List polecony gwarantuje, że pierścienie dojdą na czas i na miejsce.
Wszystkie pierścienie posiadam w magazynie dlatego zamówienie realizuje w ciągu 24 godzin.
nr KONTA 688[zasłonięte]000100[zasłonięte]00208[zasłonięte]001
TEL KONTAKTOWY 505[zasłonięte]085 18-26-81-214
EURO-ALBI
WITAM MAM DO ZAOFEROWANIA
NOWY ZESTAW MONTAŻOWY
PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE
LIKWIDUJĄCE LUZ MIĘDZY PIASTĄ
A FELGĄ TYPOWE ROZMIARY KAŻDY KOMPLET PIERSCIENI JEST ZAPAKOWANY W WORECZEK .
!!!Niemiecka jakość!!!
Jeżeli chodzi o felgi aluminiowe. Tutaj spotkać można dwie sytuacje. Pierwsza z nich to taka, kiedy wielkość otworu centralnego felgi aluminiowej pasuje idealnie do piasty, a druga, spotykana na ogół, kiedy do montażu stosowane są tzw. pierścienie centrujące. Wykonywane z różnych materiałów, zwykle tworzywa sztucznego lub aluminium elementy służą do niwelacji różnicy otworu w feldze aluminiowej i średnicy piasty. Zestaw montażowy czyli pierścienie centrujące o ile są wymagane, oraz śruby lub nakrętki) do felg aluminiowych dobierany jest indywidualnie pod kątem samochodu i stanowi integralną część kupowanego kompletu felg.
PIASTA 54,1
- DAIHATSU-TOYOTA-MAZDA-OPEL AGILA-SUZUKI-NISAN-HYUNDAI-
FELGA
56,1-56,6-57,1-60,1-63,4-64,1-66,6-67,1-68,1-69,1-70,1-70,4-72,6-73,1-74,1-76,1
Pierscienie wykonane z tworzywa ABS.
Poniżej tabela z najpopularniejszymi rozmiarami (pierwszy rozmiar to średnica otworu w feldze, drugi średnica piasty na samochodzie).
FELGA-PIASTA
57.1-54.1
67.1-58.1
70.1-67.1
74.1-72.6
76.1-59.1
ŚREDNICA-PIASTY
Pierścienie stosujemy gdy mamy luz pomiędzy felgą a piastą.
Średnica otworu centrującego (CENTRALNEGO)- średnica otworu, który przychodzi na kołnierz piasty w samochodzie. Często, wstawiany w felgę jest plastikowy lub aluminiowy pierścień, który redukuje otwór centralny w feldze do potrzebnego nam rozmiaru w zależności od średnicy kołnierza wystającego z piasty. Kupujac felge do naszego samochodu musimy byc pewni, ze dana felga z zalozona przez nas opona będzie do niego pasować w 100%, a najlepiej, żeby dany typ kola byl dopuszczony przez producenta samochodu do montażu. Przede wszystkim kupiona przez nas felga musi mieć rozstaw śrub i średnice otworu centrującego (dalej zwanego zamkiem) idealnie pasujace do naszego samochodu. Na zamku nie morze być żadnego luzu, nie może byc tez za ciasny. Jezeli na oczyszczona piaste w samochodzie nie możemy zalozyc kola, lub musimy je przytrzymywać w powietrzu, zeby moc przykręcić śruby, znaczy to, ze bezwzględnie nie możemy tego kola zalozyc na samochód. Nie możemy powiększyć zamka w feldze przy pomocy pilnika lub założyć kola mimo luzu. Główne centrowanie kola na piaście odbywa sie właśnie dzięki zamkowi w feldze. Caly ciezar samochodu, wszystkie siły ścinające sa przenoszone przez kołnierz na piaście. Śruby maja za zadanie tylko docisnąć kolo do piasty i wraz z silą tarcia piasta-płaszczyzna mocowania felgi, przenosić napęd z piasty na kolo. Założenie felgi, która nie jest wycentrowana na piaście grozi zerwaniem śrub i odpadnięciem kola.
NA POZOSTAŁYCH AUKCJACH INNE ROZMIARY
PARAGON FISKALNY
lub na życzenie FAKTURA VAT
Przesyłki są realizowane w dniu wpłaty następnego dnia , po otrzymaniu. w dni robocze , od pn. do pt. włącznie .
Zgodnie z regulaminem Allegro nie ma możliwości wycofania aukcji.
"Kup Teraz"-proszę się zastanowić przed zakupem !!!
Uwaga !!! Zdjęcie może być przykładowe, przedmiot może się nieco różnić wyglądeem , kolorem, może być innego producenta !!! Natomiast walory użytkowe są przynajmniej takie jak w opisie, lub lepsze !!!
zalecana jest przesyłka polecona która jest rejestrowana z numerem nadania
!"list ekonomiczny priorytetowy"!
!jest to forma wysyłki rejestrowana (książka nadawcza) bez numeru nadania i nie ma możliwości zgłoszenia reklamacji w razie zagubienia przesyłki na poczcie.