Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DAIHATSU-TOYOTA-MAZDA -SUZUKI-OPEL-HYUNDAI-NISAN

10-05-2014, 6:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 3.50 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 3.50 zł     
Użytkownik hurt-motoryzacji
numer aukcji: 4140306962
Miejscowość Bystra
Kupiono sztuk: 10    Zostało sztuk: 58    Licytowało: 2    Wyświetleń: 45   
Koniec: 10-05-2014 06:40:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

List  polecony gwarantuje, że pierścienie dojdą na czas i na miejsce.

nr KONTA 688[zasłonięte]000100[zasłonięte]00208[zasłonięte]001

TEL KONTAKTOWY

505[zasłonięte]085
18-26-81-214
 

EUROALBI

WITAM MAM DO ZAOFEROWANIA

NOWY ZESTAW MONTAŻOWY

PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE

LIKWIDUJĄCE LUZ MIĘDZY PIASTĄ

A FELGĄ TYPOWE ROZMIARY KAŻDY KOMPLET PIERSCIENI JEST ZAPAKOWANY W WORECZEK .


!!!Niemiecka jakość!!!


 Jeżeli chodzi o felgi aluminiowe. Tutaj spotkać można dwie sytuacje. Pierwsza z nich to taka, kiedy wielkość otworu centralnego felgi aluminiowej pasuje idealnie do piasty, a druga, spotykana na ogół, kiedy do montażu stosowane są tzw. pierścienie centrujące. Wykonywane z różnych materiałów, zwykle tworzywa sztucznego lub aluminium elementy służą do niwelacji różnicy otworu w feldze aluminiowej i średnicy piasty. Zestaw montażowy czyli pierścienie centrujące o ile są wymagane, oraz śruby lub nakrętki) do felg aluminiowych dobierany jest indywidualnie pod kątem samochodu i stanowi integralną część kupowanego kompletu felg.

                                                                           

PIASTA 
 54,1

-   DAIHATSU-TOYOTA-MAZDA-OPEL AGILA-SUZUKI-NISAN-HYUNDAI-  

FELGA

56,1-56,6-57,1-60,1-63,4-64,1-66,6-67,1-68,1-69,1-70,1-70,4-72,6-73,1-74,1-76,1

 Pierscienie wykonane z tworzywa ABS.

Poniżej tabela z najpopularniejszymi rozmiarami (pierwszy rozmiar to średnica otworu w feldze, drugi średnica piasty na samochodzie).

FELGA-PIASTA
 

57.1-54.1

67.1-58.1

70.1-57.1 73.1-70.1
57.1-56.1 67.1-59.1 70.1-58.1 73.1-71.6
60.1-54.1 67.1-60.1 70.1-59.1 74.1-54.1
60.1-56.1 67.1-63.4 70.1-60.1 74.1-56.1
60.1-56.6 67.1-64.1 70.1-63.4 74.1-56.6
60.1-57.1 67.1-65.1 70.1-64.1 74.1-57.1
60.1-58.1 67.1-66.1 70.1-65.1 74.1-58.1
60.1-59.1 68.1-54.1 70.1-66.1 74.1-59.1
63.4-54.1 68.1-56.1 70.1-66.6 74.1-60.1
63.4-56.1 68.1-56.6

70.1-67.1

74.1-63.4
63.4-56.6 68.1-57.1 72.6-54.1 74.1-64.1
63.4-57.1 68.1-58.1 72.6-56.1 74.1-65.1
63.4-58.1 68.1-59.1 72.6-56.6 74.1-66.1
63.4-59.1 68.1-60.1 72.6-57.1 74.1-66.6
63.4-60.1 68.1-63.4 72.6-58.1 74.1-67.1
64.1-54.1 68.1-64.1 72.6-59.1 74.1-70.1
64.1-56.1 68.1-65.1 72.6-60.1 74.1-71.6
64.1-56.6 68.1-66.1 72.6-63.4

74.1-72.6

64.1-57.1 68.1-66.6 72.6-64.1 76.1-54.1
64.1-58.1 69.1-54.1 72.6-65.1 76.1-56.1
64.1-59.1 69.1-56.1 72.6-66.1 76.1-56.6
64.1-60.1 69.1-56.6 72.6-67.1 76.1-57.1
66.6-54.1 69.1-57.1 72.6-70.1

 

76.1-58.1
66.6-56.1 69.1-58.1 73.1-54.1

76.1-59.1

66.6-56.6 69.1-59.1 73.1-56.1 76.1-60.1
66.6-57.1 69.1-60.1 73.1-56.6 76.1-63.4
66.6-58.1 69.1-63.4 73.1-57.1 76.1-64.1
66.6-59.1 69.1-64.1 73.1-58.1 76.1-65.1
66.6-60.1 69.1-65.1 73.1-59.1 76.1-66.1
66.6-63.4 69.1-66.1 73.1-60.1 76.1-66.6
66.6-64.1 69.1-66.6 73.1-63.4 76.1-67.1
67.1-54.1 69.1-67.1 73.1-64.1 76.1-70.1
67.1-56.1 70.1-54.1 73.1-66.1 76.1-71.6
67.1-56.6 70.1-56.1 73.1-66.6 76.1-72.6
67.1-57.1 70.1-56.6 73.1-67.1  

przekrój_felg_staloweji_BIG.png

ŚREDNICA-PIASTY

alfa romeo 58,00 ; 65,00
audi 57,00 ; 66,5
BMW 56,00 ; 57,00 ; 72,5 ; 74,00
Chevrolet 56,5 ; 70,00
Chrysler 57,0 ; 71,5
citroen 54,00 ; 58,00 ; 65,00 ; 67,00 ; 71,5 ; 7
dacia 60,00
daewoo 54,00 ; 56,5 ; 66,5 ; 69,00 ; 108,00
doge 67,00
fiat 56,5 ; 58,00 ; 60,00 ; 65,00 ; 71,5
ford 57,00 ; 63,3 ; 65,00 ; 67,00 ;  
honda 56,00 ; 64,00
hyundai 54,00 ; 67,00
jaguar 63,3 ; 74,00
jeep 71,5
kia 54,00 ; 56,00 ; 60,00 ; 67,00 ;
lada 58,00
lancia 58,00
land rower 63,3 ; 64,00
mazda 54,00; 60,00 ; 63,3 ; 67,00 ;
mcc-smart 57,00 ; 67,00
mercedes 66,5 ; 84,00 
mitsubishi 56,00 ; 67,00
nisan 59,00 ; 60,00 ; 66,00 ; 71,5 ; 
opel 54,00 ; 56,5 ; 65,00 ; 70,00 ; 71,5
peugeot 54,00 ; 58,00 ; 65,00 ; 71,5 ;
proton 56,00
renault 60,00 ; 71,5
rover 56,00 ; 64,00
saab 65,00
seat 57,00 ; 58,00
skoda 57,00 ; 58,00
ssngyong 107,5
subaru 54,00 ; 56,00 ; 59,00 ; 60,00
suzuki 54,00 ; 60,00
toyota 54,00 ; 60,00 ; 67,00
vauhall 56,5
volvo 63,3 ; 65,00 ; 67,00
vw 57,00 ; 65,00 ; 68,00

 

Pierścienie stosujemy gdy mamy luz pomiędzy felgą a piastą.

Średnica otworu centrującego (CENTRALNEGO)- średnica otworu, który przychodzi na kołnierz piasty w samochodzie. Czesto, wstawiany w felge jest plastikowy lub aluminiowy pierscien, ktory redukuje otwor centralny w feldze do potrzebnego nam rozmiaru w zaleznosci od srednicy kolnierza wystajacego z piasty.
Kupujac felge do naszego samochodu musimy byc pewni, ze dana felga z zalozona przez nas opona bedzie do niego pasowac w 100%, a najlepiej, zeby dany typ kola byl dopuszczony przez producenta samochodu do montazu. Przede wszystkim kupiona przez nas felga musi miec rozstaw srub i srednice otworu centrujacego (dalej zwanego zamkiem) idealnie pasujace do naszego samochodu. Na zamku nie moze byc zadnego luzu, nie moze byc tez za ciasny. Jezeli na oczyszczona piaste w samochodzie nie mozemy zalozyc kola, lub musimy je przytrzymywac w powietrzu, zeby moc przykrecic sruby, znaczy to, ze bezwzglednie nie mozemy tego kola zalozyc na samochod. Nie mozemy powiekszyc zamka w feldze przy pomocy pilnika lub zalozyc kola mimo luzu. Glowne centrowanie kola na piascie odbywa sie wlasnie dzieki zamkowi w feldze. Caly ciezar samochodu, wszystkie sily scinajace sa przenoszone przez kolnierz na piascie. Sruby maja za zadanie tylko docisnac kolo do piasty i wraz z sila tarcia piasta-plaszczyzna mocowania felgi, przenosic naped z piasty na kolo. Zalozenie felgi, ktora nie jest scentrowana na zamku grozi zerwaniem srub i odpadnieciem kola.

NA POZOSTAŁYCH AUKCJACH INNE ROZMIARY

Pierścienie centrujące ABS poljamid butadien akrylonitryl włókno węglowe pełny kołnierz

Co daje zastosowanie pierścienia centrującego redukującego luz między piastą a felgą

1. Likwiduje luz pomiędzy piastą, a otworem w feldze przez co felga jest montowana centralnie.
2. Osadzone koła powinno być centralnie na piaście ,co zapobiega drganiu i biciu kierownicy podczas jazdy
3. Likwiduje drgania kierownicy szczególnie przy prędkościach rzędu 70-150km/h
4. Niezbędny do prawidłowego montażu felgi aluminiowej i stalowej w samochodzie
5. Zapobiegnie drganiom szybkiemu zużyciu zawieszenia i układu kierowniczego .

Przy wybraniu opcji "list ekonomiczny priorytetowy" firma nie ponosi odpowiedzialności za czas dostawy który jest wydłużony i niedostarczenie przesyłki przez pocztę polską - jest to forma wysyłki nierejestrowana i nie ma możliwości zgłoszenia reklamacji w razie zagubienia przesyłki.
Wybierając przesyłkę tego typu, bierzesz na siebie ryzyko i odpowiedzialność w razie jej zagubienia dlatego zalecana jest przesyłka polecona która jest rejestrowana.


Komentarze