Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkachJesteś początkującym przedsiębiorcą i zastanawiasz się jak w prosty, niedrogi i skuteczny sposób dotrzeć do potencjalnych klientów i w ogóle powiedzieć im o swoim istnieniu? Odpowiedzią mogą być kampanie w wyszukiwarkach czyli popularne AdWordsy. Niezależnie od tego, czy masz już podstawową wiedzę związaną z SEM, czy też dopiero zaczynasz swoją przygodę z tym nowoczesnym kanałem komunikacji z klientami, ta książka jest dla Ciebie.Heather Lutze, ekspertka ds. marketingu w wyszukiwarkach, przystępnym językiem opisuje, jak dać się znaleźć w sieci. Radzi, jak idealnie dobrać słowa kluczowe, zarówno podczas pozycjonowania stron, jak i korzystania z linków sponsorowanych. Ukazuje szereg strategii pozwalających na podtrzymanie atrakcyjności i skuteczności kampanii oraz osiągnięcie jeszcze większych zysków dzięki przebudowaniu lub udoskonaleniu strony. Autorka wyjaśnia także, w jaki sposób reklamodawcy powinni pozostawać w kontakcie z użytkownikami, aby rozumieć ich problemy, potrzeby i oczekiwania, a przez to łatwiej pozyskiwać nowych klientów. Dzięki szczegółowemu opracowaniu poruszanych zagadnień, opartemu na najnowszych badaniach rynku, oraz opisom najczęstszych błędów popełnianych w SEM książka jest doskonałym przewodnikiem po marketingu w wyszukiwarkach."Nie wystarczy umieć obsługiwać Flash, aby przyciągnąć uwagę do swojej strony. Daj się znaleźć w sieci pokazuje sposoby na zdobycie i utrzymanie czołowej pozycji w wyszukiwarkach. Bez tej książki nasz sukces nie byłby możliwy".Patrick Cox, prezes TaxMasters
Wydawca: | Wolters Kluwer Polska Sp.z o.o. |
Autorzy: | Heather Lutze |
ISBN: | 978[zasłonięte][zasłonięte]64315 |
SKU: | |
Seria: | |
Ilość Stron: | 227 |
Język: | |
Oprawa: | miękka |
Tom: | |
Kod: | WOLT-6512/2* |
Wydanie: | 2 |