełnej amortyzacji (trudniejszy do skręcania kierownicą)
  • Kiedy regulacja dla małej prędkości będzie ustawiona w obrębie 7 ostatnich poziomów efekt regulacji dla dużych prędkości będzie mniej zauważalny

II. REGULACJA AMORTYZATORÓW DLA DUŻYCH PRĘDKOŚCI
Te ustawienia mają na celu regulację oporu kierownicy przy kontaktach pojazdu z nierównościami terenu (korzenie, kamienie, etc.) przy dużej prędkości. Ustawienia te redukują wibracje i siłę kontaktu pojazdu z nierównościami terenu przy dużej prędkości, tak by zmniejszyć wysiłek kierowcy.

CHARAKTERYSTYKA:
  • 9 poziomów regulacji (ciemno-szare pokrętło)
  • Możliwość ustawienia bez amortyzacji (mniejsza odporność pojazdu na kontakty z nierównym terenem przy dużych prędkościach) do pełnej amortyzacji (większa odporność pojazdu na kontakty z nierównym terenem przy dużych prędkościach).
  • Kiedy regulacja dla małej prędkości będzie ustawiona w obrębie 7 ostatnich poziomów efekt regulacji dla dużych prędkości będzie mniej zauważalny.

III. REGULACJA AMORTYZACJI DOBICIA
Te ustawienia mają na celu regulację oporu podczas powrotu kierownicy do pozycji środkowej (z obu stron). Kiedy urządzenie ustawione jest w pozycji neutralnej pozwala pojazdowi na łatwiejsze utrzymanie poziomu podczas jazdy na wprost przy dużych prędkościach. Natomiast kiedy jest ustawione na pełne dobicie, pomaga pojazdowi utrzymać poziom na zakrętach.

CHARAKTERYSTYKA:
  • 3,5 obrotu (śruba z przodu pokrywy)
  • Możliwość regulacji bez amortyzacji (naturalne dobicie) do pełnej amortyzacji dobicia
  • Regulacja dobicia działa w taki sposób, że stopień oporu dobicia nigdy nie przekroczy stopnia oporu wyznaczonego przez główne ustawienia poziomu amortyzacji dla małych i dużych prędkości.

IV. REGULACJA KĄTA ODCHYLENIA POMIĘDZY JAZDĄ NA WPROST A JAZDĄ NA ZAKRĘCIE (SYSTEM 5)
Regulacja ta ustawia stopień przejścia pomiędzy fazą skrętu a fazą jazdy na wprost. Istnieją 2 niezależne ustawienia, jedno na każdą stronę, które umożliwiają kierowcy regulację przystosowaną do jego osobistego stylu skręcania.

CHARAKTERYSTYKA:
  • 4- poziomowa regulacja (2 śruby na każdą stronę). Niezależna regulacja z każdej strony (doskonała na owalne tory)
  • Efekt tego ustawienia jest widoczny tylko wtedy, gdy ustawienie SKRĘTU (str. 10) ma inną wartośd amortyzacji dla „fazy skrętu” (inny niż maksymalna pozycja)
  • Na regulatorze znajdują się 2 kropki z prawej strony i 1 z lewej

V. REGULACJA AMORTYZACJI DLA FAZY SKRĘTU
To ustawienie reguluje poziom oporu, gdy kierownica jest w pozycji skrętu, tak jak w ustawieniach ODCHYLENIA Ustawienie mniejszej amortyzacji pozwala kierowcy zredukować opór podczas skręcania na torach o ciasnych rogach, tym samym ułatwiając mu ten manewr. Ustawienie pełnej amortyzacji pozwala pojazdowi utrzymać poziom podczas skręcania na torach o rozległych rogach, nie wymagających dużego wysiłku od kierowcy by utrzymać kierownicę w fazie skrętu.

CHARAKTERYSTYKA:
  • 3 obroty (śruby na górze pokrywy urządzenia)
  • Możliwość regulacji bez amortyzacji do pełnej amortyzacji na zakrętach
  • Ustawienie skrętu działa w taki sposób, że poziom oporu skrętu nigdy nie przekroczy poziomu oporu ustawionego przez główne ustawienia MAŁEJ i DUŻEJ PRĘDKOŚCI.
  • 1 śruba regulacyjna na każdej ze stron. Niezależna regulacja na każdą stronę.

o nas nasze aukcje nasze komentarze zadaj pytanie dodaj do ulubionych