Kabel diagnostyczny Renault DDT2000 K-LINE bez CAN we wtyku OBD2
Renault Nissan Dacia.
Obsługiwane modele:
RENAULT: Twingo, Clio, Modus, Megane, Scenic, Megane II, Laguna, Laguna II, Avantime, Safrane, VelStatis, Espace IV, Master, Kangoo, W61, Traffic, Mascott
NISSAN: March Micra, Primera, Almera
DACIA: Logan, Nova
Interfejs jest alternatywą dla urządzenia serwisowego CAN CLIP.
Oba urządzenia posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę marki Renault. Dzięki temu interfejsowi można z komputera PC / laptopa uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer z portem
USB
Przy pomocy tego interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie komunikujące się po linii K, dzięki temu można bardzo wykryć usterkę, dzięki programowi DDT2000 można:
kasować kody usterek (AIRBAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.)
kasować inspekcje olejową zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, Long Life.
Podglądać i rejestrować bieżące parametry samochodu: silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje dawek paliwa, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.)
adaptować i korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, dawkę wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR,
kodować piloty.
W przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest:
- odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC)
- odczytyw zarejestrowanych kodów błędów (DTC)
- kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL)
- możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy (logi)
- diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice, zawory,
- dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej,
- prędkość obrotowa silnika (RPM)
- obciążenie (Calculated Load Value)
- temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature)
- status układu paliwowego (Fuel System Status)
- prędkość pojazdu (Vehicle Speed)
- krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim)
- długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim)
- podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure)
- kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance)
- temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature)
- przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate)
- położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position)
- wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims)
- ciśnienie paliwa (Fuel Pressure)
- sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym.
- pomiary parametrów pojazdu(logi)
Korekcja niektórych wartości w pamięci sterownika np. dawki paliwa do rozruchu lub podniesienie obrotów biegu jałowego w przypadku wibracji lub nierównomiernej pracy. Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej.
Podstawowe funkcje interfejsu: Elektronika silnika ( w tym diagnoza elementów wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja wtrysku, regulacja dawki wtrysku, uchylenie % EGR, sprawdzenie ciśnienie doładowania, sprawności regulacji doładowania, możliwość oceny stanu technicznego turbiny, silnika, 1. Elektronika Silnika 2. System ABS 3. Poduszki powietrzne SRS 4. Immobiliser - dopasowywanie nowych kluczyków 5. Centralny zamek, alarm - fabryczne 6. Skrzynia biegów automatyczna 7. Liczniki i wskaźniki - komputer ECU 8. Radio, system nawigacji, telewizja 9. System dodatkowego ogrzewania (typu webasto lub inne) 10. Klimatyzacja 11. System pomocy przy parkowaniu 12. Regulacja zasięgu świateł (xenony) 13. Szyberdach itd.
Zawartość sprzedawanego zestawu:
1. Interfejs USB DDT2000 z 2 liniami K - KKL (bez CAN) we wtyku OBD2 2. Płyta CD ze sterownikami i instrukcją instalacji oraz PROGRAMEM.
Na płycie także instrukcje jak: zainstalować i skonfigurować interfejs pod win XP, Vista, 7 w formacie PDF oraz AVI VIDEO, instrukcja kasowania inspekcji za pomocą DDT2000, Instrukcja kodowania czujników ciśnienia, instrukcja kasowania błędów, instrukcja zmiany języka wyświetlacza, krótki kurs uruchomienia programu DDT2000, kody błędów wraz z objaśnieniem po POLSKU
|