kontakt
QUADY ŚREM Psarskie, ul. Sikorskiego 81 63-100 Śrem
PN-PT od 9:00 do 17:00 Sobota od 9:00 do 14:00
e-mail: [zasłonięte]@sklepatv.pl tel. 0 664 [zasłonięte] 924 tel/fax 061 [zasłonięte] 28 357
GG:[zasłonięte]44345 Skype: quadysrem_info
wysyłka
Do 48h po wygraniu aukcji Pocztą lub kurierem DPD. Koszty wysyłki zawierają opakowanie i VAT. Osoby posiadające negatyw za niesfinalizowanie transakcji nie mogą wybrać opcji za pobraniem
KOSZTY WYSYŁKI: DPD (wpłata na konto) - 21zł DPD (pobranie) - 26zł
faktura vat
Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT UWAGA! Dane do faktury należy przesłać e-mailem zaraz po zakupie przedmiotu
|
002873
Przedmiotem aukcji jest amortyzator skrętu - dampers ELKA SYSTEM 3 z kitem montażowym do YAMAHA RAPTOR 700 (2[zasłonięte]006-20)
Dampers ELKA System 3 - nowa generacja amortyzatorów skrętu, oferujących możliwość kilkustopniowej regulacji w trzech, różnych punktach. Dzięki temu możesz idealnie wyregulować te amortyzatory, odpowiednio do swoich preferencji - wagi, stylu jazdy i rodzaju terenu. Precyzyjne wyregulowanie amortyzatorów skrętu w znacznym stopniu podnoszą poziom kontroli nad pojazdem i minimalizują zmęczenie ramion. Amortyzator skrętu jest to urządzenie hydrauliczne mające na celu zmniejszenie mocy wymaganej do kontroli nad pojazdem w trudnych warunkach terenowych (przeszkody, pagórkowaty teren). Aby ten cel osiągnąć urządzenie musi być odpowiednio wyregulowane. Bez poprawnego ustawienia, urządzenie może utrudniać kontrolę nad pojazdem i/lub jego sterowność
OPCJE REGULACJII. REGULACJA AMORTYZATORÓW DLA MAŁYCH PRĘDKOŚCITe ustawienia mają na celu regulację poziomu oporu kierownicy przy małych prędkościach, takich jakie powstają przy skręcaniu lub poprawkach podczas jazdy na wprost. Ustawienia te zmniejszają wysiłek kierowcy wymagany do utrzymania równowagi podczas skręcania kierownicą, jazdy na zakręcie i jazdy na wprost. CHARAKTERYSTYKA:
- 38 poziomów regulacji (czerwone pokrętło)
- Możliwość ustawienia bez amortyzacji (łatwy do skręcania kierownicą) do pełnej amortyzacji (trudniejszy do skręcania kierownicą)
- Kiedy regulacja dla małej prędkości będzie ustawiona w obrębie 7 ostatnich poziomów efekt regulacji dla dużych prędkości będzie mniej zauważalny
II. REGULACJA AMORTYZATORÓW DLA DUŻYCH PRĘDKOŚCITe ustawienia mają na celu regulację oporu kierownicy przy kontaktach pojazdu z nierównościami terenu (korzenie, kamienie, etc.) przy dużej prędkości. Ustawienia te redukują wibracje i siłę kontaktu pojazdu z nierównościami terenu przy dużej prędkości, tak by zmniejszyć wysiłek kierowcy. CHARAKTERYSTYKA:
- 9 poziomów regulacji (ciemno-szare pokrętło)
- Możliwość ustawienia bez amortyzacji (mniejsza odporność pojazdu na kontakty z nierównym terenem przy dużych prędkościach) do pełnej amortyzacji (większa odporność pojazdu na kontakty z nierównym terenem przy dużych prędkościach).
- Kiedy regulacja dla małej prędkości będzie ustawiona w obrębie 7 ostatnich poziomów efekt regulacji dla dużych prędkości będzie mniej zauważalny.
III. REGULACJA AMORTYZACJI DOBICIATe ustawienia mają na celu regulację oporu podczas powrotu kierownicy do pozycji środkowej (z obu stron). Kiedy urządzenie ustawione jest w pozycji neutralnej pozwala pojazdowi na łatwiejsze utrzymanie poziomu podczas jazdy na wprost przy dużych prędkościach. Natomiast kiedy jest ustawione na pełne dobicie, pomaga pojazdowi utrzymać poziom na zakrętach. CHARAKTERYSTYKA:
- 3,5 obrotu (śruba z przodu pokrywy)
- Możliwość regulacji bez amortyzacji (naturalne dobicie) do pełnej amortyzacji dobicia
- Regulacja dobicia działa w taki sposób, że stopień oporu dobicia nigdy nie przekroczy stopnia oporu wyznaczonego przez główne ustawienia poziomu amortyzacji dla małych i dużych prędkości.
|
|