FAQ - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Czy Państwa przesyłki są ubezpieczone?
Tak , każda nasza przesyłka jest rejestrowana i ubezpieczona. W razie jej zaginięcia składamy reklamację na poczcie. Procedury reklamacyjne znajdziecie Państwo na stronie Poczty Polskiej www.poczta-polska.pl .
W czym wysyłają Państwo towar?
Towar wysyłamy jako listy polecone w kopercie bąbelkowej / do 2 kg/ lub w kartonach jako paczki /powyżej 2 kg/
Czy przesyłki wysyłacie Państwo dopiero po zakończeniu aukcji?
NIE. Towar wysyłamy od razu do Ciebie jak tylko otrzymamy Twoją wpłatę.
Czy za towar wpłacam dopiero po zakończeniu aukcji ?
NIE. Wpłaty dokonujesz od razu po kliknięciu KUP TERAZ i po podaniu kolorów.
Co się dzieje w sytuacji gdy wpłacę przez Pocztę Polską lub inny punkt wpłat i nie podam swojego nicku w tytule ?
Jeśli będzie podane nazwisko we wpłacie takie samo jak w allegro to nic się wtedy nie dzieje . Jesteśmy wtedy w stanie wpłatę zidentyfikować.
Jeśli jednak PP lub punkt wpłat przeleje nam pieniążki bez podania nazwiska tylko podając "wpłata za zakupy allegro " wtedy nie jesteśmy w stanie wpłaty zidentyfikować. CZEKAMY NA PAŃSTWA UPOMNIENIE SIĘ O TOWAR!!! tym samym transakcja trwa o wiele dłużej , oczywiście nie z naszej winy . Dlatego tak bardzo ważne jest podawanie swojego nicku w tytule wpłaty nic więcej nie trzeba na w tytule przelewy,wpłaty podawać !
Jeżeli kupię kilka rzeczy na różnych Państwa aukcjach za przesyłkę zapłacę raz?
TAK. Kupujesz kilka rzeczy na naszych aukcjach? Wszystko pakujemy w jedną paczkę i za wysyłkę płacisz tylko raz. Zapraszamy do łączenia zakupów z naszym drugim kontem reactivee.
Czy towar jest identyczny jak na zdjęciu?
TAK. Nie retuszujemy zdjęć.
Jedynie kolor może się nieznacznie różnić – wszystko zależy od ustawień Twojego monitora.
Czy muszę czekać do zakończenia aukcji żeby podać wybrane kolory ?
NIE. Wybór kolorów trzeba podać od razu po kliknięciu KUP TERAZ.
Co zrobić po dokonaniu zakupu?
Najważniejsze potwierdź kolory!
Proszę przeczytać wiadomość od sprzedającego w której zamieściliśmy wszystkie informacje potrzebne do finalizacji transakcji.(wiadomość od sprzedającego znajduje się na dole e-maila, który otrzymujesz od Allegro - o temacie "Kupiłeś przedmiot poprzez Kup Teraz...")
Chciałbym otrzymać przesyłkę na inny adres niż ten podany w Allegro
Nie ma problemu - jedynym warunkiem jest podanie adresu wysyłki poprzez odnośnik zamieszczony w wiadomości od sprzedającego.
Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak. Standardowo do każdej przesyłki jest dołączony paragon fiskalny. Aby otrzymać fakturę kliknij link zamieszczony w wiadomości od sprzedającego. Podaj wszelkie dane do faktury. Wylicytowana kwota jest kwotą brutto, doliczona zostanie tylko określona w aukcji opłata za przesyłkę.
Kiedy mogę spodziewać się dostawy zamówionego towaru?
Przesyłki nadajemy zazwyczaj w następnym dniu roboczym po dotarciu należności na nasze konto, lub po wpłynięciu prośby o wysyłkę za pobraniem. Poczta Polska dostarcza przesyłki ekonomiczne w ciągu 4-5 dni roboczych, natomiast przesyłki priorytetowe w ciągu 2-3 dni roboczych.
Wpłaciłem już dawno - a towaru nie otrzymałem, nie dostałem żadnego maila potwierdzającego, że moja wpłata doszła.
NIE WYSYŁAMY emaili że wpłata weszła na konto i przesyłka została nadana.
Jeśli dawno termu wpłaciłeś pieniążki a przesyłki nadal nie ma skontaktuj się z nami podając swój nick.
Minęło już kilka dni a przesyłki dalej nie ma
Po pierwsze zapytaj na swojej poczcie - niestety zdarza się dość częst, że przesyłka właśnie na poczcie cze na odebranie, a w skrzynce nie ma awizo. Jeśli na poczcie przesyłki nie ma - prosimy nas poinformować. Złożymy na poczcie reklamację. Niestety, musimy poczekać do zakończenia procedury reklamacyjnej (reklamację składa się po 14 dniach od nadania), procedura trwa około 30 dni. Z reguły udaje się jednak nam skrócić ten okres do kilkunastu dni.
Otrzymaliście ode mnie wpłatę, dlaczego nie wystawiacie komentarza, przecież wpłacając na konto wywiązałem się z transakcji?
Transakcja nie kończy się wpłatą na konto - trzeba towar jeszcze wysłać, kupujący musi go sprawdzić i potwierdzić że otrzymał to co zamawiał. Pozytywny komentarz od kupującego jest potwierdzeniem dla nas że wszystko zostało przeprowadzone prawidłowo i klient jest zadowolony - wtedy wystawiamy komentarz (robimy to zbiorczo - raz na kilka, kilkanaście dni)
Jeśli coś z przesyłką jest nie tak - nie wystawiaj od razu negatywnego czy neutralnego komentarza - skontaktuj się z nami - na pewno wszystko zostanie wyjaśnione i poprawione jeśli tylko zawiniliśmy - nie mamy przecież zamiaru nikogo oszukiwać ani naciągać - nie zależy nam na sprzedaży jak największej ilości bubli i zwinięciu interesu, zależy nam na Kliencie, który wróci i poleci nas jeszcze swoim znajomym
KUPIŁEM TOWAR ale się rozmyśliłem. Co teraz?
Przede wszystkim - napisz do nas. Każdy ma prawo się rozmyślić, niestety w takim przypadku wysyłamy do Allegro formularz zwrotu prowizji (serwis Allegro ją zwraca a nie kupujący) do kupującego wysyłany przez Allegro jest mail celem weryfikacji zasadności formularza, po zakończeniu procedury Allegro zwraca nam naliczoną prowizję, a kupującemu przyznaje ostrzeżenie za niewywiązanie się z transakcji. Po 3 ostrzeżeniu konto jest blokowane. Nie kupuj więc pochopnie. Wygranie aukcji i brak kontaktu z nami - oznacza oprócz formularza także negatywny komentarz od nas. Prosimy o przemyślane licytacje.
|