Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

D-Rad R 0/5 1928

24-01-2012, 9:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 10 300 zł     
Użytkownik bori-64
numer aukcji: 2057320057
Miejscowość Zakrzewo
Licytowało: 10    Wyświetleń: 2321   
Koniec: 20-01-2012 08:10:58
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedam motocykl D-Rad R0/5, 500 cm3, rocznik 1928. Motocykl jest po częściowej renowacji, jeżdżący. Silnik po remoncie, pali od pierwszego "kopnięcia", posiada profesjonalnie zregenerowany iskrownik oraz gaźnik. Brakuje mechanizmu tylnego hamulca, bagażnik pochodzi prawdopodobnie od innego pojazdu. Koła na zdjęciu nieoryginalne, posiadam jednak obie oryginalne felgi i piasty. Motocykl jest bez dokumentów, do zarejestrowania wyłącznie jako zabytek. Ewentualne pytania proszę kierować do mnie mailem



Dodano 2[zasłonięte]012-01 20:47
W związku z powtarzającymi się pytaniami i w celu uniknięcia ewentualnych nieporozumień podaję kilka dodatkowych informacji: Motocykl kupiłem ponad 10 lat temu jako model R 0/5 , ale był on wtedy w znacznym stopniu niekompletny. Większość brakujących części dokompletowywałem sukcesywnie przez kolejne lata. Nie daję 100% gwarancji, że *wszystkie* elementy pochodzą z modelu R0/5, a nie z R0/4 lub R0/6 (niektóre były wręcz identyczne). Osprzęt kierownicy to (poza "klamką" sprzęgła) współczesne repliki, ale nie różniące się od oryginałów. Repliką (niedokończoną) jest też przednia lampa. Poza bagażnikiem najprawdopodobniej nieoryginalne również siodło. Remont silnika obejmował honowanie cylindra, dorobienie tłoka z pierścieniami, regenerację łożysk wału i doszlifowanie zaworów/gniazd zaworowych W motocyklu wciąż brakuje pewnych elementów, sprzedaję go jako pojazd do dokończenia renowacji! W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę śmiało pytać o wszystko drogą mailową!
Dodano 2[zasłonięte]012-01 13:14
Wszystkim, którzy najpierw wytykają mi, że "siodło wygląda jak od SHL-ki" a "zbiornik paliwa jak od modelu R0/4", poczym pytają "no to za ile 'od ręki'" odpowiadam: Po pierwsze - TAK, WIEM O TYM! I od samego początku jasno i wyraźnie zaznaczam, że motocykl nie jest ani w 100% kompletny, ani w 100% oryginalny (gdyby było inaczej, to zostałby tu wystawiony za zupełnie inną cenę). Po drugie - nie kończę aukcji przed czasem ani nie sprzedaję w opcji "kup teraz", proszę zatem szanować swój i mój czas! Jeśli masz jakiekolwiek *merytoryczne* pytania lub wątpliwości dotyczące motocykla i jego historii, to śmiało pytaj - nie jestem zawodowym "handlarzem" i jako sprzedającemu bardzo zależy mi na uczciwym przedstawieniu stanu faktycznego!