Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Daewoo Nubira II

28-06-2012, 0:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 500 zł     
Użytkownik Grzegorz_Walczak
numer aukcji: 2413743092
Miejscowość Pruszków
Wyświetleń: 297   
Koniec: 17-06-2012 12:12:22
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Daewoo Nubira II. Rok produkcji 2000. Pierwsza rejestracja 02.2001 r. Przebieg 147436 km. Drugi właściciel. Karta pojazdu, dwa komplety kluczyków, dwa komplety kół z oponami. W aucie wymienione były drzwi od kierowcy, przedni błotnik od strony pasażera i lampa przednia. Uszkodzony części tj. błotnik i lampa do obejrzenia. Na przedniej szybie odprysk od kamienia – zabezpieczony. Wszystkie szyby oryginalne. Silnik zalany olejem syntetycznym 5W40. Poj. 1998 cm3, 133KM. Do setki katalogowo 9 sek. Wersja CDX: ABS, dwie poduszki, elektryczne szyby, lusterka, podgrzewane lusterka i tylna szyba, klimatronik, radio Cd mp3.

 

W aucie wymieniałem wszystko na bieżąco.

 

1. Przegląd po zakupie: klocki tył i żarówka (41600 kkm).

 

2. Przegląd OT 45000 kkm: pasek rozrządu, filtr paliwa, filtr powietrza, olej Mobil 1, płyn hamulcowy, świece, filtr oleju, pasek alternatora, filtr klimy, płyn chłodniczy.

 

3. Przegląd OT 60000 kkm: świece, kable WN, komplet filtrów (4), olej.

 

4. Przegląd OT 70000 kkm: tarcze hamulcowe przód + klocki, tarczobębny + klocki, linki hamulca ręcznego, filtry (4), olej, uzupełniono płyn chłodniczy.

 

5. Przegląd OT 80000 kkm: filtry (4), olej, świece, naprawa oświetlenia bagażnika.

 

6. Przegląd OT 90000 kkm: amortyzatory Kayaba przód i tył, sprężyny Kilen przód i tył, filtry (4), łączniki stabilizatora przód i tył, olej, olej w skrzyni biegów Mobil SHC 75W-90, oringi pod dekiel, uszczelka pod dekiel, płyn hamulcowy, wymiana łożysk przód, tuleje wahacza, przewody WN, wycieraczki, poduszki stabilizatora przód i tył, pasek, pasek rozrządu, rolki, napinacz, pompa wody, tłumik końcowy, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy.

 

7. Przegląd OT 100000: filtry (4), olej, wycieraczki, łożysko lewe przednie, wymiana wężyka odmy, przesmarowanie krzyżaka.

 

8. Przegląd OT 110000: olej, filtry (4), wycieraczki, łączniki stabilizatora przód i tył, tuleje wahacza wzmocnione, gumy stabilizatorów, wymiana krzyżaka, zbieżność.

 

9. Przegląd OT 120000: olej, filtry (4), łącznik stabilizatora prawy przód, tarcze kotwiczne, szczęki, tarczobębny, klocki tył, wycieraczki, linki ręcznego, płyn chłodniczy.

 

10. Przegląd OT 130000: olej, filtry (4), łączniki stabilizatora przód i tył, dwa łożyska McPersona, płyn hamulcowy, przewody hamulcowe tył w miedzi oraz elastyczne, wyjęto przegrodę z baku bo hałasowała. W dniu 01.04.2011 r. ozonowanie klimy, łożysko McPersona, regulacja hamulca ręcznego.

 

11. Przy 134 kkm: pompa wody, pasek rozrządu, rolki prowadzące, napinacz, wentylator pomocniczy, termostat z obudową, płyn hamulcowy.

 

12. Przegląd 140000: olej, filtry (4), klocki przód, tuleje, sworzeń wahacza prawy. W dniu 29.10.2011 r. wymiana tylnego zacisku hamulcowego, płyn hamulcowy, regulacja hamulca ręcznego. W dniu 24.02.2012 r.(144800): żarówka, końcówka drążka, świece, łożysko McPersona (wymiana na gwarancji), termostat (wymiana na gwarancji), dolewka płynu chłodniczego, tłumik środkowy, rura przednia.

 

13. Przy 147291 kkm: sworzeń, poduszka stabilizatora, wybebeszono katalizator i wspawano rurkę do środka katalizatora, wentylator główny, serwis klimy (dobito czynnik), łożysko McPersona,

 

Chyba 4 lata temu (nie zapisałem i nie pamiętam dokładnie) wymieniłem także chłodnicę klimy i parownik.

 

Do zrobienia na już: wymiana baku paliwa, wycięcie zużytego katalizatora i wstawienie tłumika w jego miejsce. Przy wymianie baku trzeba wymienić również kompletny pływak.

 

Przepalona dioda w panelu klimatronika. Zaprawki.

 

Do zrobienia zamek klapy bagażnika. W czasie deszczu świeci się kontrolka otwarcia klapy, chyba jakieś zwarcie się robi.

 

Komplet dokumentów.

Faktury poprzedniej właścicielki.

Książka serwisowa poprzedniej właścicielki.

Dokumentacja dot. alarmu.

Zapłata za auto po uprzednim jego obejrzeniu.

Zastrzegam sobie wcześniejszego zakończenia aukcji, gdyż auto jest wystawione również na innych serwisach ogłszeniowych