Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DŹWIĘK W RELACJACH SPOŁECZNYCH - ks. Andrzej Zwoli

07-07-2015, 7:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 55.46 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 5248426050
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 8   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art203967
Dźwięk W Relacjach Społecznych - ks. Andrzej Zwoliński [KSIĄŻKA]
KSIĄŻKA
autor:
Ks. Andrzej Zwoliński
rok wydania:
2004
wydanie:
pierwsze
Opis

Ze wszystkich bodźców docierających do człowieka dźwięk wydaje się być najmniej poddawany analizie i refleksji, chociaż zakres i siła jego wpływu jest ogromna. Z wielu odmian współczesnej muzyki rock, haevy metal, techno, hip hop, rap, folk i inne znalazły szerokie rzesze odbiorców i miały ogromny wpływ na kształt kultury. Muzyka służyła i służy religii, była wykorzystywana przez polityków i ideologów, stawała się masowym towarem, środkiem terapeutycznym, prowadziła ku medytacjom i wiodła armie na wojny. Muzyk był rzemieślnikiem i idolem, nauczycielem i prorokiem, przewodził tańcom, ilustrował obrazy teatralne i filmowe, leczył, służył słowom wzmacniając ich siłę, bawił i dodawał otuchy. Publikacja przedstawia w zarysie najważniejsze miejsca społecznej obecności dźwięku we współczesnym świecie. W przystępny, podręcznikowy sposób przybliża socjologię, psychologię i teologię muzyki, a nade wszystko jest pomocą w rozglądnięciu się przeciętnego odbiorcy w świecie dźwięków, by korzystać z niego rozsądnie i z pożytkiem.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
miękka
ilość stron:
484
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]31832
ISBN:
83-7318-322-1
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.