Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

D2 RS1 rozdzielacz grup rozgałęźnik system RS1

19-03-2015, 8:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 19.99 zł     
Użytkownik uni-trade
numer aukcji: 5100339873
Miejscowość Mysłowice
Zostało sztuk: 50    Wyświetleń: 20   
Koniec: 19-03-2015 08:06:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

INFORMACJE
OPIS PRODUKTU

D2 rozdzielacz grup rozgałęziacz do systemu RS-1

 

Oferowany rozdzielacz grup D2 pozwala na podział sterowania na dwie podgrupy w systemie grupowym. Daje to możliwość zarządzania całym budynkiem przy użyciu tylko jednego wyłącznika centralnego i kontrolę nad pomieszczeniami lub piętrami z użyciem wyłączników centralnych. Przy użyciu wyłączników indywidualnych istnieje możliwość sterowania poszczególnymi roletami. Urządzenie używane jest do współpracy z przewodowymi sterownikami rolet RS-1WD (dostępne na naszej innej aukcji) i przeznaczone do montażu podtynkowego. Produkt polski, biorąc udział w naszych aukcjach, kupują Państwo towar prosto od producenta z dwuletnią gwarancją!


 

 

Kupując ten produkt, w zestawie otrzymają Państwo instrukcję montażu/obsługi.

 

UWAGA!

W razie dodatkowych pytań zachęcamy Państwa serdecznie do kontaktu, mail:[zasłonięte]@uni-tec.pl




 

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU PROSTO OD PRODUCENTA!

 

Firma Uni-Trade istnieje na rynku już 2004 roku i od początku swojej działalności, z roku na rok, sukcesywnie rozszerzamy naszą ofertę o nowe produkty i technologie. Oferujemy szereg produktów związanych z car – audio, w tym interfejsy do nawigacji i radioodbiorników samochodowych różnych producentów.

Zajmujemy się także produkcją niezbędnego okablowania potrzebnego do montażu nawigacji i urządzeń elektronicznych w samochodach różnych marek.

Tworzymy i dostarczamy rozwiązania w dziedzinie specjalistycznych akcesoriów i urządzeń elektronicznych oraz multimedialnych.

Oferujemy Państwu także usługi w zakresie projektowania układów i obwodów elektronicznych, montażu elementów elektronicznych, jak również tworzenia oprogramowania systemów wbudowanych.

Wszystkie nasze produkty są nowe i wytwarzane z najwyższej jakości materiałów, co zapewnia długotrwałe i komfortowe użytkowanie naszego towaru. Na nasz asortyment udzielamy dwuletniej gwarancji.

Jeśli nie znajdą Państwo na naszych aukcjach interesującego Państwa sprzętu, prosimy o kontakt na adres: [zasłonięte]@uni-trade.pl

Dziękujemy za zainteresowanie asortymentem naszej firmy! Po dokonaniu zakupów prosimy o skorzystanie z Formularza Opcji Dostawy, aby poinformować nas o adresie, na który mamy wysłać towar oraz o formie płatności, jaką Państwo wybrali. Jeśli zakupili Państwo więcej przedmiotów, prosimy o kontakt w sprawie łącznych kosztów przesyłki. Honorowaną przez naszą firmę formą płatnością jest przelew (przedpłata na konto). Dokonując płatności przelewem prosimy o podanie w tytule przelewu przede wszystkim nicku z Allegro. Brak takiej informacji może znacznie wydłużyć proces realizacji sprzedaży zakupionego przez Państwa towaru. Na płatność oczekujemy 10 dni roboczych. Przekroczenie tego terminu jest równoznaczne z rezygnacją z zakupu i anulowaniem transakcji. 

Przesyłka następuje w przeciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie, w dni robocze od poniedziałku do piątku. Z doświadczenia wiemy, iż księgowanie może trwać od 3 do 7 dni roboczych, w zależności od banku. Paczki wysyłamy tylko i wyłącznie jako listy polecone priorytetowe. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone i jako sprzedawca ponosimy odpowiedzialność za straty i uszkodzenia w transporcie (patrz: zakładka Reklamacje i zwroty). Zastrzegamy jednak, iż nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie paczki w terminie przez Pocztę Polską.

Jeśli po zakupie nie otrzymają Państwo informacji mailowej od naszej firmy, prosimy o sprawdzenie folderu z niechcianą pocztą, czyli SPAMem. Niestety, nie mamy wpływu na to, w jaki sposób Państwa skrzynka mailowa segreguje wiadomości przychodzące. Na wszystkie nasze produkty udzielamy dwuletniej gwarancji, która liczy się od momentu wystawienia dowodu zakupu. Docelowym dokumentem sprzedaży jest paragon – jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę, proszę przesłać do nas taką informację za pomocą Formularza Opcji Dostawy lub ewentualnie proszę wysłać dodatkową wiadomość na nasz adres mailowy (patrz: zakładka Kontakt).

Jeśli będą Państwo zadowoleni z naszych produktów i finalizacji transakcji, będziemy bardzo wdzięczni za pozytywny komentarz. Proszę pamiętać, że to Kupujący jako pierwszy wystawia komentarz. Gdyby wystąpiły jakiekolwiek problemy związane z naszymi produktami, wysyłką, czy też finalizacją transakcji, prosimy o kontakt. Uprzejmie prosimy o niewystawianie negatywnych komentarzy pochopnie, ponieważ każdy problem można rozwiązać.

UWAGA!! Jesteśmy producentem i nie posiadamy oddziału sprzedaży detalicznej, a w związku z tym, nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionych towarów w siedzibie naszej firmy!!

Na wszystkie nasze produkty udzielamy dwuletniej gwarancji, która liczy się od momentu wystawienia dowodu zakupu. Dodatkowo, mogą Państwo w ciągu 30 dni zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny, pod warunkiem, iż nie będzie on nosił śladów użytkowania, a jego oryginalne opakowanie nie będzie naruszone.

W przypadku wystąpienia problemów z towarem, prosimy o kontakt mailowy. Podstawą reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu, który należy dołączyć do zwracanego nam towaru. Paczkę należy przesłać na adres naszej firmy, podany w zakładce „Kontakt”. Koszty przesyłki pokrywa kupujący.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń z winy producenta, otrzymają Państwo nowy towar, a koszty przesyłki pokryje Sprzedawca lub zwrot kosztów zakupu łącznie z opłaconymi kosztami przesyłki. W przypadku, gdy towar będzie uszkodzony nie z winy producenta, zastrzegamy sobie prawo do zakwestionowania roszczenia reklamacyjnego.

Istnieje również możliwość uszkodzenia towaru w transporcie. W takiej sytuacji prosimy o spisanie protokołu w obecności kuriera oraz zrobienie zdjęć zniszczeń.

Jeśli Poczta Polska zgubi przesyłkę, również istnieje możliwość zwrotu kosztów zakupu towaru, ale dopiero wtedy, gdy Poczta Polska uzna reklamację nadawcy i zwróci koszty za nią.

W przypadku uznania Państwa reklamacji, informujemy, iż zwrot gotówki może nastąpić jedynie na konto bankowe podane w wiadomości mailowej! Ponadto, wszelkie zwroty są realizowane dopiero w momencie uznania anulowania transakcji przez serwis Allegro.

UWAGA!! Nie przyjmujemy paczek zwrotnych wysyłanych za pobraniem!!