Rejestracja wejścia i wyjścia w czytniku kart
Twoi pracownicy rejestrują czas przyjścia i wyjścia przez przyłożenie plastikowej karty lub breloczka do czytnika. Czytnik podłączasz do Internetu tak jak zwykły komputer (nie jest wymagany publiczny i stały adres IP!). Połączenie z Internetem nie musi być ciągłe - czytnik gromadzi odczyty w pamięci do czasu uzyskania połączenia.
Rejestracja przez www, e-mail i sms
Gdy Twoi pracownicy pracują przy komputerach, rejestracja czasu pracy może odbywać się przez stronę internetową - pracownik loguje się do specjalnego panelu i rejestruje początek i koniec pracy. Opcja ta jest również przydatna, gdy pracownik pracuje zdalnie lub jest na delegacji i nie ma możliwości odbicia karty w stałym miejscu pracy. Wygodniejszym sposobem odnotowania rozpoczęcia lub zakończenia pracy może być wysłanie e-maila rejestracyjnego na nasz serwer - nie trzeba się logować do panelu. Udostępniamy również możliwość rejestracji przez wysłanie smsa. Jest to idealne rozwiązanie dla pracowników pracujących w terenie lub przebywających na delegacji.
Zdalny dostęp do raportów i zestawień
Aby przeglądać raporty, nie potrzebujesz dodatkowego sprzętu ani oprogramowania. Czytnik łączy się bezpośrednio z serwerem, który gromadzi dane o odczytach i przygotowuje raporty. Są one dostępne z dowolnego komputera podłączonego do Internetu. Wystarczy, że zalogujesz się do panelu w serwisie RCPonline w dowolnej przeglądarce internetowej. Raporty możesz przeglądać online, drukować lub zapisać na dysku w formacie PDF. Możesz je również otrzymywać na e-maila codziennie, co tydzień lub co miesiąc.
Zdalny dostęp do ustawień systemu
W panelu możesz również zmieniać wszystkie ustawienia wpływające na pracę systemu i prawidłowe generowanie raportów. Możesz dodawać i konfigurować harmonogramy pracy, tworzyć grupy i dodawać pracowników, edytować ustawienia czytników oraz aktywować raporty e-mailowe.
|