List polecony gwarantuje, że pierścienie dojdą na czas i na miejsce.
Wszystkie pierścienie posiadam w magazynie dlatego zamówienie realizuje w ciągu 24 godzin.
nr KONTA 688[zasłonięte]000100[zasłonięte]00208[zasłonięte]001
TEL KONTAKTOWY 505[zasłonięte]085 18-26-81-214
EURO-ALBI
WITAM MAM DO ZAOFEROWANIA
NOWY ZESTAW MONTAŻOWY
PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE
LIKWIDUJĄCE LUZ MIĘDZY PIASTĄ
A FELGĄ TYPOWE ROZMIARY KAŻDY KOMPLET PIERSCIENI JEST ZAPAKOWANY W WORECZEK .
!!!Niemiecka jakość!!!
Jeżeli chodzi o felgi aluminiowe. Tutaj spotkać można dwie sytuacje. Pierwsza z nich to taka, kiedy wielkość otworu centralnego felgi aluminiowej pasuje idealnie do piasty, a druga, spotykana na ogół, kiedy do montażu stosowane są tzw. pierścienie centrujące. Wykonywane z różnych materiałów, zwykle tworzywa sztucznego lub aluminium elementy służą do niwelacji różnicy otworu w feldze aluminiowej i średnicy piasty. Zestaw montażowy czyli pierścienie centrujące o ile są wymagane, oraz śruby lub nakrętki) do felg aluminiowych dobierany jest indywidualnie pod kątem samochodu i stanowi integralną część kupowanego kompletu felg.
PIASTA 54,1
- DAIHATSU-TOYOTA-MAZDA-OPEL AGILA-SUZUKI-NISAN-HYUNDAI-
FELGA
56,1-56,6-57,1-60,1-63,4-64,1-66,6-67,1-68,1-69,1-70,1-70,4-72,6-73,1-74,1-76,1
Pierscienie wykonane z tworzywa ABS.
Poniżej tabela z najpopularniejszymi rozmiarami (pierwszy rozmiar to średnica otworu w feldze, drugi średnica piasty na samochodzie).
FELGA-PIASTA
57.1-54.1
67.1-58.1
70.1-67.1
74.1-72.6
76.1-59.1
ŚREDNICA-PIASTY
Pierścienie stosujemy gdy mamy luz pomiędzy felgą a piastą.
Średnica otworu centrującego (CENTRALNEGO)- średnica otworu, który przychodzi na kołnierz piasty w samochodzie. Czesto, wstawiany w felge jest plastikowy lub aluminiowy pierscien, ktory redukuje otwor centralny w feldze do potrzebnego nam rozmiaru w zaleznosci od srednicy kolnierza wystajacego z piasty. Kupujac felge do naszego samochodu musimy byc pewni, ze dana felga z zalozona przez nas opona bedzie do niego pasowac w 100%, a najlepiej, zeby dany typ kola byl dopuszczony przez producenta samochodu do montazu. Przede wszystkim kupiona przez nas felga musi miec rozstaw srub i srednice otworu centrujacego (dalej zwanego zamkiem) idealnie pasujace do naszego samochodu. Na zamku nie moze byc zadnego luzu, nie moze byc tez za ciasny. Jezeli na oczyszczona piaste w samochodzie nie mozemy zalozyc kola, lub musimy je przytrzymywac w powietrzu, zeby moc przykrecic sruby, znaczy to, ze bezwzglednie nie mozemy tego kola zalozyc na samochod. Nie mozemy powiekszyc zamka w feldze przy pomocy pilnika lub zalozyc kola mimo luzu. Glowne centrowanie kola na piascie odbywa sie wlasnie dzieki zamkowi w feldze. Caly ciezar samochodu, wszystkie sily scinajace sa przenoszone przez kolnierz na piascie. Sruby maja za zadanie tylko docisnac kolo do piasty i wraz z sila tarcia piasta-plaszczyzna mocowania felgi, przenosic naped z piasty na kolo. Zalozenie felgi, ktora nie jest scentrowana na zamku grozi zerwaniem srub i odpadnieciem kola.
NA POZOSTAŁYCH AUKCJACH INNE ROZMIARY
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
Strona "o mnie"Wszystkie aukcje
PARAGON FISKALNY
lub na życzenie FAKTURA VAT
Przesyłki są realizowane w dniu wpłaty następnego dnia , po otrzymaniu. w dni robocze , od pn. do pt. włącznie .
Zgodnie z regulaminem Allegro nie ma możliwości wycofania aukcji.
"Kup Teraz"-proszę się zastanowić przed zakupem !!!
Uwaga !!! Zdjęcie może być przykładowe, przedmiot może się nieco różnić wyglądeem , kolorem, może być innego producenta !!! Natomiast walory użytkowe są przynajmniej takie jak w opisie, lub lepsze !!!
zalecana jest przesyłka polecona która jest rejestrowana z numerem nadania
!"list ekonomiczny priorytetowy"!
!jest to forma wysyłki rejestrowana (książka nadawcza) bez numeru nadania i nie ma możliwości zgłoszenia reklamacji w razie zagubienia przesyłki na poczcie.