WITAM
MAM DO ZAOFEROWANIA NOWE PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE REDUKUJĄCE LUZ MIĘDZY PIASTĄ A FELGĄ KAŻDY KOMPLET PIERŚCIENI JEST ZAPAKOWANY W WORECZEK .TEL KONTAKTOWY 505[zasłonięte]08518-26-81-214
Pierścienie -
(Hub Centric Rings )- piasty są wykorzystywane do zapewnienia, że felgi aluminiowe są prawidłowo wyśrodkowane na piaście pojazdu.
To jest bardzo ważne, aby upewnić się, że felgi aluminiowe są wyśrodkowane
Jest bardzo niebezpieczne używanie felg aluminiowych, które nie posiadają właściwych pierscieni (Hub rings)
(Hub Centric Rings )
FELGA / PIASTA
- 56,1 / 54,1 TOYOTA , MAZDA,SUZUKI- 56,6 / 54,1 TOYOTA , MAZDA,SUZUKI
- 57,1 / 54,1 TOYOTA , MAZDA,SUZUKI
- 60,1 / 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 60,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 60,1 / 56,6 OPEL, DAWOO
- 60,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 60,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
-60,1 / 59,1 NISAN
- 63,4 / 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 63,4 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 63,4 / 56,6 OPEL, DAEWOO
- 63,4 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 63,4 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 63,4 / 59,1 NISSAN
- 63,4 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS
- 64,1 / 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 64,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 64,1 / 56,6 OPEL, DAEWOO
- 64,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 64,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 64,1 / 59,1 NISSAN
- 64,1 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS
- 65,1 / 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 65,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 65,1 / 56,6 OPEL, DAEWOO
- 65,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 65,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 65,1 / 59,1 NISSAN
- 65,1 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS- 65,1 / 63,4 FORD
- 66,6 / 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 66,6 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPR
- 66,6 / 56,6 OPEL, DAEWOO
- 66,6/ 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 66,6 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 66,6 / 59,1 NISSAN
- 66,6 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS
- 66,6 / 63,4 FORD
- 66,6 / 64,1 HONDA, ROVER, A CURA
- 67,1 / 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 67,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPR
- 67,1 / 56,6 OPEL, DAEWOO
- 67,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 67,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 67,1 / 59,1 NISSAN
- 67,1 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS
- 67,1 / 63,4 FORD
- 67,1 / 64,1 HONDA, ROVER, A CURA
- 67,1 / 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT
- 68,1 / 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 68,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 68,1 / 56,6 OPEL, DAEWOO
- 68,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 68,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 68,1 / 59,1 NISSAN
- 68,1 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS
- 68,1 / 63,4 FORD
- 68,1 / 64,1 HONDA, ROVER, A CURA
- 69,1 / 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 69,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 69,1 / 56,6 OPEL, DAEWOO
- 69,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 69,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 69,1 / 59,1 NISSAN
- 69,1 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS
- 69,1 / 63,4 FORD
- 69,1 / 64,1 HONDA, ROVER, A CURA
- 70,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 70,1 / 56,6 OPEL, DAEWOO
- 70,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 70,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 70,1 / 59,1 NISSAN
- 70,1 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUSS
- 70,1 / 63,4 FORD
- 70,1 / 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT
- 70,1 / 66,1 NISSAN, INFINITII
- 70,1 / 67,1 HYUNDAI, MAZDA
- 70,4 / 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 70,4 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 70,4 / 56,6 OPEL, DAEWOO
- 70,4 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 70,4 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 70,4 / 59,1 NISSAN
- 70,4 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUSS
- 70,4 / 63,4 FORD
- 70,4 / 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT
- 70,4 / 66,1 NISSAN, INFINITII
- 70,4 / 67,1 HYUNDAI, MAZDA
- 72,6 / 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 72,6 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 72,6 / 56,6 OPEL, DAEWOO
- 72,6 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 72,6 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 72,6 / 59,1 NISSAN
- 72,6 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS
- 72,6 / 63,4 FORD
- 72,6 / 64,1 HONDA, ROVER, A CURA
- 72,6 / 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT
- 72,6 / 66,1 NISSAN, INFITI
- 72,6 / 67,1 HYUNDAI, MAZDA, MITSUBISHI
-72,6 / 70,1CITROEN FIAT
- 73,1 / 54,1 TOYOTA
- 73,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 73,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 73,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 73,1 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS
- 73,1 / 63,4 FORD
- 73,1 / 64,1 HONDA, ROVER, A CURA
- 73,1 / 66,1 NISSAN, INFINITI
- 73,1 / 66,6 MERCEDES
- 73,1 / 67,1 HYUNDAI, MAZDA, MITSUBISHI
-73,1 / 70,1 CITROEN
-73,1 / 71,6 CHRYSLER, JEP CHEROKEE
- 74,1 / 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 74,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 74,1 / 56,6 OPEL, DAEW
- 74,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 74,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 74,1 / 59,1 NISSAN
- 74,1 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS
- 74,1 / 63,4 FORD
- 74,1 / 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT
- 74,1 / 66,1 NISSAN, INFINITI
- 74,1 / 67,1 HYUNDAI, MAZDA, MITSUBISHI
- 74,1 / 70,1 CITROEN
- 74,1 / 71,6 CHRYSLER, JEP CHEROKEE
- 74,1 / 72,6 BMW
- 76,1 / 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 76,1 / 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 76,1 / 56,6 OPEL, DAEWOO
- 76,1 / 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 76,1 / 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 76,1 / 59,1 NISSAN
- 76,1 / 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS
- 76,1 / 63,4 FORD
- 76,1 / 64,1 HONDA, ROVER, A CURA
- 76,1 / 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT
- 76,1 / 66,1 NISSAN, INFINITI
- 76,1 / 66,6 MERCEDES
- 76,1 / 67,1 HYUNDAI, MAZDA, MITSUBISHI
- 76,1 / 71,6 CHRYSLER, JEP CHEROKEE
- 76,1 / 72,6 BMW
- 76,1 / 74,1 BMW
Pierścienie AUTO TUNING
Pierścienie stosujemy gdy mamy luz pomiędzy felgą a piastą.
Średnica otworu centrującego (CENTRALNEGO)- średnica otworu, który przychodzi na kołnierz piasty w samochodzie. Czesto, wstawiany w felge jest plastikowy lub aluminiowy pierscien, ktory redukuje otwor centralny w feldze do potrzebnego nam rozmiaru w zaleznosci od srednicy kolnierza wystajacego z piasty. Kupujac felge do naszego samochodu musimy byc pewni, ze dana felga z zalozona przez nas opona bedzie do niego pasowac w 100%, a najlepiej, zeby dany typ kola byl dopuszczony przez producenta samochodu do montazu. Przede wszystkim kupiona przez nas felga musi miec rozstaw srub i srednice otworu centrujacego (dalej zwanego zamkiem) idealnie pasujace do naszego samochodu. Na zamku nie moze byc zadnego luzu, nie moze byc tez za ciasny. Jezeli na oczyszczona piaste w samochodzie nie mozemy zalozyc kola, lub musimy je przytrzymywac w powietrzu, zeby moc przykrecic sruby, znaczy to, ze bezwzglednie nie mozemy tego kola zalozyc na samochod. Nie mozemy powiekszyc zamka w feldze przy pomocy pilnika lub zalozyc kola mimo luzu. Glowne centrowanie kola na piascie odbywa sie wlasnie dzieki zamkowi w feldze. Caly ciezar samochodu, wszystkie sily scinajace sa przenoszone przez kolnierz na piascie. Sruby maja za zadanie tylko docisnac kolo do piasty i wraz z sila tarcia piasta-plaszczyzna mocowania felgi, przenosic naped z piasty na kolo. Zalozenie felgi, ktora nie jest scentrowana na zamku grozi zerwaniem srub i odpadnieciem kola.
NA POZOSTAŁYCH AUKCJACH INNE ROZMIARY
CENA ZA 1 SZT 3,75zł
UWAGA!
zalecana jest przesyłka polecona która jest rejestrowana
List polecony gwarantuje, że przesyłka będzie dostarczona na czas i na miejsce.
Zamawiając !"list ekonomiczny priorytetowy"!
Wysyłka zwykłym listem na ryzyko kupującego proszę się zastanowićnad formą wysyłki
Przy wybraniu opcji "list ekonomiczny priorytetowy" firma nie ponosi odpowiedzialności za czas dostawy który jest wydłużony i niedostarczenie przesyłki przez pocztę polską - jest to forma wysyłki nierejestrowana i nie ma możliwości zgłoszenia reklamacji w razie zagubienia przesyłki. Wybierając przesyłkę tego typu, bierzesz na siebie ryzyko i odpowiedzialność w razie jej zagubienia dlatego zalecana jest przesyłka polecona która jest rejestrowana.
Zobacz nasze pozostałe aukcje: